A cuj, moderno je bit moderan, mozda iduci projekt bude za mobitelce jer jebiga, to sad svi rade. Sramotno je kako firme gube svoj pecat samo da budu dio neke trenutne popularnosti, a imaju iza sebe temelj kakav rijetko tko ima. Neka fino i ugase, zaborave da se ovo desilo, i neka se vrate u cemu su bili najbolji. Ako im nije jasno, samo neka ih sve natjeraju da odigraju prva 3 Mass Effecta prije nego krenu dalje.

Nista cudno za igru koja je bila dead on arrival. Jednostavno nije islo i gotovo. Iako sam bio uvjeren da se to sve dalo popeglat u tipa pol godine ili godinu max da se htjelo. Pa da lici kao na one trailere koji su obecavali

Nije mi jasno gdje je zapelo, praktički se nije baš uložilo nakon izlaska, nešto sitno ali nedovoljno. Valjda svi misle da je to to čim izbace igru, a nisu razmislili da fali 80% contenta.

    Ma zapelo je u tome što je BioWare bio kompletno u rasulu. U kompaniji je bilo nekoliko struja koje nisu mogle pronaći zajednički smjer za Anthem. Previše ljudi je napustilo studio, a igra su šutali od jednog do drugog razvojnog tima. Svaki od njih bio je pred raspadom jer su ključni ljudi odlazili ili ih je EA prebacio na druge igre. BioWare je već godinama u rasulu. Nadam se da su sad došla ipak bolja vremena za njih jer morao im se dogoditi flop kao što je Anthem da se osvijeste gdje su i šta su. Mislim da bi novi Dragon Age i ME trebali biti dobre igre jer je BioWare uspio vratiti dosta ljudi nazad koji su radili na originalnoj ME trilogiji i DA igrama.

      kad se sjetim najave anthema, toliki su hype stvorili, da sam mislio ovo je igra koja ce se urezati u proslost kao nesto bitnije iz gaming industrije, na kraju stvarno i je, ostat ce uvijek zapamecena igra kao teski promasaj i kao greška iz koje drugi mogu naučiti nešto!

      Fora je da je taj trailer bil doslovno sve kaj su imali od igre, prije fakin igre su imali trailer, ovo je moralo propast s takvim nacinom rad nazalost, ja sam se zabavil s igrom, ima nekaj u njoj, steta

        I ja sam se nadao Anthemu 2.0.
        Diablo 3 loot 2.0 je digao igru iz mrtvih.

          renda prije fakin igre su imali trailer, ovo je moralo propast s takvim nacinom rad nazalost

          To je zapravo vrlo često u industriji i zove se vertical slice i zapravo je igriv dio. Sličan ti je pristup i u razvoju aplikacija gdje se rade tzv. mock-upovi odnosno wireframeovi kako bi se pokazala funkcionalnost aplikacije i njen izgled te se time dobio feedback klijenta i na temelju toga se dalje razvijala aplikacija.

          Puno se igara tako predstavlja na raznim E3-evima i Gamescomovima. Neke propadnu, neke ne. To je sve samo da se pokaže igraču koja je zamisao iza igre i izgradi hype.

          foggy Valjda svi misle da je to to čim izbace igru, a nisu razmislili da fali 80% contenta.

          Hey there Cyberpunk2077

          Chaky Diablo 3 loot 2.0 je digao igru iz mrtvih.

          Diablo 3 je i dalje poprilično mrtav. Blizzard ima tendenciju pratit hype. Fokusiraju se samo na ono što trenutno reklamiraju. Tako WoW updejtaju pa ga puste da tone i milkaju content na duge staze. Iako to ne želim očekujem sličnu situaciju i sa D4.

          Flipper Mislim da bi novi Dragon Age i ME trebali biti dobre igre jer je BioWare uspio vratiti dosta ljudi nazad koji su radili na originalnoj ME trilogiji i DA igrama.

          Ok. Ja i dalje ne vidim razlog za potpuno utapanje Anthema. Not a pretty picture.

            fensisuperstar Ja i dalje ne vidim razlog za potpuno utapanje Anthema. Not a pretty picture.

