Evo par i negativnih stvari za koje već sada vidim da mi neće odgovarati i dosta za danas 😃
- enviroment puzzleovi su za sada fakat retardirano jednostavni. Mogli su taj dio onda kompletno izostaviti;
- igra nije open world, no na quest lineu imaš mogućnost malo istražiti levele te pronaći nekakav loot ili hidden area. Problem je što je to sve toliko "neorganski složeno" da točno vidiš da je ubačeno samo da popuni satnicu malo. Npr, dok skužiš da je negdje hidden area do kojeg trebaš nekako doći, imat ćeš onako rupu na zidu na koju su zabijene daske te ako slučajno to ne skužiš, te daske će biti označene kričavo žutom bojom 🙃 Karikiram, no nije daleko od istine;
- health potioni - mogli su ih kompletno maknuti iz igre jer niti nema neke animacije dok ih piješ što dosta olakšava encountere (pa da ti je npr. movement / combat u blokadi, nije ovo Diablo s 30 monstera ne ekranu), niti ih možeš craftati i na svakom koraku ih obnoviš iz, da slučajno ne promašiš, zelene zdjele. Inače companioni imaju healing skillove, moglo je samo ostati na tome;
- skupljam trenutno hrpu nekih ruda, biljaka i što sve ne. Igra se do sada uopće nije potrudila objasniti zašto mi to treba osim da eto, nešto skupljam.
- bilo je već pomalo cringe situacija u razgovorima, tipa očajavanje companiona dok s njima nisi napravio još nikakav bond da bi te bilo briga. Treba još mesa u radnji prije nego li možeš ići na takve stvari. Premalo sam doduše odigrao da bih mogao nešto konkretnije komentirati kvalitetu pisanja;
- combat je za sada dosta prelagan, čak i mini boss encounteri. Vidim da drugi u recenzijama pišu kako veća težina nešto drastično ne mijenja iskustvo.
Eto, ukratko. Još jedan primjer predivnog levela i idem brojati ovce.