Last of us Part 2 po meni najjača igrica pogotovo po grafici i detaljima, a i po priči

Kriticki bih odabrao Zelda: Breath of the Wild, ali osobno jako knap izmdju Sekiro i Bloodborne, ali ipak za mrvicu mi je drazi Bloodbrone. Evo upravo cim pricam o njemu igra mi se i vec palim ps4 i spremam se uploviti u najatmosfericnii virtualni grad u video igrama Yarnham.

Red Dead Redemption 2

Objektivno bez ikakve dvojbe - Fortnite. Na stranu sa ukusima i tipičnim forumskim hejtom, Epic je prodrmao gaming scenu kao niti jedan studio ikad. Igra koja je jedina nakon WoW-a došla do svih mainstream medija i uspjela se nametnuti kao nova marketinška platforma na kojoj jednostavno moraš biti ako želiš doprijeti do Z generacije. I vjerujem da će drmati gaming scenom još godinama i definirati što to znači prava live service igra.

Subjektivno, bez obzira na vrlo traljavi combat, Witcher 3. Mislim da je CDPR kao AAA studio tek s Cyberpunkom u potpunosti sazrio, no nemoguće je ostati ravnodušan na šarm te igre i svijet koji te jednostavno zalijepi na ekran više od 100 sati. Zahvaljujući Poljacima, cijala franšiza je dobila kudikamo pristupačniju TV adaptaciju koja će s novim sezonama samo potencirati popularnost IP-a i vjerojatno osigurati punokrvni nastavak nakon Cyberpunka.

Ultra subjektivno, Divinity 2. Apsolutna renesansa RPG žanra i dokaz da je Larian Studios novi BioWare kojeg su čekali ljubitelji žanra. Baldurs Gate 3 će tu tvrdnju sigurno potvrditi.

    Deadwalker Objektivno bez ikakve dvojbe - Fortnite. Na stranu sa ukusima i tipičnim forumskim hejtom, Epic je prodrmao gaming scenu kao niti jedan studio ikad. Igra koja je jedina nakon WoW-a došla do svih mainstream medija i uspjela se nametnuti kao nova marketinška platforma na kojoj jednostavno moraš biti ako želiš doprijeti do Z generacije. I vjerujem da će drmati gaming scenom još godinama i definirati što to znači prava live service igra.

    Inače sam prvi koji će branit Fortnite kao fenomen, ali glupo mi ga je uopće dovoditi u kontekst najbolje igre generacije.

      Ok generacija, mada sam očekivao više top naslova.
      Od svega što sam ja odigrao (a bilo je tu stvarno svega), najviše me zabavio i zadovoljio God of War.

      Dvoumim se između Witchera, Zelde i Horizona, no složit ću se da bi Fortnite mogao bez imalo srama uči u borbu igre generacije. Pustimo na stranu mišljenja o toj igri. Ali kada se sagleda da je to F2P igra u koju se na dnevnoj/tjednoj bazi uvodi besplatno novi sadržaj, igra koja nakon dve tri godine dobije kompletan overhaul u potpuno novoj enginu, igra koja toliko mainstream sadržaja ubaci...da jedan CoD ima ovakav support, igralo bi ga 100 miliona igrača. Stoga na stranu sve zaista vrhunske igretina, Horizon, Bloodborne, Zelda, Horizon, Persona, GTS, Wither...moj glas ide Fortintu kao igru generacije.

      Super Mario najbolja igra svih vremena.
      Iza njega ISS PRO EVOLUTION.

      TLOU meni najdraža igra. Ghost recon wildlands uz nju,
      jednostavno toliko sati još uvijek je igram da mi je postala dnevni ritaul
      odigrati barem pola sata u borbi protiv narko kartela🙂

      Teško mi odlučiti između RDR 2 i TLOU 2, ali ipak glas dajem TLOU 2. Napisao sam sve u recenziji i u onom topicu zašto. Pravi vrtuljak emocija. Gameplay savršen, vizuali iznad ove generacije i priča koja je uzburkula kao nikada svijet igara i igrače. Izvukla je iz igrača ono najbolje i najgore u istom trenutku. Srušila je mnoge predrasude, otkrila mnoga mišljenja igrača za koje sam mislio da su ostala negdje u 18. stoljeću. Igra s mudima, igra koja se usudila izaći iz konforne zone nauštrb sigurnosti i jednostavnog smjera u kojem je mogla ići. Ali, drago mi je da nije. Jednostavno, igra koja se pamti u bilo kojem smislu - voljeli ili mrzili priču, mislim da je TLOU 2 obilježio generaciju.

      Iako je možda za mene The Division igra koja je meni osobno obilježila generaciju, ali objektivno nije najbolja igra. No Division ću sačuvati za drugu kategoriju. 🙂

      Najbolja igra generacije
      Općenito najbolja igra neovisno o žanru, prijelomna igra koja je podigla ljestvicu na svojem polju te obilježila generaciju

      Fortnite. Isto kako je igra prošle generacije bio Minecraft. Jednostavno je to to, htio netko ili ne.

      Najbolja priča
      Tlou 2. Priča je zbilja uzdrmala i podijelila cijelu gaming zajednicu. To je i cilj.

