Preočito je da je glavna platforma bila PC a za konzole su brže bolje sklepali verzije.Igra se razvijala 8 god. i čudo da su je uopće dovršili.Teški drlog za PS4/X1 verzije,a najgore šta su lagali i skrivali te verzije.Ovaj put su zahebali stvar.
Kako je CDPR zaje*ao 3.2 milijuna konzolaša, a mediji šute
resident_evil Pogledajte jedan RDR 2 koji je izašao 2018.
RDR2 je na PC-u bio krš pri izlasku. Meni je jedna od najdražih igara i osobno jedna od najboljih igara ikada, ali nemojmo se sada pretvarati da se iste stvari nisu već događale. Ili možda s GTA IV. CDPR-u ne treba popuštati oko ovoga jer je sramotno zapostavljena konzolaška verzija, ali bome su daleko od prvih i, nažalost, nisu zadnji.
Može biti CDPR, može biti Rockstar, a može biti i Rocksteady, nije prihvatljivo da tehnički igra na nekoj od platformi ne bude igriva, no to ne isključuje činjenicu da van tehničkih poteškoća, sve tri igre su vrhunske.
- Uređivano
budimo realni, na PCu je naspram prijašnjih dobio upgrade a ne downgrade ako imaš adekvatan hardver
i kad smo kod toga radije da mi igra par vizualnih bugova nego da ima Memory leak kao neke igre (DEUS EX khm, FF15 khm)
- Uređivano
chono7 Slažem se, nema igre koja je u ovom omjeru ambicije i implementacije došla na gaming scenu. But, Rockstar je izbacio 1. dan igru kojoj nije trebao patch ne znam koliko mjeseci (pričam sad o konzol portovima). Igra je izgledala predivno, igrala se solidno i tečno na konzolama, iskoristila je 100% mogućnosti generacije i napravila brutalan posao da nam 1. dan pruži što je i htjela. Posljedica akcija nema veze sa tehničkom stranom igre, rpg elementima i ostalim. To je čisto grananje radnje i smjera. RDR2 je igra koja nije imala konkurenciju u svezi koliko duboko je išla u detalje, ima toliko sitnica počevši od lova i krzna, do 100 drugih stvari koje su iskakale svako malo. Nije isti koncept, ali nemojmo podkopavat ambicije obje strane, jer ima ih debelo.
Cyber nam je pružio govno, onako u ruci, bez papira zamaljano preko cijelog dlana, a mi smo ga primili iako se ni rukovat više ne smijemo. Rockstar ostaje Rockstar, a CD project dead je novi govnar na sceni. Mislim, oba su Neću sudit dok ne odigram i Cybera, a to će bit tam 2022. kak je krenulo.
pa igra je od pocetka radjena i najavljivana CIJELO vrijeme da je za PS4/Xone, cijeli marketing se doslovno godinama vrtio oko trenutnih konzola, ti kuzis da ne postoji “next gen” verzija za konzole? Ne mozes ju kupit jer je nema, nisam neki tech guy, ali zar nije jednostavnije prilikom razvoja igre koncentrirat se na slabije konzole i stavit fokus na njih pa za PC napravit port ili nekaj?
napokon nekaj objektivno i dobro od njih
- Uređivano
renda ali zar nije jednostavnije prilikom razvoja igre koncentrirat se na slabije konzole i stavit fokus na njih pa za PC napravit port ili nekaj?
Zapravo, prilikom razvoja za PC nema nikakvih limitacija vezanih uz hardver (osim onih o dostupnom hardveru, naravno), dok kod konzola postoji limitacija ugrađenog hardvera, stoga je izazovnije za stariju konzolu prilagođavati igru, tim više kada developeri pokušavaju raditi pomak u tehničkom aspektu. Ova igra jednostavno nije trebala izaći na konzolama prošle generacije s obzirom na ambiciju CDPR-a. Nažalost, zbog toga (sami su si krivi) je došlo do toga da imaju dvije verzije igre jer pokušavaju u zastarjelu konzolu ubaciti nešto što jednostavno ne ide.
Drago mi je da se priča o ovome, no žao mi je da se ovakvo što trebalo dogoditi konzolama da bi se stavilo u prvi plan nešto što se dugo vremena događa s PC portovima.
renda ali zar nije jednostavnije prilikom razvoja igre koncentrirat se na slabije konzole i stavit fokus na njih pa za PC napravit port ili nekaj?
I kaj onda?
Dobiješ AC Unity ili Arkham Knight.
buz
Ne kužim od kud vam ideja da se Cyberpunk razvija za konzole.
CDPR je oduvijek bio i ostao, a to i naglašavaju konstantno, PC developer.
Target im je PC. Nikakve konzole, ni last-gen ni next-gen.
Naprave najbolju moguću igru koju mogu na PCu, a ostalo je sekundarno.
To što je igra bila u razvoju za vrijeme PS4 ne znači da joj je target PS4.
Star Citizen je u razvoju od 2010.
Jel to znači da mu je target bio PS3?
I već tisuću puta rečeno, svaki vlasnik PS4 verzije ima i PS5 verziju potpuno besplatno.
Prestanite iz svakog kurca radit kontroverzu, a guzite se Epicu i Tencentu za šaku in game currencya.
wooddiebone Naprave najbolju moguću igru koju mogu na PCu, a ostalo je sekundarno.
