Evo nakon
Konačno završio prvi prelazak.
Igra je fakat čudo i nakon velikog skepticizma koji sam imao prije prvog pokretanja, a potpomognutog apsolutnim neznanjem o igri i ignoriranjem svih trailera i gameplay videa, moram priznat da je pogodila točno tamo gdje nijedna igra nije već jako, jako dugo.
Sve kaj me zanima je kad dolazi engleski prijevod knjige Sacred and Terrible Air, kad izlazi nastavak i ima li još igara istog stila.
Hookan od prvog do zadnjeg momenta, ali na žalost nisam imao vremena igrati koliko sam htio pa mi je i trebalo dobrih mjesec dana.
Zapravo TOČNO mjesec dana. Račun sa GoGa je 2.4. stigao na mail.
Topla preporuka svima koji vole dobar narativ i prije svega nevjerojatan worldbuilding.
Kurvitzova pozadina u pen&paper RPGu se vidi i jednostavno nisam mogao ne htjeti saznati apsolutno sve što mogu o svijetu koji je stvorio.
Od geografije za koju čak i imam želju napraviti koherentnu mapu Elysiuma jer za sada ne postoji, preko geopolitičkih situacija, tenzija i odnosa pa do povijesti samog svijeta i kulture koja je kao neka uvrnuta i ispremješana verzija našeg svijeta sa totalno unikatnim i orginalnim metafizičkim svojstvima.
Nevjerojatno je koliko igra uspjeva u obrađivanju bitnih i aktualnih tema, a opet izbjegava vuči usporedbe sa stvarnim svijetom.
Nedostatak combata mi je zapravo super stvar jer je combat gotovo uvijek najdosadniji dio dobrog RPGa, ali kad sam poslušao jedan invervju sa Kurvitzom i čuo kako za nastavak planiraju ubaciti više combat djelova i nakon početnog negodovanja, nakon što je objasnio da njemu pojam combata u igri ne znači samo borba između likova nego sve napete scene čiji ishod odlučuju tvoje odluke i razina određenih skillova (objasnio je to na primjeru divlje potjere sa autima gdje je svaki zavoj praktički neprijatelj) shvatio sam da apsolutno obožavam njegovu filozofiju iza combata i osim što više ne tvrdim da ga Disco Elysium nema sad tražim još i nadam se da će u nastavku stvarno ispuniti sve namjere i ideje koje želi jer je čovjek kreativni prodigy.