Intro je bio ful simpatičan, kratak je, a fino prezentiran, ima sitnih detalja (npr. ako interactaš s krafnom na stolu malo (cyber?)marmelade izleti van lol.)

Jako mi se sviđa recycling mechanic koji su uveli, jedno prvih pola sata sam samo skupljao sav junk na početnom katu i nemam više brige ako ću ostat bez para u igri za meds, ammo ili weapon modove. Onda sam zapravo počeo igrat igru, melee combat mi je sasvim okay, kad sam pohvatao ritam mutanata (heavy attack -> dodge -> još par šamara -> repeat -> rip) i gunplay je sasvim nice, ali ono šta mi se stvarno dopalo oko combata je kako neprijatelji reagiraju na napade (npr. zveknem mutanta sa šipkom po faci i vidim kako mu čeljust prati glavu dok pada na pod, kao u onim slo-mo knockout trenucima u boksaškim filmovima).

Efekt subtilne pikselizacije koji je svugdje prisutan (ali tek kad si ful blizu predmeta je primjetljiv) mi je stvarno simpatičan. Bacit granatu u hodnik pun cyborga ili nečeg drugog i vidjet kako sva svijetla budu slomnjena i komadići zidova i robota leže posvuda baš pokazuje koliko su granate destruktivne i kako utječu na enviroment oko tebe.

Osvjetljenje CItadel Stationa u ovoj igri je nešto što se rijetko viđa u igrama ovih dana, nemam screenove ali vidjet kako svjetlost odbija od lokvica krvi po podu, lagano osvjetljuje metalne hodnike i baš pomaže pri kreiranju fenomenalnog horror ambijenta da si zapravo sam. U svemiru. Jedino društvo koje imaš nije ljudsko i mrzi te. Good luck.

Cyberspace minigame mi je u originalu bio noćna mora za igrat, izbjegavao sam ga kad god sam mogao. Wireframe grafika i pucanje i izbjegavanje projektila u 6 smjerova i ode ručak. Novi Cyberspace je fenomenalan, sekciju riješim za manje od 10 minuta, znam di idem, šta pucam, in and out. Easy.

Kad bi me netko pitao kakav je ovo remake, na prvi pogled bi rekao da je slična situacija kao i RE2 i RE2Remake, modernizirano do bola, s puno ljubavi, pažnje i respekta prema originalnom sadržaju. Ako baš moram nešto negativno reći, u ovom slučaju nitpick, je da mi combat glazba često tek krene nakon šta sam odradio donaciju olova, svira 2-3 sekunde, shvati šta se desilo i onda lagano fade outa (Uskoro dolazi i prvi patch pa bi to trebalo biti stvar prošlosti).

Nije nitpick ni negativna stvar ali primjetio sam da jedno šta su promijenili u usporedbi s originalom jest da kad eventualno krepaš od nečeg na normalu, ako si na katu gdje si uključio "respawner" tamo će te i vratit sa pola healtha, ista stvar ako si i na katu gdje nisi ugasio taj "Cyborg conversion" respawner thing, u originalu ako krepaš na takvom katu, odmah je game over i nazad na zadnji save. Ali hey, ne žalim se, samo observation.

Bi li preporučio System Shock? Apsolutno, pogotovo za fanove immersive simova. Plus, uvijek ima i demo na Steam page-u

Igrao sam 9 sati za sad i ne planiram stati, preorderao sam igru i stvarno za sebe mogu reći, da. Money well spent. Uopće ne žalim.

(Btw je itko drugi preorderao System Shock? Kad izađe SS2 Enhanced edition odmah će biti dodan u Steam library i jedva čekam, plus poboljšat će Co-Op!)

EDIT: Hard mission difficulty vraća game over na katu bez respawnera kao i u originalu, upsić

Manje vise si sve rekao sto bi i ja da se idem raspisivat.

Samo sto igra nije za svakog. Ima svoj kult followera i to mi je cisto u redu. Zbog toga ce ocjena biti u prosjeku 7 i to je proklestvo tog immersive sim zanra.

Tek sam u ovom videu skužio da je osvjetljenje dinamičko i da se može napraviti mrak razbijajući i pucajući u rasvjetu…

Pasmater ovo se kupuje.

Imam isti filing za System Shock kakav sam imao za Disco Elysium, a Disco Elysium je bio maestralno iskustvo.

Preporuka ko kuća!
Igra je nevjerovatan remake! Sa ovim Unreal engineom igra je dizajnirana da vjerno liči kao original dok je onaj Unity demo bio drugačije zamišljen.

Preporučio bi od postavki težine staviti Combat na 3, a Cyber na 1.

Ocjena na steamu je odlična; 93% od 1600 recenzija!!



Mora biti čisto Ha-Ha-Ha

Malo mi je nejasna ova težina…

Svi govore da se ima 10 sati za preći igru, ali meni upada ovo u oko da će biti permadeath ako ne uključimo Restoration bay na katu na kojem se nalazimo…

A permadeatha nema; probao sam pokrenut na 3, odmah sam namjerno umro i mogu bez greške loadat igru kao i na drugim težinama.

PLANS FOR FIRST PATCH

Below is a list of the upcoming items that will be included in the first patch of System Shock, which is currently pending:

  • Fixed Softlock in Research Level by making Elevator Lobby doors and Circuit Breaker Room door always open if that Quadrant has power disabled.

