Nakon zadnjih 9 dana igranja i već nekih 20-25 sati u igri, mogu dati neki malo dulji sud o igri. Znači igra je bolesno zabavna, jednostavno ju nemrem prestat igrat. Tako nešto slično sam imao valjda jedino sa Uncharted 2 i Division 1. Uvijek si kažem, još jednu epizodu, a na kraju ih bude još 6,7. Uvijek nađem neki razlog da odigram još jednu jer je stvarno prokleto zabavna. Čak mi nije ni važno igram li sam ili u grupi (dosad jedino sa @ThaUrban igrao, čovjek mi je dao jučer podstreh da nisam ni sam znao kako sam uspio pobjedit jednu epizodu na Fall Mountainu). Neke od mapa su stvarno genijalne jer traže dota skilla poput Whyrlgig, Seesaw (ne znam zašto ljudi mrze tu mapu), Roll Out, Slime Climb (u zadnje vrijeme mi je počeo dolazit, danas sam imao 3/3 na njemu, dok sam se zadnjih dana stvarno mučio dok nisam skužio šta treba raditi)... kod Slime Climba mi je genijalno što je stvarno težak, ali onda uvijek završimo na onom usranom Royal Fumbleu kao finalnoj rundi jer u Slimeu uvijek 85+% ljudi ispadne. Uglavnom igra je bolesna zabava koja te samo tjera da igraš.
E sad, ali koliko je igra objektivno dobra, tu dolazimo do problema. Igra je jednostavno solidna u najboljem slučaju, i svakim danom nalazim sve više mana. Ne tražim od igre da bude esports igra, da se samo čisti skill gleda, čak mi je i ok da nekad faktor sreće utječe, ali čovječe koliko ima nekih malih stvarčica koje negativno utječu na igru i koje te mogu koštat visokog rezultata ili pobjede. Krenimo prvo od 'grab' ili ti ga hvatanja sa R2. Goru mehaniku u životu nisam vidio. Samim time sve što ima veze sa hvatanjem repova mrzim iz dna duše (što je čudno pošto sam Team Tail Tag prošao najviše od svih timskih igri, a i Tail Tag često prođem). No problem je što imam dojam da moj skill i dobro izbjegavanje protivnika kad imaš rep ne znači apsolutno ništa kad ti rep mogu ukrast sa pet metara, a nekad kad uhvatiš protivnika sa repom i držiš ga sekundu uopće ne uzme rep. Uopće nema konstante i stalno imam osjećaj da je hvatanje repova stvar čiste sreće, a ne skilla. O finalnoj rundi Royal Fumbleu gdje moraš na isteku vremena ti držat rep neću ni govorit, prvih 1:40 minutu je sasvim nevažno, važno je u zadnjih 20 sekundi pritisnuti onog ko ima rep i onda se nadat da ćeš nekim čudom ti uhvatit taj rep. U 'Fall Mountain' i 'Hex-A-Gone' barem moraš kroz cijelu rundu biti odličan da bi pobjedio epizodu, u Royal Fumbleu možeš 90% vremena drkat kurac i onda u zadnjih par sekundi nekaj napravit, imat sreće i pobjedit. To mi je stvarno ogroman minus. Od nekih manjih minusa bih još izdvojio užasnu fiziku nogometne lopte u 'Fall Ball' gdje ljudi znaju u isto vrijeme udarit loptu, ali lopta ode jako u jednu stranu, kao da je jedan od igrača duh i nije ju udario. Timske igre isto ne volim u Solo Queue. Ovo je ipak Battle Royal, u Fortniteu, Warzoneu, PUBG-u uvijek ovisiš o svom skillu, a ovdje ako ti radiš sve za svoj tim (a ne tvrdim da ja to radim, znam i ja nekad biti baš užasan u timskim igrama poput 'Hoarders'), ako ostatak time to zasere ti nepošteno ispadaš. Zamisli da u Fortniteu te upari u neku imaginarnu grupu sa još 3 random lika i ako bude netko od njih ubijen, automatski i ti umireš. Nema smisla. Timske igre mogu biti u Partyu Queue, ali definitivno maknut iz Solo Queuea. Ima i još nekih gluposti poput da se tvoj lik posklizne i padne na skokovima na platformu 20cm ispod tebe. Možda te neće to koštat u ranijim rundama, ali tipa na Fall Mountain ja se znam samo spustit (znači čak i ne skočim) sa one prve platforme na početku na onu drugu, a moj lik se posklizne i izgubi sekundi i pol i to je više manje gotovo jer je mapa jako kratka i moraš takoreći savršeno otrčat do vrha ako hočeš pobjedu. I da, na Block Party, kad budu one daske po podu koje moraš preskočit, kad je nekad gužva, zna se nekad dogodit da skočiš na tu dasku i ostaneš zalijepljen i ne možeš ništa, ni skočit, ni diveat makar normalno stojim, nisam se ni poskliznuo ni ništa, ali eto ispadneš, jer je igra tako odlučila.
Kažem, bolesno zabavna igra, ali sa jednim ogromnim problemom (mehanika hvatanja nešto najgore ikad) i više manjih koji igru čine samo solidnom. Mislim, ja ću je i dalje puno igrat, ali ima još tu dosta mjesta za napredak i nadam se da su developeri dovoljno pametni da neke stvari poprave i da im se ovaj uspjeh na početku ne obije u glavu.