• Gaming Vijesti
  • XSX bez problema vuče igre na 4K rezoluciji, dok PS5 (zasad) ne može, tvrde nove informacije

Pročitaj na portalu
Članak

XSX bez problema vuče igre na 4K rezoluciji, dok PS5 (zasad) ne može, tvrde nove informacije

Naslov koji možete pročitati nije nigdje službeno potvrđen, ali posljednjih dana iz vrlo pouzdanih izvora dolaze informacije kako se 3rd party developeri muče dostići nešto što bi trebalo biti standard na idućoj generaciji konzola, a to je nativna (priordna) 4K rezolucija i 60FPS-a u igrama.

Bude tu i nestabilnih 30 fps-a😏🤭

A u k... odoh se objesit međ' šunke.

ovo me zvuči baš na dobro. varijabilni klokovi ovisni o zagrijavanju, tu može biti svašta.

Varijabilni klokovi nisu neka novost?

Ne znam koji moderni GPU i CPU ne koriste varijabilne klokove ovisno o opterećenju. Ni jedan CPU neće stalno raditi na 4.2 Ghz ili GPU na 2 ghz, uvijek varira ovisno o potrebi. Naravno osim, ako to manualno forsiraš. U konzoli zaista nema smisla da ti stalno radi GPU i CPU na max clocku jer imaš totalnu fleksibilnost u korištenju resursa.

To je kao i kod motora u autu. Motor ima 230 konja, ali u određenim okretajima i brzini.

XSX ili PS5 ili bilo koji drugi komad hardvera rijetko kada rade na punih 100% dostupne snage, ako za to nema potrebe u nekim jednostavnijim scenama.

Možda sam ja u krivu, ali eto...valjda ima boljih od mene na ovu temu koji će bolje pojasniti.

    Od sramote nebih kupio PS5!

    Nexus
    X ima zagarantirane klokove, znači da su savršeno sigurni u vlastito hlađenje. To što je chip na max kloku nije nikakav problem, potrošnja struje i grijanje ovisi o zauzeču chipa.
    S druge strane varijabilni klok ovisi o kvaliteti hlađenja, boosta onoliko koliko je hladan. O tome direktno ovise performanse.

      Tooo! Jedva čekam sad da Playstation brand konačno propadne jer će ga Xbox izdominirat (#PS2MASTERnaaparatima) i onda ga Nintendo kupit i vratiti pod svoje okrilje gdje mu je i mjesto (#emilijonaaparatima) pa ćemo konačno imat igre koje su 10/10, ali ne zbog imena nego zbog kvalitete (#mavericknaaparatima)

      foggy

      Da. Sad ćeš vidjet. Ja sam mislio da FFA neće nasjet na to, al eto.
      Jeff Grubb nikoga od developera nije kontaktirao, neko je on sve to hipotetički pitao : "Što ako" Najgluplja je ova njegova izjava za vrijeme podcasta od prije koji dan :

      "The technology that Sony's using for the PS5 is AMD SmartShift and...a lot of people are just assuming the PS5 is going to be right there with the Xbox Series X, and it may be, I don't know for sure, I'm not a developer, but this SmartShift tech is worrisome I think."

      Da bi na kraju to što je on sve izmišljao, na kraju tražio developere da ga kontaktiraju ako imaju problema sa Smartshiftom :

      A Dusk je pak izgubio sav kredibilitet koji je imao. Demodan je na ERI, iz nekog razloga nije zaradio permu jer je sve vezano za Silent Hill fake, jel.
      Kad je Matt Hargett, ( bivši PS5 inžinjer, sad je na Robloxu ), pitao da bude određeniji, Dusk se povukao :


      Ovo je po meni najgluplja stvar. Dakle, RE8 je prikazan na PS5 eventu u 4k/30.

      Kako je moguće da PS5 ima problema sa 1080p/60 u RE8, dok se bez problema sve vrti na XSX u 4k/60??? On je praktički PS5 spustio na X1X teritorij. Ajde, jel ti mene jebeš?

      Zašto je Dusk to sve napravio, praktički izmislio? E, pa ovo :

      Dakle, zato jer je previše negativnih vijesti bileo oko toga kako Halo izgleda, pa na kraju odgoda Halo i kako Xbox nema velike 1st party igre za izlazak. Pa ajmo malo izbalansirati stvari i izmisliti nešto negativno za PS5, jel. Kakav li kreten moraš biti u vezi toga?

      Meni je ovo toliko nebitno da ti opisat ne mogu. Ja dođem čitat komentare.

      Sterlok To nema baš nikakvog smisla.
      Nitko neće opterećivati sustav s nepotrebnom toplinom, ako za to nema potrebe.

        @Nexus varijabilni taktovi da na odvojenim komponentama. Varijabilni takt na konzolaskoj arhitekturi sa dijeljenom memorijom i drugom konzolom koja ide na sirovu snagu i PC spiku? E onda imas potencijalni problem.

          chono7 Varijabilni takt na konzolaskoj arhitekturi sa dijeljenom memorijom

          Ak misliš na PS5, nema on dijeljenu memoriju, no.

          chono7
          Koja PC spika na konzoli? 😆

          Rade na istoj arhitekturi, PS5 ima ujedinjenu memoriju iste količine i takta, dok XSX ima podijeljenu memoriju s različitim taktovima.

          Razlika u raw GPU i CPU snazi je 15% po čistim brojkama, a već znamo da su komponente vrlo slične.

          Ne vidim kakav problem je tu? Oćeš mi reći da GPU i CPU u XSX-u STALNO rade na 100% na max clocku? Jel to u modernoj arhitekturi i softveru nema nikakvog smisla.