Smiješno je pričati o plot armoru u interaktivnom mediju poput igre gdje ako umreš stisneš restart i ideš dalje i cijelo vrijeme ti ta činjenica stoji u glavi. Onda po toj logici nestaje sva napetost već tu kad ti nitko ništa ne može. Ako bude jednog dana postojala igra gdje imaš stvarno jedan život i smrću tog lika drastično se mijenja radnja, to je onda prava stvar.

    Kikiller Nisam to igrao, no čisto sumnjam da je to napravljeno u obimu u kojem ja to imam u glavi. Ovo što sam ja zamislio nije trenutno tehnički moguće i bit će kad igranje bude u holodeckovima kao u Star Treku.

      buz
      Znam na što misliš, Wolfenstein 2 te vrati na početak ak te ubiju. A ubiju te. To je ta poveznica.

      maverick
      Ne velim ja da plot armor ne postoji, ali često se koristi kao argument za stvari koje su jednostavno dio pisanja uzbudljivih priča.
      Po logici koja se često koristi, Nathan Drakeov svaki skok bi bio plot armor jer normalna osoba, bez da ju ugrize radioaktivni pauk ili bez da se rodila na nekom drugom planetu pa kao dijete sletila na Zemlju ne može skočti na jednu pukotinu na zidu litice sedam metara udaljene i onda kad ista pukotina popusti, uhvatiti se PRSTIMA za komadić kamena koji viri pet metara niže.

      TLOU 2 je avantura pored svega ostalog i kao takva ipak zahtjeva određenu dozu suspenzije nevjerice da bi mogao uživati u njemu.

      Kao što Shooter kaže, postoji hrpetinu stvarnih priča iz stvarnih situacija koje su mnogo nevjerojatnije od većine stvari koje vidimo u TLOU2.

      I opet kažem da ne branim igru niti mislim da je savršena. Ono sa Tommyem i prživljavanjem metka u glavu je baš retardirano napravljeno.
      Ok, jasno mi je da netko može preživjeti metak u glavu ako ga okrzne ili nešto, al zakaj ste onda napravili da izgleda ko da je dobio metak direktno u slijepoočnicu?

      Igra ima mana i pogrešaka i naravno da ću rado o njima raspraviti, ali smo imali situaciju gdje se igru napada po lažnim i neosnovanim stvarnima i tvrdi da je užasna igra općenito i tu sam morao svoje vrijeme, umjesto na konkretne rasprave, trošiti na obuzdavanje lažljivaca.
      Pitanje koje se provlačilo ovdje, kao i na večini interneta nije je li TLOU2 savršen ili dobra igra nego je li TLOU2 apsolutno smeće ili je savršen.

      Znači ljudi koji su tvrdili da je igra najveće smeće ikad napravljeno su optuživali ljude da tvrde da je igra savršena i bez grešaka, dok su zapravo ti ljudi isključivo tvrdili da je igra jako jako dobra.

      Općenito živimo u vremenu gdje sredine nema nego se ide iz krajnosti u krajnost, a mislim da to trebamo izbjegavati u svakom slučaju.

        Sta je plot armor ? Neki ljudi pisu da je plot armor kad Joel spasi Abby od horde ,da je plot armor kada Abby i ekipa pusti Tommya i Ellie da zive itd itd. Meni to nema veze sa plot armorom samo odlukom likova u igri . Za mene je plotarmor (game of thrones spoiler) kada oko Sam-a ima milijun walkera i niko ga neubije ,a on najsmotaniji lik ikad (pa nema sanse da se nekako obrani) to je samo jedan od milijun u zadnjoj sezoni od GOT

          buz
          Većina Quantic Dreamovih igara ima nešto slično.
          Imaš više igrivih likova i ako jedan umre, radnja se nastavlja bez njega tako da u situacijama gdje ti je eventualno potrebna pomoć tog lika ili drugom liku može otežati drugu situaciju, toga više nema i priča je drugačija.

          Slična stvar i sa Until Dawn.

          P.S. sviđa mi se ovakav način otvaranja tema za offtopice. Ne znam kolko je realno očekivati to za sve, ali za općenite teme, kao i za likove je dosta fora.
          Imamo dosta toga za reći o nekim stvarima koje se drugdje smatraju offtopic.

          escoban Neki ljudi pisu da je plot armor kad Joel spasi Abby od horde ,da je plot armor kada Abby i ekipa pusti Tommya i Ellie da zive itd itd

          To nije plot armor. Nesto da bi bilo plot armor mora biti u svrsi nastavka plota pod cjenu nelogicnosti, nerealnosti, a nerijetko i totalne gluposti. Imas primjer plot armora u mojem gore tekstu. Ovaj scenarij sto si ti naveo tj sto navodis da drugi tvrde da je plot armor se moze u realnosti dogodit, teze, ali moze.

          wooddiebone Po logici koja se često koristi, Nathan Drakeov svaki skok bi bio plot armor jer normalna osoba, bez da ju ugrize radioaktivni pauk ili bez da se rodila na nekom drugom planetu pa kao dijete sletila na Zemlju ne može skočti na jednu pukotinu na zidu litice sedam metara udaljene i onda kad ista pukotina popusti, uhvatiti se PRSTIMA za komadić kamena koji viri pet metara niže.

