Kikiller igra nije radena 7 godina, niti blizu. Prckalo se po projektu tu i tamo do izlaska BaWa i tek onda je formiran tim za Cyberpunk. Pa pogledaj samo kada su krenuli oglasi za radna mjesta i kada je tim narastao duplo.
Meni ga je zao iz drugih razloga, jer opet mora lagati, a ovaj puta pred kamerom i u situaciji kada zapravo brani moto kompanije nakon prvotne lazi. Ovdje nije iskljucivo problem enginea, streaminga, kodiranja ili fokusa na last gen konzole. Ovdje je problem sto su tlovi bili na syncovima i sto su odluke donesene, a znalo se u kakvom je stanju proizvod.
Iz ovog videa je i dalje vidljivo da se podilazi vecini praznim rijecima kako bi se vratilo ili odrzalo povjerenje i vjera u zavrsnu verziju igre. Medutim, rijeci nisu djela.
Ovdje je fokus na izvedbu i bugove, sto brzim prelaskom po netu, bilo tko moze vrlo lako zakljuciti da se radi o vrhu sante leda. Igraci s pravom osuduju takve "novinare" i youtubere koji se fokusiraju na bugove i iskljucivo na bugove, a ovime je uprava CDPRa pokazala da se samo prikljucila trendu i fokusirala se na nesto sto stvarni fanovi uopce ne stavljaju kao prioritet.
Cyberpunk 2077 ima vecih problema od navedenog u videu. Marcine dragi, ne mozes govoriti o najboljim igrama na svijetu, a svjesno izdati nedovrsenu igru i k tome "vjerovati kako imas amazing game on PC".
Ne, nemas najbolju igru na svijetu i ne nije poboljsanje i pomicanje granica u odnosu na tvoj prethodni rad.
Cyberpunk ima ozbiljnih problema na vrlo cvrstim temeljima koji prste od potencijala. Ovaj video je samar u lice svim istinskim fanovima studija i u konacnici ove igre koji setaju gradom i naidu na zatvorena vrata podzemne i nadzemne zeljeznice, samar svima onima koji poginu od policijskih botova, onima koji uloze desetke sati u build kako bi shvatili da se mogu i bez toga poigrati s glupim AIem, onima koji nastoje uzivati u voznji gradom, ali ne mogu, jer sustav prometa ne postoji, oni koji zele postati dio ulice Night Citya, ali ne mogu je ne postoji sustav pjesaka, onima koji zele prosetati obalom i vidjeti ima li sto ispod vodene povrsine, ali propadnu kroz reflektirajucu teksturu, jer ne postoji sustav, igracima koji zele dodatno kustomizirati lika, stan ili auto, ali ne mogu, onima koji zele istraziti podzemlje grada, ali ne mogu, jer su vrata i prolazi zatvoreni, onima koji zele iskoristiti dostupne skillove i perkove, ali ne mogu jer su njihovi efekti izrezani iz igre, onima koji koriste igrinu vertikalu, ali ne mogu, jer propadnu kroz teksturu zgrade, onima koji zele zaigrati igru na automatu, popiti pice ili obaviti neku drugu side aktivnost osim side questova i napucavanja, onima koji zele upravljati inventoryem, te u konacnici svima koji su s pravom ocekivali next gen open world, a dobili isti jedino u obliku grafike i storya.
Dobili smo video u kojima se ispricava za krive stvari, osim tehnicke strane, i video u kojem prica ono sto mora pricati. Skrivanje iza natpisa "work in progress" nije direktna i iskrena komunikacija prema igracima, a roadmap bez datuma je meni osobno zadnji cavao u lijesu s natpisom CDPR.
Sto se mene tice, moraju se jebacki potruditi vratiti moje povjerenje, a mislim da necete dobiti AI i osnovne stvari koje nedostaju niti nakon drugog velikog patcha. Osobno ocekujem kamufliranje epskih razmjera. I ovog puta se toplo nadam da nisam u pravu. Nada na temelju tuge s obzirom na videno u 70h gameplaya.