sanzo
Za to je najbolje usporediti Berseriju i recimo Vesperiju.
Berseria je prva Tales of igra u kojoj imaš potpuni aktivni input. Što to znači? Znači da imaš apsolutnu kontrolu nad likom kojim upravljaš. Stisneš li tipku za napad, on napada, ukoliko se usred akcije želiš obraniti, prekida combo one sekunde kad stisneš tipku i odlazi u obrambeni položaj.
Vesperia nije takva, usporena je, odaziv kontrola kasni (sve pod krinkom nekog taktiziranja i bezveznih rpg elemenata), kompletna paleta reakcija kasni a to, za bilo kakvu akcijsku igru, definitivno nije dobro. Ako u to ubrojimo da je povezivanje poteza u combo udarce napravljenao... pa valjda najgore u povijesti bilo koje akcijske igre, čini mi se da onda takav pristup ipak nije dobar.
Ponavljam ono što sam napisao gore, za mene postoji samo akcijska igra (koja može itekako sadržavati RPG elemente) ili čisti turn base. Nema sredine.
foggy Isto tako imaš aktivni turn-based u FF7 originalu.
Znam, tamo mi je bilo postavljeno na "wait".
Meni osobno kod takvih rush borbenih sustava stvara problem i veličina fonta u ovim modernim igrama. Dok ubodem što želim neprijatelj prizove tri napada... 😆