emilijo jak brand (i dan danas) i marketing s kojim su, po nekom mom mišljenju, ponovili stvar sa Wii-em. Naučili su na fatalnim greškama Wii U konzole. na kraju krajeva, Switch je vjerojatno ono što je Wii U trebao biti. Konzola je predstavljena kao family friendly, s naglaskom na lokalni multiplayer s igrama koje nemaju neku strmu krivulju učenja. Što je super za sve one koji nemaju doticaj s gamingom (određeni članovi obitelji, rodbina, frendovi itd). Uz to, pokušali su veći naglasak raditi na 3rd party podršku i dovođenje igri koje bi igrali oni koje gaming zanima. Tako da time pokriju i HC dio igrača. Sad koliko su u tom uspjeli, tko zna. Ali kad se podvuče crta, išli su na target puno šire ciljane skupine, a još kad dodaš i prijenosne mogućnosti, izgleda da je to win win kombinacija. Boli kežuale briga za Sonyjeve ekskluzive ili bilo kakve igre koje su prvenstveno rađene za gamere. Njima je plafon igrat "cooking mama" il što sve ne za trenutačnu zabavu i to je to. Boli njih briga za HC gaming jer ih ne zanima. I to Nintendo očito zna pa u skladu s time radi svoje konzole.
A sad zamisli da se prime posla i naprave kućnu konzolu jednake snage (ili možda jače) kao konkurencija. Da se zainate. Garantiram da u 5 godina Nintendo oteo sav gaming. Samo fali par dovoljno usijanih i ludih glava u njihovim redovima.