Dojmovi nakon prvih par sati. Što je je, igra izgledao kao Pixar crtić i s vizualne strane joj nemam što poreći. Čak je i voiceacting nekako napravljen kakvim bi ga očekivao upravo u takvom animiranom filmu.
Combat nažalost nije jača strana igre, a ne pomažu ni skillovi koje možeš razviti kroz vrijeme jer iskreno zaboravim uopće da ih imam, osim možda onih par s Rotovima. Neću reći da je grozan, ali u principu se sve svodi na isto. Doduše, malo me iznenadila činjenica da nije baš jednostavno parryat i tajming stvarno mora biti kao u nekim "ozbiljnijim" igrama. Zbog te činjenice imam nadu da bi u nekom budućem nastavku mogli izvući jedan zadovoljavajući combat system. Pričekati ću još više varijacija neprijatelja da o njima donesem sud, no ovo za sada je dosta basic. Boss borbe koje sam imao do sada mehanikom nisu zajebancija koja se riješi s dva prsta i povezom preko očiju pa mi je šteta da nije malo više uloženo možda u njihov dizajn da se dobije veći osjećaj opasnosti.
Moram priznati da za sada nisam imao problema s kamerom, iako malo je frustrirajuća u nekim situacijama, i jasno sensitivity je morao otići do kraja jer onaj standardni je kriminalno spor.
Najugodnije iznenađenje mi je definitivno istraživanje. S obzirom da se radi o linearnoj igri, uistinu treba sve dobro pročešljati kako bi se pronašli svi Rotovi, kapice, shrineovi, itd. Izgleda kao da te igra vodi za ruku cijelo vrijeme, ali tog contenta "sastrane" ima više nego sam očekivao.
Čujemo se opet na kraju igre.