Znači ukupno 30 h igranja.
Toliko vam treba za MAX svega do levela 5 i grindanja raritarijuma te boltsa za kupnju.
Težina LEGENDARNI ODMETNIK.
Bez CHALENGE MODEA odnosno new game plusa, tada ide i 60 h.
Oružja su sasvim dovoljan razlog ponovnog prelaska, barem meni.
Onaj koji proleti za 8 h nije ni igrao a bome ni gledao cutscene.
Za sve side misije i izazove ima dosta materijala.
Bit Ratcheta je upravo to, farmanje boltsa, side izazovi i istraživanje.
Ko ovo igra radi glavne priče neznam baš, bolje igrati TLOU.
Grafički je bez konkurencije i mislim da se ni na PC-u bez nekih većih promjena nebi mogla ovako igrati.
Dizajnirana je da u potpunosti boosta i iskorištava brzi SSD i RAM PS5.
Neviđeno do sada i nema trikova.
Texture najviše ikad u nekoj igri, LOD (level of detail) sporednih i glavnih likova kao da je iz CGI scena.
Na ekranu može biti toliko ALPHA i particle efekata da je to STRAŠNO, PRESTRAŠNO.
NE PADA NI JEDAN FREJM U BILO KOJEM KOJEM MODU.
Znači ko neki stress test benchmark na PC-u.
20 neprijatelja koji pucaju po vama, trgaju lišće, travu i zaklone koji su destruktabilni.
Vi imate OMEGA level 10 oružja sa max nadogradnjom.
Staviš 2 MR FUNGI, PRSKALICU, BOMB VOYAGE 2 KOMADA, MALE ZURKONE KOJI GRIZU
Sve to posoliš sa RYNO OMEGA koji iz druge dimenzije baca random objekte ili monstere po cijelom ekranu.
Ni jedan jedini pad frejma.
Aha i u bilo kojem trenutku možeš uključiti photo mode koji prikazuje svu detaljnost, raskoš dizajna i efekata.
Šteta da za PLATINUM netreba OMEGA level 10 uz max nadogradnje kao u Ratchetu 2016.
Baš me zanimaju likovi koji bi tada igrali 8h 😁