Ja shvaćam da je CDPR PC developer i to je posve legitimno. Međutim, ne možeš onda naplaćivati 60€ na svim platformama jer to nije ista igra.
ok onda PC exkluziva i svi ostali odjebite, tak se to radi i nemoj se sad pravit da ne kuzis da je igra najavljena za konzole od prve najave, cemu sad takav stav? Pa daj malo pogledaj po netu, doslovno niko nema stav ko ti, cak ni najgori fanovi
wooddiebone To što je igra bila u razvoju za vrijeme PS4 ne znači da joj je target PS4.
3+ milje prednarudzbi na konzolama je rekao bih dobar razlog da ospori tvoju tezu. Ne znam kom target nebi bila platforma gdje skoro pola zarade dolazi. Mozda ne primarno, ali meni kao firmi ne skodi zaradit duplo kad su cifre s malo vise nula.
Fico je rekao sve, mogli su nam onda naplatit 9,99Eur za konzole igru i nazvat je Cyberpunk 2007.
- Uređivano
wooddiebone Star Citizen je apsolutno loš primjer za bilo što, posebice grozan primjer za odnos prema kupcima.
Može biti CDPR specijaliziran i za izradu igara za Tefal roštilje, ako od kupca traži neke novce, mora mu dati u ruke tehnički ispravan proizvod. Jedina kontroverza u cijeloj priči je ići tražiti novce za proizvod koji ispravno ne radi out of the box.
- Uređivano
@Mr. Objektivnost. Ako si 5% objektivan od onoga što tvrdiš da jesi, razumjet ćeš što je napisano i da je to faktički tako, nema tu prostora za osobni dojam. Ako ne razumiješ to, nemamo se što dopisivati više.
Baš volim vidjeti ovakve samodopadne likove koji se prave okolo da su plemenitiji od nas ostalih kad ovako upadnu u rupu kako se grčevito bore, umjesto da priznaju da su izvalili pizdariju i nikome ništa. Sam sebe si sad raskrinkao s ovime.
Neka nama Sony ekskluziva , kada se sjetim onog pljuvanja po konzolama zbog 4K i 60fps a zamislite iskeširaš 15 000 kn za grafičku a ova igra ne ide ni 4K i 60fps na RTX 3090, odmah bi ju pocjepao sjekirom
- Uređivano
wooddiebone ako su i pravili prvenstveno za PC napravili su loš posao. Napravili su igru dobru za korisnike ultra dobrih kompova, a za ostatak ljudi s prosječnim karticama (plus što su lagali za requirements) igra je na 30ak fps-a na low/medium, eventualno high na karticama iz rtx 20 serije. U odnosu na konzole to je odlično, ali halo, igra nije besplatna, bila je u razvoju godinama, nema nikakva opravdanja da bude apsolutni promašaj za većinu. Ako ćeš praviti samo za last gen korisnike, onda fino napišeš da je recommended (kao što piše kod Nvidie, 3070) kartica iz 30 serije i onda ljudi znaju na čemu su, a ne da se nadaju da mogu igrati normalno igru na 1060 (normalno znaci barem medium/high, 50-60 fpsa na 1080p, to je standard). Btw, nemam informacije o statistici za nove kartice, ali prema Steamovoj statistici iz rujna ove godine većina korisnika ima GTX 1060 i 1050 i njima igra izgleda onako kako izgleda. Loše su optimizirali igru i kraj priče.
Stoji argument da je CDPR PC dev i da je ovo primarno PC igra, a tek sekundarno nekad u budućnosti i PS5/XSeX igra.
No njihov marketing je uporno reklamirao igru i za PS4/X1. Na last-genu su isporučili gotovo neigriv proizvod. Dakle lagali su u marketingu te zavaravali PS4/X1 igrače da će moći na last-gen konzolama vrtiti igru, što se vidi da i nije baš toliko moguće. Dakle ovo je čisti primjer lažnog marketinga, za koji će CDPR itekako osjetiti posljedice.
SEGA je prije desetak godina izgubila masovnu tužbu zbog Alien: Collonial Marines, jer su također lažno reklamirali igru. Ubisoft se od takve situacije za dlaku izvukao kod prvog Watch Dogsa, no CDPR neće. Jednostavno nisu imali pravo lagati i govoriti da je ovo PS4/X1 CAPABLE naslov, kad to nije. Polakomili su se za parama i izdali krš za konzole koje im nisu bile ne primarni target nego nikakav target. Kao što je netko napomenuo, trebali su ove godine izdat samo za PC, pustiti PCMR da budu BETA testeri i sljedeće godine izdati PS5/XSeX verziju. Nikakvih problema ne bi bilo, ljudi bi kupovali PS5 radi igre, jer Cyberpunk bi bio system seller.
Ovako su si srozali legitimitet, slijedi im sigurno tužbe, last-gen igrači (bazni PS4 i Xbox One) će sigurno tražiti povrat novaca te će napraviti abnormalan pritisak na Sony i Microsoft da to ispoštuje (iako su im politike da nema refunda ako se pokrenula igra). Ovo im baš nije trebalo, jebao ih novac i pohlepa, mogli su na fer i pošteniji način na duže staze dignuti daleko više novaca nego što su sad digli.