- Uređivano
Riješeno, amen, doviđenja, zàijiàn.
Riješeno, amen, doviđenja, zàijiàn.
Tek prvi chapter, pozvonio sva zvona i ubio Secret bossa.
Dobra je igra, nije me još primilo onak na max, da jedva čekam upaliti i opet pokrenuti.
Do ibera me nerviraju nevidljivi zidovi, ovo je mrtvi idiotizam. Najobičnija ravnica između 2 drveta i nemreš proć jer je igra tak odlučila, al zato možeš skakutati po random stijenama i pasti tam di ti ne pada na pamet da bi moglo bit nešto.
Fight je zasad dost bazičan, al oke, jedva sam par sati u igri.
Hvala na dojmovima. Molim te sa nastavis sa istima, jer vjerujem sa govorim u ime svih kada kazem, da nas jako zanima kako se igra dopada tvom inace vrlo istancanom ukusu i kriterijima. Hvala unaprijed.
Prešao neki dan igru i mogu reći da mi je OK no nije mi top topova kao npr. soulsborne igre. Također, ono što mi se ne sviđa je prevelika količina bossova za moj ukus (doslovno trčiš od bossa do bossa uz par mobova između) te potpuno nepotrebna težina nekih bossova. Riješio sam sve bossove, ostao mi je samo boss za secret ending koji je primjer bespotrebne težine i mislim da su to mogli malo bolje odraditi.
Kad bih trebao ocjeniti igru, meni je nekih 7/10.
Kako je ovo loša i dosadna igra, to je za nepovjerovat.
Počevši od nabitnije stvari,combat-jebeni button mashing gdje pola inputa uopće ne registrira,dakle combat je kriminalno loš a trebao je biti no.1 in the game.
Level dizajn je nikakav,voice acting koma,priča ne znaš šta se dešava ako nisi čitao knjigu,itd ..dalje mi se ne da a ima milijun minusa još, jedino grafika donekle valja.
Ovo se moram složiti s @Veky233 da koji puta (pogotovo kad treba stisnuti brzo par tipki za redom) ne registrira da si stisnuo tipku na kontroleru. To mi se dogodilo dosta puta i baš sam pizidio na to. Igrao sam na dvije plejke i tri kontrolera tako da nije do kontrolera. U takvoj igri to se ne bi smjelo događati. Kad sam igrao soulse tamo je odaziv na kontroler odrađen perfektno dok je u Wukongu dosta loš.
Igra je ove godine za sad konkurent za GOTY jer nije da je baš neki izbor. Da je izašla prošle godine, ne bi se mogla mjeriti s Baldur's Gate 3.
Ne registrira tipke najbolje i to je istina, ali nekako najviše nije htio napuniti, ostalo je bilo donekle ok. Bio sam frustriran time, no combo i dodge su 90% dobro funkcionirali, malo je bježalo zbog mashanja.
Sve je to dio one priče 60 FPS-a i kako su je odradili, pa komande malo ispaštaju.
No, na kraju, meni to ipak nije takvo crnilo koliko se njurga, pogotovo usporedno s igrama koje smo sve dobili.
foggy meni je to veliki minus jer nakon svih souls igara, Nioha, Lies of P, Gow i sličnih igara koje sam igrao i koje su po pitanju kontrola gotovo perfektne ovo je baš loše. Nije to Baldur's Gate gdje ide sve laganini pa i ak ti ne registrira koji pritisak tipke nikom niš. U igri ovakvog tipa to treba biti odrađeno perfektno jer neregistriranje pritiska tipke može činiti razliku između toga da li ćeš u igri poginuti ili ne.
foggy slažem se, igra je stvarno dobra i da nema tih nekih dječjih bolesti bila bi vrh vrhova. Ovako postoji prostor za napredak i potencijal za koji se nadam da će developer u budućnosti iskoristiti.
Inače, glavni secret boss mi je bila jedna od najtežih i ne fer borbi ikada, rame uz rame s najtežim borbama u souls igrama. Jebao sam se dva dana da nađem build koji će biti adekvatan i na kraju sam ga uspio riješiti.