Sterlok Steam vs Epic nije nikakav problem jer oboje mogu i imati na kompu, i imam ih kao battle.net, origin, uplay, rockstar, xbox
Sličnosti Epica s Battle.netom, Originom i Uplayem staju na tome da su digitalne trgovine. Njihov tip ekskluzivnosti je sasvim drukčiji. Dok Battle.net, Origin i Uplay stavljaju ekskluzivnost isključivo na vlastite igre, Epic to radi na igre izdane od strane vanjskog izdavača. Steam takvo što ne radi. Ekskluzivnost na Steamu je isključivo kod Valveovih vlastitih igara, dok sve ostale ovise o izdavaču te nisu obvezani na ekskluzivnost time što izdaju svoju igru na EGS-u. S druge strane, ekskluzivnost na EGS-u je upravo to, ekskluzivnost koja miče igru s drugih servisa kao što su GOG i Steam, barem vremenski, ako ne i potpuno. Čak je i najnoviji primjer Rocket Leaguea dokaz koliko EGS restrikcijom koju maskira "borbom za gamere" želi samo ostvariti dio kolača, pritom stavljajući gotovo potpuni fokus na ekskluzivnost, a ne na kvalitetu servisa.
PS2MASTER Jel ima Xbox 22 vremenske ekskluzive koje je prikazao prije 3 tjedna? Ima. U čem je problem? Ja ga ne vidim.
Spider-Man u Marvel's Avengersu nije vremenska ekskluziva. Ne vidiš ga jer si unutrašnjost kapaka istetovirao Sonyjevim logom da ga možeš vidjeti dok spavaš.
Sony radi isto što i Microsoft. Radi "dealove", samo što je Sony bitno agresivniji u tome od MS-a.
Ne, ne radi isto. Dok će Sonyjeve igre biti dostupne samo na PS5, Microsoft svoj servis xCloudom širi na više platformi. Igre će im biti dostupne čak i na mobitelima koje gameri svakodnevno koriste. Njihova ekskluzivnost je takva da nude jeftiniji servis na više platformi. Također, Microsoft nigdje ne zaključava sadržaj isključivo iza jedne platforme, dok Sony to radi i još se time ponosi. Ekskluzivnost igara nije isto što i ekskluzivnost sadržaja.
Šta je, ti smeta što će "možda" Sony dominirati sa PS5?
Ovdje je jasno pokazana srž čitavog problema. Postoje ljudi za koje je Sony tvrtka koja ne može napraviti grešku. Jedna skupina koja ne vidi probleme u industriji samo zato što se ti problemi ne dotiču njih. Normalizacija ovog ponašanja će dovesti upravo do toga da se i njih dotakne, no tada će već biti prekasno, kao što je prekasno s plaćanjem online igranja na konzolama. Nažalost, ovakva racionalizacija će uzrokovati više štete industriji nego koristi.
Nexus To je cijela poanta biznisa.
Moraš stvoriti potrebu za svojim proizvodima.
Pa neće se na lijepe oči prodati.
Nudiš usluge, bonuse, dugoročne platform dealove itd.
Na ovome sam forumu iz nekog razloga često vidio izjednačavanje poslovnih odluka s dobrim odlukama. To što je nešto poslovna odluka kojom Sony želi više zaraditi ne znači da je dobro za gamere ili industriju. Samo zato što je nešto "poanta biznisa" ne znači da se ne bi smjelo kritizirati i pokušati promijeniti sa strane potrošača. Ovakva rezignacija daje apsolutnu moć tvrtkama da rade što žele i kako žele bez ikakve kontrole kvalitete.