          Kriva ti je logika jer mozemo potpuno odvojiti gp dio od narativnog djela igre. Ne mozes se rasipati sa epitetima poput nevidjeno, najbolje, savrseno pisanje,a imati krucijalne probleme u istom. Tako to ne funkcionira.
          Primjer kada trudnica ide na frontu je primjer nebuloznog pisanja iz razloga sto si htio pokazati kako je i trudna zena korisna, sposobna i samostalna, a zapravo si tim postupkom pokazao koliko je glupa i neodgovnorna osoba kao i njihov zapovjednik te druzina koja je uopce odlucila ju povesti sa sobom. Ne samo da vlada postapokalipticno stanje te da je svaka nova pridoslica bitan i kljucan dio opstanka vrste, a ti to dovodis u nepotrebnu opasnost i mogucnost gubitka dvije vazne osobe, u vidu djeteta (buduceg oca /majke membera drustva) nego i ljecnice toliko bitne u ovakvoj situaciji kada ih nema mnogo. Da ne govorim da ona fizicki ne moze biti u stanju kako treba ispuniti svoj zadatak pa je time i potencijlna opasnost za cjelu ekipu koja u ovakvim situacijama ovisi o tjelesnoj i mentalnoj spremi, nesto sto je jednoj trudnici po prirodi naruseno.
          To je lose pisanje, nije brave nije maestralno. Dovoljno je da jedna trudna zena spasava zivote u HQ bolesnima i ranjenima, a nije na porodiljnom kao zene u nase doba vec je tamo i uvjek dostupna. To pokazuje koliko je ta zena brave i jaka, a ovo pokazuje budalizam sto je pisac odlucio napraviti. Druckam nije ultra los pisac kakvim ga neki zele pokazati, ali ni ultra dobar. Oscilira konstantno dolje gore tokom cjele igre, a ne pomaze ni sto je igra preduga pa se skupi takvih primjera ohoho.

          wooddiebone I opet kažem da ne branim igru niti mislim da je savršena. Ono sa Tommyem i prživljavanjem metka u glavu je baš retardirano napravljeno.
          Ok, jasno mi je da netko može preživjeti metak u glavu ako ga okrzne ili nešto, al zakaj ste onda napravili da izgleda ko da je dobio metak direktno u slijepoočnicu?

          Igra ima mana i pogrešaka i naravno da ću rado o njima raspraviti, ali smo imali situaciju gdje se igru napada po lažnim i neosnovanim stvarnima i tvrdi da je užasna igra općenito i tu sam morao svoje vrijeme, umjesto na konkretne rasprave, trošiti na obuzdavanje lažljivaca.
          Pitanje koje se provlačilo ovdje, kao i na večini interneta nije je li TLOU2 savršen ili dobra igra nego je li TLOU2 apsolutno smeće ili je savršen.

          Znači ljudi koji su tvrdili da je igra najveće smeće ikad napravljeno su optuživali ljude da tvrde da je igra savršena i bez grešaka, dok su zapravo ti ljudi isključivo tvrdili da je igra jako jako dobra.

          Općenito živimo u vremenu gdje sredine nema nego se ide iz krajnosti u krajnost, a mislim da to trebamo izbjegavati u svakom slučaju.

          I onda na kraju napises ovako sta s cime se slazem u gotovo svaku rjec i dajem instant lajk. Nemoj vise onake izlete kao sinoc pisati kao boga te molim.

            maverick To je lose pisanje, nije brave nije maestralno.

            Načelno se skroz slažem sa ovim o Mel, ali meni je to samo primjer lošeg pisanja u inače stvarno maestralno odrađenoj priči.
            Čitavi big picture meni osobno ovdje zasjenjuje takve nelogičnosti.

            Zato kažem da igra nije savršena, ali možemo cijeniti ono što je napravljeno dobro, izuzetno ili maestralno, a opet prepoznati greške ili nelogičnosti.
            To je ključ dobre kritike.

              wooddiebone da prica moze biti dobra, ali scenarij i tok radnje te "neke sitnice" cesto puta znaju narusiti ukupan dojam. Kojima nakon sto je izgubio svoga wingmana poslje mgs3 je poceo sa teskim nebulozama, a mislim da bi i Druckmanu dobro dosao netko tko bi mu stiskao kocnicu kada je potrebno. Onaj primjer kada konj naleti na minu bih ja toliko drugacije izveo bez da moram u jednoj sceni imati 4 plot armora i bez da neki poput mene tokom te 10o-minutne animacije moraju non stop kolutati ocima i sto je najbolje za to ne moras biti svjetski pisac, vec se samo malo prizemljiti i ne praviti od lika u jednom trenu supermena, a drugom mimozu i ne moze nastaviti dalje jer se sada odjednom sjetila da je trudna i da trudnoca napusta. Pa jebemu ne vidim kako trazim previse. Inace sto se tice plota generalno i price koju pokusava igra reci nemam nesto previse protiv.

              wooddiebone KOja je igra savršena ? Koji film je savrsen ? Nema toga , uporno govorim da se ovoj igri svaki detalj nabadda na nos kao neki veliki problem i to je sve nakupljenje svih sranja koji su se desavali oko igre. Leakovi, hate na ND zbog cruncha , hate na Niela zato sta ne mrzi pedere i zene , hate zato sta nema katolicke crkve u igri , hate zato sta je Abby nabildana, hate zato sta najdrazi lik iz prvog naslova umre u prvi 2h igre ( bez herojske smrti) itd. . Ja nemogu virovat da ljudi nemogu i nakon po godine realno stat na loptu i razmislit i proci taj ( tako los ) story i usporedit ga sa drugim igrama ,da jednostavno shvate da je u usporedbi nadprosjecan i vise .Eto nisam igra Ghost of Tsuhima ,a dajem ruku u vatru da story nije ni blizu dobro napisan kao TLOU2 . Ljudi nemire i neocjenivaju jednako realno igre ,sad ce izac Cyberpunk i vjv ce ga masu ljudi popljuvat jer igra nije perfektna kao sta su ocekivali