Živio drug Weky!!
Dolje indijanci!!!

Ako cijena s aspekta posla mora ici gore, ici ce gore bez obzira sto mi mislili o tome.

Ali s druge strane igre spadaju u sferu zabave, "bez cega se moze". I jednostavno jos vise ljudi nece kupovati DayOne. Vec ce cekati pad cijene.
Osobno mi se to dogada vec i sada, jer za svaki zanr igara koje izlaze, sigurno imam bar jednu neodigranu u kolekciji 🤣

Kupio sam 4 igre po punoj cijeni na ps4, nije uopce problem pocekat dok ih daju za normalnu cijenu. Ko treba igrat day 1 nek plati, ljudi si valjda sami znaju granicu.

Kad smo se već dotakli sportskih igara i 2k-a; moje mišljenje je oduvijek bilo da takve igre imaju najveću replay vrijednost. Igraš ih koliko hoćeš i kad hoćeš i logično mi je da koštaju koliko i druge igre. Ali kao što ste spomenuli, već godinama rade bezobrazni copy-paste igara s minimalnim poboljšanjima. Ako već stave takvu cijenu, onda neka izlazi svake dvije godine uz besplatne apdejtove između nastavaka. Takvo nešto se nažalost gotovo sigurno nikada neće dogoditi i kupovina po punoj cijeni svake godine nema previše smisla.
Sjećam se da su poznatije SNES igre koštale skoro kao čitava konzola. Igre su oduvijek bile skupe, i razumljivo mi je da cijena raste proporcionalno s rastom standarda. Dokle god ima dobrih sniženja bit će i kupaca.

"Speaking to Gamesindustry.biz, research firm IDG Consulting notes that given the last time a price hike occurred was roughly 2005 ($60), we're past due for one. IDG notes that a potential $10 increase will "only" be a 17% hike, compared to a 39% increase for film ticket prices or a 100% increase for Netflix subscriptions. Of course, that figure doesn't take into account all of the extra monetization prospects of games.
IDG says that according to "their channel checks" more publishers are looking at a $70 price point, with the concession that "not every game should garner" that new MSRP. That said, once the floodgates open and the usual suspects (WB, EA, Take Two) make their move, there's probably no going back."

    Ne podržavam za NBA, Fifa, EA igre i slične gluposti jer ne vrijede. Kako je NBA-u ili Fifi skuplji development kad prodaju istu igru svake godine.

    Podržavam jedino za igre tipa Days Gone, God of War i slične.

    sandidam Kad smo se već dotakli sportskih igara i 2k-a; moje mišljenje je oduvijek bilo da takve igre imaju najveću replay vrijednost. Igraš ih koliko hoćeš i kad hoćeš i logično mi je da koštaju koliko i druge igre.

    Ovo je logično razmišljanje. Kad sam kupio FIFU nikad je nisam igrao samo 10 ili samo 30 sati. Igralo se dosta.

    U obranu takvih igara ide i cijena licence. Ne znam ni približno koliko one koštaju, a sigurno im cijena raste sa svakim novim ugovorom.

    Life hack #767
    Skineš demo aktualne Fife ili Pesa i španaš kad hoćeš, sa kim god hoćeš.
    Uvjek imaju hit klubove u demu tak da doviđorno.

    Igre poput Tlou bi oni meni morali platit da igra. Ja da dajem vise para za takve drloge???? Taman posla lol

    Od sredine 1990tih, cijena original igara u Hrvatskoj je bila cca 400 - 600 kuna.

    S obzirom da su plaće od tada porasle, igre zapravo i nisu toliko skupe kao što su nekada bile (pogotovo kad se uzmu u obzir akcijska sniženja, nabava rabljenih igara, narudžba iz inozemstva po nižim cijenama).

    Sjećam se Game Boy igara po 250 kn, za GB sam dao 400 kn u kompletu s igrom 1996. godine. Imao sam dvije igre i đorao.

    Za fizičke igre (ako nisi kolekcionar i ako ne igraš MP) je manje bitno koliko košta. I da kupiš day-one za 100€, nakon prelaska ju možeš frknuti dalje za 80€. Na kraju uvijek ispadne da si u gubitku 10, 20€ po igri. Tako je i sada kupiš za 500, prodaš za 400 krznaša i dođe na isto.
    Za digitaliju je pušiona.

    Ne sjećam se cijena 90-ih i plaće jesu od onda porasle, ali bitan je standard. Od 2000. do 2013. je prosječna neto plaća porasla za 2,200 HRK, vjerojatno je i dalje takav trend, ali uz inflaciju se to ili anulira, a vjerojatno se može doći do zaključka da je kupovna moć pala.

    Vani nije problem kad je igra 70 $/€ kad se vani na minimalcu u jednom danu zaradi za jednu igru i kad tako gledaš, nije strašno, možeš valjda žrtvovati zaradu jednog dana da si nešto kupiš.
    Kod nas na minimalcu možeš u jednom danu zaraditi za igru samo ako posle posla dudlaš onu stvar na kolodvoru. Jer na minimalcu ti treba tjedan dana da zaradiš za igru, odnosno treba ti 25% MJESEČNE plaće, a vani ti treba 5% MJESEČNE plaće. Tu se dolazi do zaključka da je preskupo.

      Matador zaradis ti vani minimalcom 70€ na dan, ali u bruttu, medjutim igru placas 70 u nettu. Vjeruj mi da ni strancima nije "malo" dati toliku lovu za 10ak sati zabave ili frustracije... Medjutim kao sto velis, tu je fizikalija. Kupis, odigras, prodas.

        maverick Ma dobro, cijene sam gađao okvirno 1200€/20 dana/8 sati, fulao sam sigurno, ali brojke su tu negdje.

        Evo iz NN.

        Prosječna mjesečna isplaćena neto plaća po zaposlenom u pravnim osobama Republike Hrvatske za 1999. godinu iznosi 3055 kuna.

        Prosječna mjesečna isplaćena neto-plaća po zaposlenome u pravnim osobama Republike Hrvatske za 2019. iznosila je 6.457 kuna.

        Te 99.-e je Zelda Ocarina of Time koštala cca 1100 kuna u Algoritmu, koji je imao praktički monopol.

        godina kasnije