Da saleovi su dropali nakon par tjedana, jer onaj koji je tio igrat nije “mogao” cekat vise od trjedan dana sasvim normalno za SP only igru koju svi zele igrat dayone! Nije to GTA iliCOD da moze imati saleove kroz cilu godinu
Naughty Dog zapošljava hrpu ljudi i radi (vjerojatno) na novoj igri
Ne bi mi smeta neki kvalitetan story oriented i linearan SF od 30ak sati.
Starwars on NDa
Ja bi volio da ih Activision kupi i da rade Call of Duty skupa s Treyarchom i Infinity Wardom.
Crni dani za ND... igra pokupila brojne nagrade... glavni odgovorni napredovao u firmi.... i još zapošljavaju ljude za nove projekte...
- Uređivano
a evo i dezurnih branitelja. Jeste razmisljali o nekoj udruzi? TLOU '91. @dormin zaposljavaju ili nadomjestaju one koji su otisli? Pokupio je i Cyber preko 200 komada i dobio 10/10 od tih istih koji kroje "nagradivanje" i nekakve brojke i jos maznuo 13 milijuna prodanih primjeraka, pa to ne umanjuje da se radi o failu od igre. Your point? Nego, di su brojke prodanih primjeraka TLOU2 nakon pocetne kupnje?
- Uređivano
Ne zanimaju me te stvari previše...onako od oka sam primjetio da se igra baš dosta igrala i komentirala... a tek treba doć PS5 update
i online. Napredak Druckamanna u kompaniji nešto ipak govori o tome jeli on odradio dobar posao za ND tj za Sony. To što je igra izazvala polemike i nije se baš svima svidila je samo jedan od znakaova da gaming sazrijeva.
Ne možeš ić svima uz dlaku...
Ja samo mogu reć da san igru odigrao u jednom dahu...a u zadnje vrijeme je to rijetkost...
chono7
Mislin da je ipak postoji razlika između Cyberpunka i TloU...
Ajmo reć najveći problem za večinu onih kojima se nije svidio TloU je bila priča i ton igre.
Cybrepunk je teško secirat u tom pogledu... ima tu svega.
Ali kao i kod TloU2 ima dosta onih koji su samo uskočili u vlak hejta jer eto u tom trenutku je to bila baza..
Meni je samo na kraju važno da se dobar trud meni dragih developera nagradi do te mjere da i dalje igre koje se meni sviđaju...
Matador ali zasto bi trebao uopce objasnjavati zasto je igra win? prodala se odlicno https://www.eurogamer.net/articles/2020-08-16-the-last-of-us-part-2-is-the-third-highest-grossing-game-in-the-us-in-playstation-history , prihvacena je odlicno https://www.forbes.com/sites/paultassi/2020/06/12/the-last-of-us-part-2-reviews-say-its-the-best-ps4-exclusive-with-44-perfect-scores/.
ja ne kazem da ako se tebi igra nije svidjala da si homofob ili takvo sto, ali koji su to kriteriji koji bi ucinili ovu igru "failom"? eto to mene zanima, jel se nekome igra svidja ili ne to je subjektivna stvar ali igra je objektivno veliki uspjeh i o tome pricamo. to sto clan koji je igru odigrao na youtubeu ponavlja da je fail to je ne cini failom.
Ok, najočekivanija igra u zadnjih 5 godina se prodavala odlično u prvih mjesec dana, što je dalje bilo s prodajom?
- Uređivano
dormin ako pazljivije procitas, napisao sam da je Cyber fail, a ne tlou2. Kod tlou2 se lome koplja oko price kao glavnog aduta i pokretaca ove igre, kod Cybera je problem sto je igra trebala izaci 2022 i sto je nedovrsena.
Moja poveznica oko ove dvije igre je u kontekstu popularnosti i ista stvar se dogodila i jednom i drugom naslovu. A onaj gore graf to fino vizualno docarava.
I dogodio se apsolutni stop prodaje. ND je prodao u prva sva tjedna sto je prodao, kao i cdpr. Gdje su ukupni rezultati za tlou2? Nema ih, kao sto vjerojatno nece ni biti brojki refundova kod cdpra.
@Garrus_V da ND nema Sony iza sebe, financijski je upitno kako stoji sa pokrivanjem produkcije tlou2. U tom kontekstu pisem, kao sto sam objasnio Dorminu.