      Najbolja akcijska avantura
      Batman: Arkham Knight. Doveo je savršen gameplay na još višu razinu.

      Najbolji RPG
      Sekiro. Najbolja Fromova igra, a baš sve tri su bez problema mogle biti tu.

      Najbolja kompetitivna igra
      Cod: MW. Vratio je vjeru u serijal i napravio igru koja će se igrati godinama.

      Najbolji otvoreni svijet
      No Man's Sky. Ne igram, ali čudo od otvorenog svijeta i post launch podrške.

      Najbolja inovacija
      VR. PlayStation VR, Oculus, svejedno.

      Najbolji remaster ili remake
      Resident Evil 2. Praktički je rehaulana cijela igra, a opet bolja no ikad.

        weky
        Vjerojatno najbolji i najistinitiji tvoj post ove godine i moram se složiti sa apsolutno svime napisanim.

        Fenix sve pet, meni je samo termin “igra generacije” nešto mnogo šire od najbolje priče, gameplaya ili tehničkog postignuća.

        Fortnite je vjerojatno najpopularnija igra današnjice, međutim, prema toj se igri ne rade ostale igre. Fortnite je F2P igra koja je odličnom podrškom iskoristila veliki bum žanra koji je do tada već bio prisutan, a ako gledamo utjecaj igara na daljnji razvoj industrije, onda čak i PUBG ide prije Fortnitea. Za mene popularnost među publikom nije obilježje igre generacije jer bi prema tome Justin Bieber bio pjevač desetljeća, a Gangam Style najbolja pjesma svih vremena.

        S obzirom da su obje igre koje sam htio nominirati već nominirane, onda ću radije objasniti što smatram kod njih da je napravilo veliki utjecaj.

        Za mene je na kraju čitave generacije ipak The Witcher 3 igra koja je apsolutno promijenila industriju u roku od jedne godine nakon izlaska. RPG koji je imao toliki naglasak na radnju, a da je pritom nudio visoku razinu slobode u istraživanju svog, na svakom koraku, bogatog svijeta. Prirodniji način istraživanja je potom više puta implementiran u budućim igrama kao što su Assassin's Creed: Origins i Odyssey te Days Gone i Horizon. Nije bilo potrebno regiju nakrcati tisućama beznačajnih collectiblea, već je od veće važnosti ponuditi priču iza lokacije koje pune svijet. To je zaokret koji se dogodio u ovoj generaciji, a krenuo je nevjerojatnim uspjehom Witchera. Igra koja je stara već 5 godina, no i dalje se spominje kao uzor u razvoju open-world igara. To treba znati.

        Moja druga igra generacije je Red Dead Redemption 2 koji po meni ima jednu od najbolje ispričanih priča svih vremena s protagonistom koji može stajati bok uz bok s najbolje napisanim likovima filmske industrije, dok privilegija videoigara da gotovo špijuniramo tok misli lika, u ovome slučaju u obliku dnevnika i jednostavnih odluka, Arthura čini za mene najstvarnijim likom ikada napisanim u igrama. Svijet je ponudio nevjerojatnu razinu interaktivnosti između okoliša i likova te likova međusobno, a razina detalja posvećena tim interakcijama me dan danas, nakon više od 100h igre, oduševljava. Rockstar je napravio jedan od najvećih koraka u pretvaranja običnih NPC-eva u žive osobe, zbog toga je svijet Red Dead Redemptiona potencijalno najstvarnije mjesto u igrama.

        Međutim, htio bih nominirati jednu igru za koju sumnjam da je mnogo ljudi ovdje igralo – Disco Elysium. Ovo je igra koja je imala možda najinovativniji pristup pripovijedanju u dugo vremena. Iako na prvi pogled izgleda kao klasični cRPG, ova detektivska depresija od komedije nudi potpuno drukčiji pristup RPG elementima. Umjesto standardnih borilačkih vještina, igra nudi psihološke: mogućnost zaključivanja, staloženost, dramatičnost, poznavanje svijeta, matematičke sposobnosti, empatija, autoritet i još mnogo njih. One kroje gotovo svaki dijalog u igri koji je toliko detaljno razrađen da svaki pozitivno ili negativno izveden dijalog ili zaključak donosi drukčiji rezultat, dok humor i napetost koji proizlaze iz oba rezultata potpuno miču strah od neuspjeha, dapače, daju toliku slobodu u odabiru niza uvrnutih opcija za vođenje dijaloga da miču bilo kakve okove s igrača po pitanju moralnosti i puste ih da igraju točno kako žele.

          Po kategorijama mi se previše toga preklapa pa ću samo navesti: GOW, RDR2, Persona 5, Uncharted 4 (priča).

          Kad se sve zbroji i oduzme, Witcher 3 GOTY je najbolji paket. Nešto kao Orange Box za FP igre prošlu generaciju. Odmah nakon toga je i combo Sekira i Bloodbornea. Sekiro draži ganeplayjom, BB settingom i atmosferom. Od RPG-ova Divinity: OS2 i Persona 5.

          Ostalo mi je nekako u drugom planu, ali treba odigrati još par hitova.