Black Myth: Wukong
- Uređivano
maverick Što se tiče ove igre, očekivano za konzole, tako da čekat će da mogu zaigrati na PC, a i to je pitanje ako ne riješe stutter jer ga ne mogu podnijeti u igrama.
Koliko sam vidio PS5 verzija radi super stabilno bez stuttera. PC verzije su ga imale, barem ovi koji su recenzirali, no treba vidjet sad Day 1 kakvo je stanje. U svakom slučaju nemoj ni pomišljat na igru ako nemaš zvjer od računala. Na konzoli će ti sve radit super, osim ako ne želiš baš RT i sve na Ultra High.
chono E to to, pogledao sam noćas. Sve na max izgleda bolesno, baš bolesno. Ovo što smo dobili nema veze s tim. Tj, 90% ljudi neće vidjeti te max postavke.
Znači treba pričekati PS5 Pro ili da stvarno izađe neki patch koji će to sve lijepo zakrpati.
Bila mi je na radaru i kandidat za day one ali pričekati ću, ne gori nigdje. Ionako zadnja 3 mj plejku nisam grao više 10h.
Inače baš mi je drago da se ispostavilo da je igra super (zanemarimo tehničke probleme na konzolama). Borba je super, predivno izgleda, novi IP sa lore kojeg ne viđamo često, boss borbe ima ih masu i top su, igra nije kratka.
Bravo!
resident_evil Inače baš mi je drago da se ispostavilo da je igra super (zanemarimo tehničke probleme na konzolama)
Nema problema, samo ograničenja. Mislim da to speglat nikad neće, jedino PRO koji to može gurati. Ako će i on moći.
A dobro ako Pro to ne može wtf barem 60 stabilnih fps i da se ne primjeti toliki pad rezolucije.
resident_evil Kad uzmemo u obzir koliko kosta pc kanta koja ovo gura na max sa RT, ja ne vidim jos 2 generacije konzola da ce to moci za tak neke pare. Mozda dodju blizu + optimizacija pa bude nesto.
Mislim realno nitpickamo, velim da prosjecni igrac nece nist ni skuzit
foggy PC verzije su ga imale, barem ovi koji su recenzirali, no treba vidjet sad Day 1 kakvo je stanje.
Još ne znam slučaj kada su potpuno rijesili stutter u unreal engine igrama na PC. Ne polažem nade ni ovaj puta. Kažem nekima, kao i na ovom forumu, to ne smeta i ne primjecuju, što se vidi u Jedi Survivor temi, a meni se smuci od toga.
foggy Na konzoli će ti sve radit super
Šta znači super? 720p reza i nestabilnih 60fps ili?
resident_evil ili da stvarno izađe neki patch koji će to sve lijepo zakrpati.
Takav patch se još nije rodio. Treba shvatiti da su trenutne konzole pre slabe za ovakav tech.
Ima iznad PC analiza DFa sa ninđa PCom uz DLSS na 40% 4K rezolucije pa igra na max pada na ispod 50 fpsa sa grafom od 2000era, znači cijeli PC blizu 3000 eura, te čovjek savjetuje gašenje RTa. Uz ugašen RT igra bi trebala raditi sasvim OK na osrednjem PCu
foggy 720p je rezervirano za Switch
Lol. Očito ne znaš koliko igara pada na 720p na ps5 i seres x. Ali to je kada cijeli život igraš na potato sistemima pa razlike ni ne vidiš.
foggy Na oko se igra ugodno i ne znam što je nestabilnih 60 FPS jer igra radi sasvim stabilno.
Kada dropa fps i ako nemaš vrr ekran to ćeš osjetiti i da si mutav, posebice dropove ispod 40. Znači vjerojatno je manje više stabilno ako ne osjetis, ali rezu pobogu vidiš ako je muljava.
Also, kad pričamo o nekim brojkama i usporedbama…
Wukong izgleda bolje i izvodi se bolje od bilo koje From igre. Sve ste ih igrali (većina). Možda jedino Lies of P konkurira, no kad uzmete u obzir što vam sve nije toliko smetalo, sad tu srat po ovom nema nikakvog smisla, a nas dvoje je tek igru i probalo na kratko vrijeme.
chono To zvuči dobro, da. Mislili smo svašta, ali realno igra radi dobro na Day 1.
maverick Lol. Očito ne znaš koliko igara pada na 720p na ps5 i seres x. Ali to je kada cijeli život igraš na potato sistemima pa razlike ni ne vidiš.
Boli me kita iskreno. Ti nešto tu izvodiš.
foggy Ti nešto tu izvodiš.
Koji je tebi kurac nekada?! Pitao sam te samo kako se izvodi jer igraš igru. Ti tu seres Nintendo, 240p. Bože bolesnika nekada.
Ako se vama plaća 60€ za proizvod koji nije na razini, to je u redu. Ja sam zabrinut iz valjanih razloga i pazim na šta ću lovu dati jer mi očito ne pada sa nebesa kao vama.
Medjutim, odustajem. I ti si postao jedan od onih s kojima je najbolje ne ulaziti u ikakve rasprave kada nije po tvome ili te PMS uhvati.
foggy radi super, ima klasicne probleme kao i svaka Unreal 5 igra sa RT ukljucenim. Nije do devova, to enginea je. Osim toga igra je brza, agilna, realno boli te kuki koliko detalja ima voda i koliko sjena baca drvo.
Meni je super sto su postavke jako skalabilne. Kombinacija high, very high i cinematic slidera, uz RT low ili off je trenutno najbolja preporuka za visok fps uz priblizno jednak izgled na max. Vjerojatno treba i nasiljit sharpening uz DLSS
maverick Medjutim, odustajem. I ti si postao jedan od onih s kojima je najbolje ne ulaziti u ikakve rasprave kada nije po tvome ili te PMS uhvati.
Ti si danas došao na forum opet s nekim agresivnim stavom valjda liječit neke RL frustracije, tako da se lijepo pokupi za danas
Svi ostali, prebacite se na igru, a ako hoćete o UE, konzolama vs PC i drugo vi koji ne igrate itd otvorite novu temu
chono bolestan je uvod, bas jako.
Igra se nakon prvog levela otvori i nije full linearna, nije sad ni open world, ali je dovoljno siroka da se trckara okolo, prva 3 "bossa" pala lako, ali me onaj s ogromnon glavom koji je neki "mini boss" jebe, frajer me two shota.
Jako igriva igra, bas glatko ide sve.
Ništa izgleda da kupujemo od kineza kad se vratim s posla.
E da, meni je svakako plus što igra nije Souls like. Živcira šta baš svaka igra sad mora biti Souls like.
Ogroman sam fan tih igara ali obožavam i hack and slah avanture ala gow, dmc, pop itd.
Jedino mi se čini da je igra poprilično lagana, dosta ljudi sa yt to spominje. Volio bi barem malo da se moram pomučiti ponekad.