  • Fixed Softlock in Reactor when pulling the Reactor Self-Destruct Lever and reloading a save

  • Improved Realspace Enemy AI

  • Improved Cyberspace Enemy AI

  • Improved Magnum Weapon laser dot FX

  • Improved Mag-Pulse Weapon impact vortex FX

  • Add Headbob Option to Accessibility Settings

  • Added Autosave after using Surgery Machine on every Difficulty

  • Fix for Surgery Machine getting stuck in a permanent busy state

  • Fix for Energy Shield screen FX not restoring after loading a save

  • Fix for pressing Back in the Media Reader to not close entire MFD

  • Corrected the Escape Pod Status in MFD Status Screen when triggering Self Destruct sequence

  • Fixed a crash that could occur when entering Flight Deck with older DX11 versions.

  • Fixed a crash that could occur when exiting Maintenance Cyberspace.

  • Fixed a crash that could occur when playing Grove Chess.

  • Fixed Ragdolls to not fall into place when loading into levels or saves

  • Players will have to save at least once to see it take effect after downloading this patch

  • Improved grenade rolling behavior when thrown.

  • Improved ragdoll behavior on Human Corpse attached to Cortex Reaver.

  • Fix for weapons with installed Modkits not always showing their attachments properly.

  • Fix Magnum laser sight FX not working properly when loading a save with it enabled.

  • Fix elevator music not stopping when the player dies in an elevator and respawns on another level.

  • Fix for Audio Log Portrait disappearing in certain cases.

  • Fix for game pausing unexpectedly after loading a game.

  • Fix equipment soft-lock that could occur when dying while arming an explosive.

  • Fix equipment soft-lock when saving and loading while focusing on a puzzle.

  • Credit Machines will dispense Tri-Credits when a Finance Chip is used on them.

  • Broadcast Monitors can now be shattered when attacked.

  • Minipistol Burst-Fire Modkit shoots three rounds instead of two, and can be toggled on/off.

  • Bio-Tanks that are destroyed will stop generating hazards after a short duration.

  • Items can be bound to the hotbar by pressing a hotbar hotkey while mousing over the item.

  • Balance tweaks to Maintenance Cyberspace Level

  • Removed duplicate Audio Log from Flight Deck


Console announcement date?

Console versions are running smoothly but need a few rounds of QA support before we move to certification.

Jucer odem na store kupit igru kad ono nemaaaa, lud sam bil, onda sam skuzil da izlazi tek kasnije za konzole

Upravo završio System Shock, bogte koja igra, toliko nagrađuje istraživanje s nagradama koje se osjete kroz cijelu igru, attention to detail, atmosfera, sav taj "vibe" , cijelo vrijeme sam se veselio.

EQUIPMENT:

Turbo Boots v2 i v3 su jedno od najzabavnijih stvari ne samo u System Shocku, nego u igrama općenito. moći letjeti skoro svuda i ić tamo gdje ne bi smio tražit tajne i onda shvatiš da su developeri zapravo i skivali hidden supplies i audio logs i collectables tamo i očekivali su igrače da polude i da lete po svuda po Citadelu.

Ispunjavat mapu svakog kata i na kraju ponovno upalit opet mapu i vidjet zapravo kakav si labirint prošao je baš feelgood osjećaj, stalno na sebi vidiš kako napreduješ ali ne po nekim statsima i brojevima, već po tome kako sve lakše ide, iako ti cijelo vrijeme SHODAN šalje još veće i jače neprijatelje.

ENDING:

Okay, puno ljudi kažu da je ending razočarajuć i po gameplay aspektu bih se složio s njima, uć u cyberspace a ovaj put s FPS kontrolama i infinite ammo puškom čiji je rate of fire spor ko k (pardon na vulgarnosti), borit se protiv neprijatelja iz cyberspace-a na ovaj način je stvarno… Meh. A i igra te bezbroj puta vrati odmah tamo gdje si umro, nema napetosti ni niš, samo guraš dok ne završiš. Ali brate (ili sestro) mili vizuali su predobri, eye candy čitavo vrijeme. I još jedna stvar, cijelo vrijeme me arena podsjećala na boss fight arenu iz Halo 4, samo puno puno manja.

SECRET (?) WEAPON:

Fun fact, u Executive levelu, u Beta Quadrantu (koliko se sjećam) je unikatni laser rapier koji mijenja boju ovisno o HUD temi koju koristiš, neat!

Par slikica:

Sve u svemu? Yeah, money well spent. Sad će najgore bit čekanje za System Shock 2 Enhanced Edition 😁

    godina kasnije

    Sutra izlazi za konzole, jedva cekam.

    5 dana kasnije

    ZigguratVertigo sada sam ju prosa na ps5 i ending je totalno patchan, puno je dinamicniji, brzi te ima vise oruzja na raspolaganju, sada je bas vrlo dobar i zabavan.

    Igra je savrsena. Ovo bi tribalo bit obavezno stivo svima, a zasad kako vidim bas jako slab broj igraca na ps5.

      3 mjeseci kasnije

      Je, 4k i 60fps, bez ikakvih problema. A za prelazak bi reka 20+ sati ako neces brzat vec detaljno istrazivat. Meni je za platinu u cemu su dva prelaska trebalo 70h.