            Ma kak ne vidiš razlog.
            Znači Anthem je igra koja ide kontra svega što predstavlja Bioware.

            To je igra koja ih je dovela tu di jesu sad.
            Andromeda je bila flop jer su ju radili studenti sa liberal artsa, dok je glavni tim trošio svoje vrijeme na igru koju ne znaju, ne mogu i ne bi trebali napravit.
            Da su oni radili Andromedu, mislim da bi situacija bila puno drugačija s njom.

            EA je Biowareu zadao nemoguće, a to je da napravi jebeni looter shooter.
            Studiju koji je napravio Baldurs Gate, KOTOR, Mass Effect i Dragon Age, oni su dali da napravi konkurenta jebenom Destinyu i Divisionu.

            Anthem je jalovi projekt. Nikad neće uspjeti i nikad nije mogao uspjeti.
            Svaka sekunda Biowareovog vremena potrošena na tu igru je bačena u smeće.

              wooddiebone Znači Anthem je igra koja ide kontra svega što predstavlja Bioware.

              A što predstavlja bioware? Zadnja dobra igra koju su napravili bio je Mass Effect 3. Bitch fucking please?
              On onda su ugasili 3 projekta, oprosti 4 projekta sad, napravili jednu OČAJNU igru zvanu Andromeda.
              I nemojmo o tome da je Inq dobra igra. To je prosječna igra koja je bolja od DA2 ali je na svakoj razini Lošija od DA😮.

              Tako da Bioware trenuntno predstavlja 4 propala projekta, electronic arts i loš meneđment.
              Odbacivanje Anthema daje ideju da Bioware i dalje diže ruke sa svega što ne klizi kao po ledu.
              Oće tako odustati i od slijedećih projekata kad situacija zagusti?

              Ti živiš u zladnim godinama kotora, mass effecta i originsa gdje je Bioware udarao hit za hitom. Prijatelju moj volim te ali Bioware nije svoj od 2013-2014...

                A mozda bi bas napravili dobar looter shoter. Ja sam uvjeren da je tu bilo previse kadrovskog zajebavanja i problema u managementu i jos tko zna cega. EA je zajeban i to se zna. Ne bi me cudilo da za koju godinu ubiju bioware skroz.

                fensisuperstar
                Ma sve ti stoji.
                Samo ja jednostavno ne vidim Anthem tu kao išta drugo nego naručeni projekt od strane EAa i ne vidim realnu situaciju gdje bi to moglo bit dobra igra.

                Ne kažem da si problemi studija krenuli od Anthema. Krenuli su, kao što kažeš puno prije.
                To ne mjenja ovo kaj mislim za Anthem.

                Iskrwno ne želim da se jedna sekunda Biowareovog vremena troši na looter shooter žanr.

                Imaju svoju formulu koju su napustili i zato su počeli propadat. Nebitno zbog čijeg su utjecaja to napravili. To je tako.

                Ja se samo nadam da su nakon svih tih kretenarija shvatili da imaju publiku i imaju metodu da toj publici isporuče što ona želi, a ne da svoje vrijeme troše na prezasićeno tržište fad žanrova i naslova koji nemaju šanse ostati relevantni duže od dvije-tri godine.

                I sve ok, kužim da mora i EA imati svog konja za utrku, ali odabir Biowarea kao tima koji bi tog konja provajdao je najgore kaj se dogodilo i Biowareu i nama fanovima.

                Sad imamo DA Inquisition koji je igriv. Puno sam reko.
                Nakon njega Andromedu koja je doslovno ista stvar, ali Lidlova kopija.
                Oboje masovno prosječne igre, ali bar su na tragu tog nekog duha koji je Bioware doveo na mjesto najvećih.

                Nije mi čak problem ni onlinea.
                Mass Effect 3 je imao genijalan multiplayer.
                Ma ne moramo ni trojku, evo Andromede.
                Isto genijalan multiplayer.
                Ali u srži je self-contained 40+ sati singleplayer iskustvo koje je samo pojačano dobrim multiplayerom.

