Raziel
Nije nativni 4K na konzolama u RE8 nego checkerboard uz dobar temporal reconstruction.
Igra je tamno siva, rađena specifičnim artom pa se manjak oštrine ne primjeti, prostor je skučeniji bez velikog iscrtavanja u daljinu jer je FPS.
Horizon je svijetla igra sa puno boja, dalekim iscrtavanjem vegetacije iz trećeg lica-open world. Tu će se itekako primijetiti pad rezolucije na udaljenim objektima, vegetaciji, robotima.
@Nexus
Bilo bi dobro da po tvome konzole dosežu 1800p u 60 frejma. Niti to.
Izuzetak su Far Cry 6 i Hitman 3.
1440p i 60 je također prihvatljivo.
Dok 1080p treba poslati u tri pm.
Zato ni ne igram Guardianse na konzoli.
4K mode je oštar ali 30 frejma.
60 fps mode je 1080 i jebeno se skuži, mutno užasno. Zaista ne kužim hvalospjeve da i taj mod izgleda odlično osim ako niste igrali na 24" monitoru.
Digital Foundry? Nemoj se hvatati svega doslovno ili izvan konteksta.
Znači ništa nemože zamijeniti nativni 4K na velikom panelu. Ništa. Onaj ko tvrdi drugačije laže. Zdravo oko jasno vidi razliku. Još uvijek nije to toliko ogromna rezolucija da bi par pixela postala nebitna.
@master_x konzole su rađene za 1440p 60 fps uz medium detalje. U takvom okruženju preslabe nisu, treba biti dobar developer i engine. To su ipak low budget i powered strojevi sa mobile verzijama procesora i grafičke.