Deadwalker No ako je crunching prisutan u cijeloj industriji, onda je to nešto o čemu treba pričati. Iz moje perspektive, kritike prema CDPR-u su opravdane. Oni koji hendlaju projekt trebali su kudikamo bolje procijeniti obujam poslova i deadlineove za pojedine faze projekta. Ono, 3 puta su odgađali igru i sada su uveli obavezne radne subote. Znači totalno su fulali procjene oko opsega posla.
Kriva predpostavka. Igra je gotova. Ti misliš stvarno da oni mogu za 6 dodatnih dana dovršiti igru koja nije kompletna?
Rađe radim prekovremeno i opušteno nego da se ubijam 8 sati 5 dana tjedno.
U doba takvih katastrofalnih launcheva ovo je samo dobra odluka jer baš na launchu večina studija štedi vrijeme.
Deadwalker Postoji rješenja (npr. zaposliti još ljudi), samo je uvijek jeftinije upregnuti ekipu koju imaš.
I onda? Zaposlio si još ljudi za težak period. I kaj onda kad taj period prođe? Daš im otkaz?
To se ne radi tako.
Deadwalker Mogu oni to. Dok ne izgore. A prema van se sve fino zapakira u PR "najteža odluka ikad", "svi će biti dobro plaćeni", "igra nam je sve na svijetu".
Stvarno misliš da će ljudi izgoriti zbog 6 radnih subota? Aj dobro.
U takvim firmama su radni uvijeti stvarno zavidni. Pauze za ručak kolko te volja, plaćeni dopusti, hrpetine godišnjih i radna atmosfera koja te zapravo potiče da želiš raditi i kompletirati projekt, a ne samo doći na posao jer moraš da bi preživio.
To se gradi zapošljavanjem kvalitetnog kadra i održavanjem pozitivnih sentimenta za projekte koji su stvarno nevjerojatni.
Vjerujem da su svi u CDPRu svijesni kakav proizvod rade i uzbuđeni su da ga što prije releasaju.
Radim u firmi u kojoj se radi od 9 do 17 i opet možeš doći u ured u osam navečer i vidjeti ljude koji zadovoljno rade svojom voljom.
Takve firme te plaćaju da te bude briga, a ne da odradiš to jer moraš.
Gaming je industrija čiji su korisnici jedni od najstrastvenijih ljudi na svijetu, a developeri jednog studija su korisnici drugog i vjerujem da su isto tako stravstveni.