                Sad imaš doslovno čitavi žanr koji se svodi na jebene arene i otvorene mape po kojima možeš pucati u neprijatelje i skupljat oružje koje ima 2 DMG više, a priča je tu samo kao nakačeno govno koje je ubačeno tak da mogu više imena stavit u creditse kad ju za 3 sata završiš.

                I taj žanr nam se non-stop gura kao nešto što je ful popularno i što svi žele, a ja znam uživo sve skupa NULA osoba koje igraju to.
                Čak i tu na forumu, uz par izuzetaka, taj žanr niti 1% ne zanima overwhelming većinu ljudi.

                I opet kažem, nemam niš protiv toga da se publisheri igraju rata sa svojim looter-shooterima, al daj bar onda izaberi dobar razvojni tim da to odradi.
                Jer dat Biowareu da napravi looter-shooter je isto ko da daš Platinum Gamesu ili Capcomu da napravi Strategiju na poteze.

                @wooddiebone se bez natezanja složio samnom,

                Giphy - Effects Reaction GIF

                Pročitao sam čitav wall of tekst. Slažem se sa skoro svime. Doslovno 99% ali iste sam ideje kao @yakuza_stinger
                imali su šanse napravit dobar looter shooter i iskreno ima mjesta za Anthem. Problem je što se oni tokom developmenta gađali kakicama i napravili ono što je napravil CDPR X godina kasnije. Mislili su da su igrači debili. Pazi sad ovo, Diablo 3 je doslovno jebeno mrtva igra, doslovno su odustali od developmenta svega prije X godina i pustili vjerojatno šačicu ljudi da updejta s vremena na vrijeme i netko da prati čitere.
                Znači ladno mijenjaju brojke, stave neki ekstra bonus iz lige u ligu, dodaju set item ili buffaju klasu i igra je održiva. Doslovno su trebali u anthem dodati liderboards, weekly nagrade za igranje, skinove za đabe i ljudi bi igrali. Dodat istog bossa promijenit mu boju dodat 2 nova napada. Stavit veći health. Dat hrpu loota. Doslovnos sve što pišem je mogao jedan developer kurcem udarati po tipkovnici i održavao bi igru.

                Ne znam, al meni je jebena tragedija da jedna Diablo igra ima potrebu za kontrolom cheatera.

                Nikad nisam bio turbo fan Blizzarda, ali žao mi je gledat ovo.

                Prije sam srao po onom liku kaj je pitao jel prvoaprilska šala kad su najavili Diablo Immortal, al sad sam totalno taj lik i volio bi se smjestit u vrijeme i prostor da mogu svoj prijašnji post izrecitirat Biowareu na presici kad su prvi put prikazali Anthem.

                fensisuperstar Chaky Diablo 3 loot 2.0 je digao igru iz mrtvih.

                Diablo 3 je i dalje poprilično mrtav. Blizzard ima tendenciju pratit hype. Fokusiraju se samo na ono što trenutno reklamiraju. Tako WoW updejtaju pa ga puste da tone i milkaju content na duge staze. Iako to ne želim očekujem sličnu situaciju i sa D4.

                Loot 2.0 je bio 2014. ako se ne varam. Mislio sam na taj period, a ne na D3 danas.

                  Chaky Loot 2.0 je bio 2014. ako se ne varam. Mislio sam na taj period, a ne na D3 danas.

                  Ja nisam mislio na količinu igrača već na samu igru. Loot 2.0 je bio "Done and Gone".
                  kad su to izbacili doslovno su odjebali od igre. Ali igra je održiva sama od sebe uz minimalnu potrošačku snagu developera. Anthem je mogao doslovno to. Imati dio studija koji samo updejta igru iz tjedan u tjedan sa debilanama dok glavni studio radi veći update.

                  Pa ne bih se bas slozio da su odjebali od igre.
                  Kasnije je dosao Necro, mislim da je bio revamp Bountija, da nije bilo niti Greater Riftova. Dodan Cube, ormar. Ubacili i Ancients. Sezone.
                  Ali slazem se da je sada vise-manje reciklaza i ciklicko ponavljanje sezona. Sto je razumljivo, jer se rade drugi projekti.
                  Ali eto veselja iza ugla 🙃