foggy
Kao prvo, kraj.
Očekivao sam da će se ispuniti proročanstvo. Da će Heimdall ubiti Atreusa i da će se Kratos krenuti osvetiti i umrijeti u Ragnaroku. Zvuči kao crnjak, ali bio bi upečatljiv kraj igre i serijala. Ono, nema svaka priča happy end. Mislim, cijelu igru tražiš one oslikane drvene vitrine i proročice kako bi saznao sudbinu, da bi se ispostavilo da proročanstva ništa ne znače i likovi sami biraju sudbinu. Full nepotrebno sladunjavo i razvodnjeno. Jako loš scenarij. Poanta je trebala biti da ti ne želiš da se ispuni takvo proročanstvo, ali kako se odvijaju stvari, da skužiš da je tako trebalo biti i da je neizbježno. Da razumiješ zašto je do svega došlo iako se ne slažeš s tim. Ovo je kraj za 12-godišnjake.
Općenito
Općenito priča kaska jer svaka njihova inicijativa je besmislena kroz igru. Ali baš svaka. Ispada da Kratos sve radi stihijski, ali da nema baš previše utjecaja na bilo što. I poprilično nepromišljeno i glupo, iako za opasačem nosi najpametnijeg čovjeka na svijetu. Npr. Idu osloboditi Tyra, Try je depresivan, a jebiga, budemo bez njega. Onda Angebota da Atreusu one kuglice, ovaj spizdi jednu na random zmiju i kaže, a neću ih dalje koristiti, iako su divovi ključ za pobjedu u Ragnaroku. Onda idu po Surtura, koji mora razjebati pukotinu na zidinama Asgarta. Ma ništa, tamo su civili, naći će oni drugi put unutra. Kažem, okrenu pola svijeta da dođu do proročica, ne svidi im se šta čuju, a ništa, ko ih jebe. Ispada da ništa što radiš u igri nema nikakvog smisla. Ne znam, reci ti meni.