Zero to je istina da je i CPU i GPU mid range ali obsolete će postati ne zbog realnog stanja stvari(osim 128bitnog Busa) već kao i prije zbog masivnog manjka optimizacije.
Nedavno je i najavljena RTX 5080 tako da možeš računati da će sve kartice na tržištu uskoro biti low to mid spec za igranje u 4k ili UW qhd. Kao što se dogodilo sa svim generacijama dosad.
PC igranje je zadnjih 10god bar bila prvenstveno igra kompromisa. Evo za cijenu te moje 4060ti možeš 'ladno kupiti novi PS5 i najgore je što bi se dalo raspravljati o isplativosti. U vrijeme kad sam kupio GTX 680 koja je bila top tier koštqla je isto kao sad mid range.
Ali PC mi treba tako da sam morao nešto staviti u taj slot zasad😂
Ali moj post nije bio o tome. Govorio sam o umjetnom, softwareskom ograničavanju hardwarea od strane svih igrača u tom kolu, preko drivera i preko developera igara.
Mislim da je jako teško predočiti kolika bi zapravo trebala biti vidljiva razlika između GTX 680 od 3,2 Tflopsa, PS5 od 10Tflopsa i 4060Ti od 22 TFlopsa realno.
Ajmo reći , zamisli da PS5 ima grafu od 22 TFlopsa i bit će jasnije. Tu igra ulogu naravno i sam streamline sistema, shared memory, i na PS5 očito puno pomaže custom SSD I/O.
Naravno development za solo ili 2 platforme daje daleko bolje rezultate nego na PC, ali gledajući brojke, razlike bi trebale biti nebo-zemlja, a nisu