Odigran main story i sporedni timelinei. Ali zanimljivo mi vidjeti da je zadnjeg bossa riješilo 4,2%, a timeline sa sporednim likovima čitavih 1,1% igrača koji su zaigrali Crasha 4. Izgleda da su ipak malo pretjerali sa (ne)pristupačnosti igre masama, huh?
Crash Bandicoot 4: It's About Time
Ti je najbolji Crash do sad?
resident_evil Uvjerljivo najbolji po level dizajnu. Ali treći će mi biti i dalje najdraži jer mi je prvi Crash kojeg sam zaigrao, bio je nevjerojatno dobar u svemu u to vrijeme i savršen uvod za platformere. Još uvijek imam negdje taj demo disk na kojem su bili Crash, Spyro i Medievil. What a time to be alive!;D
Ista situacija i kod mene Crash 3 mi je najdraži jer mi je to prvi Crash kojeg sam prešao. Crash 4 najbolji kao Crash platformer.
Naravno i originalni CTR mi je ful drag
Meni ide ovak: Crash 2, 4, 3, 1.
Isuse koliko sam se krvi napišo na ovom dijelu Crasha to nije normalno. Onaj zadnji normalan level prije zadnjeg bossa umro sam jebenih 72 puta ha, pa šta su ovi radili na uzor Dark Soulsa igru i te zadnje level, pošteno sam se namučio ovih par dana igrajući bome nisam očekivao da će tako roknut. Ne pada mi napamet nverted i time triale rokat, baš me igra iscjedila pred kraj.
Skellington Probaj, ide laganini
Skellington ja 157 puta,ne bi ti vise nijednog upalio…puko glavom
- Uređivano
Prika Hahah baš to, em se tu znojim em umirem ko balvan nije mi jasno di griješim. Sreća spao na 2 života, ali svaki put kad bi umro odmah bi imao one velike jabuke koje bi mi napunile život nazad. Da sam morao restartat komplet level odusto bi sigurno.
- Uređivano
Skellington ja sam se toliko iznervirao da sam upalio internet da vidim jesam li blizu kraja…da nisam bio nikad ga vise ne bi upalio…ni sad ne znam kako sam to presao
Jedini platformer ( igra za djecu? ) koju ne da nemam živaca završiti…nego ne pomišljam o platini ni da mi je zadnja igra u životu…
- Uređivano
Ja sam samo ovaj odigrao…dugo godina sam ga izbjegavao jer mi cupa zivce nenormalno!
I krenem ovaj i stvarno ovo na kraju je bilo strava,do tad i nije bas nesto komplicirano bilo
Cak ovih 150 puta sam mislio da je do mene,nitko se od vas ne zali,svi volite ovu igru,kontam ja nemam zivce zato sam je prelazio 150 puta dok nisam vidio da Skellington kuka
Meni je taj Cortex Castle sjetio na Super Meat Boyja koliko je zahtjevan (tamo su barem leveli kraći), baš treba u detalj savladati sve mehanike i maske. Da sam zaginuo par desetaka puta više nego treba, jesam. Tu je pravi test strpljenja i moja preporuka je ne prolaziti taj nivo na kraju dana.: p
Ovo što kaže doctorfreak, igra je to za djecu, ali za nas djecu koja smo odrasla na Crashu i evo, sad nemamo pametnijeg posla nego umnožiti još koju sijedu zbog ove igre. Hvala devovima, ubili ste.
Probajte time trialse na zadnjih par levela, obecajem beskrajnu zabavu (za one pokraj vas dok ih ne dohvatite sto vam se smiju).
Prika Da i ja sam zapeo taman kod one pokretne platforme zadnji segment i otvorio youtube da vidim kolko toga još ima, kažem si ako je ovako s 2 levela nema šanse da rješim i eto nakon par skorih nekako sam rješio
doctorfreak A platina no way, jedva sam čekao zavšit običan prijelaz, kamoli nverted i time trialse. Ovo da sam igrao ko klinac pojeo bi se.
Ma super meat boy je bar dva levela vise od crasha 4 u svakom pogledu glede time triala ili perfect relica. Pogotovo no death runovi iz te igre. Splasher speedrunove necu niti komentirat.
Samo volja cuda cini.
Meni je igra jako loše sjela. Kao mulac sam obožavao prva tri dijela i kompletirao sam ih tada 100% (tj oni njihovi omjeri su išli i više ). S guštom sam platinirao remakeove kad su došli, ali ovo mi je baš eh.
Crashevi su odvijek bili collectathon i ovaj nije iznimnka, samo je difficulty spike ogroman naspram prijašnjih nastavaka. A uvjeti su baš grozomorni i naporni, ono obavezna 2-3 no death runna po levelu, s tim da je jedan speedrun. Ne, hvala. A ako to svo skupljanje ignoriraš i ideš samo preći igru ostane baš banalna i dosadna igra.
Meni osobno je bilo zanimljivo prelaziti s modernim načinom, znači nisi motiviran skupljati jabuke i kutije (iako se jesam trudio skupiti svaku, što je iz prve skoro neizvedivo) zbog dodatnih života i svejedno sam se zabavio baš zato jer je dizajn nivoa jako dobar, kao i boss dionica.