Tuhy Probao sam navesti sve što igra ima i nema. Ne mogu ne spomenut hrpu mana koje su tu, pogotovo kad imamo toliko genijalnih igara koje su dizale standarde. I onda dobijemo FF16, gdje je 88 od 90 questova doslovno isto, gdje imas 12 škrinja za otvorit na mapama, gdje exploring ne postoji, gdje je hrpova likova nerazrađena, gdje je tona razgovora koji su mogli bit 2 rečenice, gdje je pacing loš… I onda je combat još najbolji dio igre, a combat je dobar samo ako si ga sam napraviš takvim, jer igra je brutalno lagana. Nisam se napunio do pred sami kraj, i eventualno neki Hunt, igra baš i ne objasni što sve možeš, a kak je brutalno lagana, tak jednostavno nema potrebe da niti naučiš.
I reskin je brutalno prisutan iako nekad neprijatelji imaju drugačije napade, ali srednja žalost kad ti na kraju igre samo krenu bacat sve što si pobio već 12 puta 2 chaptera prije toga. Je, spužvasto je, pogotovo na Hardu.
Spominjem franšizu jer i ovo se zove FF i naravno da ću povući paralelu. Tamo gdje mene nostalgija vuče, to sam jasno napomenuo u recenziji, nije istina da sam subjektivan toliko. Vjerujem da će nam se dojmovi razlikovati, i to je ok.
Ako me smeta što i tebe smeta da navodiš, poput nepostojećeg exploringa, mislim da to nije subjektivno. Isto tako, igra nema elemental damage, sve mozes vatrom spalit. Toliko tih nekih sitnica i ubilo me u pojam, iako sam nakon prvih 10h mislio da ce bit genijalna, ali eto, bio sam u krivu.
Zato postoje druge strane priče i svako si može naći onu koja mu paše, ali da uzmemo jednu devetku koju je nova Zelda donesla, i da u nekom ludom svijetu metnem ovu igru kao devetku u isti razred… To jednostavno nema nikakvog smisla.
EDIT:
SAmo za mjeru, da ovo nije FF naslov, dobila bi apsolutno iste ocjene od mene. Meni je nepojmljivo da opet doživimo razinu FFXV questova, i da igre više ne nude nikakav exploring u igri gdje treba utonut u taj svijet.