Ajde sad ću se malo raspisati kad sam na poslu, nije mi se dalo pisati pro bono od doma.
GT5 i GTSport su mi ostavili malo gorak okus u ustima, GT sport je malo spasio kasnije stvari, ali sam im zamjerio onakav launch bez sadržaja. GT6 je jedini koji sam preskočio jer je bilo more of the same od GT5.
GT7 mi je prvi GT s kojim sam zadovoljan nakon GT4. Kralj se vratio, to je ono što sam htio sve ove godine.
Vozim utrku, ne mogu nikako iznad drugog mjesta jer je prvi OP, ajmo malo na tuning tretman da ga stignemo. Novi filter, ECU, sportski lonac, ajmo probat opet. I dalje nije dosta, isprsit ćemo se za weight reduction i soft gume. Napokon, pobjeda i osjećaj satisfakcije.
Feedback na volanu izvrstan, točno osjetim kad je auto na granici gripa i kad će gume posustati. Ponašanje auta na stazi realistično i u skladu s pogonskim sklopom, osjeća se njihova težina.
Drugačiji osjećaj kad ste na rubnicima (jel se tako na hrvatskom naziva kerb), zakleo bi se da mi je kotač skliznuo dolje s njega u zavoju jer se nisam skroz popeo, već samo s dijelom kotača.
Detalji. Detalji su nevjerojatni, od zvuka pucketanja metala koji oponaša hlađenje auspuha u post race animacijama do realtime povećanja prosječne potrošnje na BC-u. Vozio sam Scirocco R u kokpit viewu i gledam na zaslonu kako se povećava prosječna potrošnja, fenomenalno. Volim takve "nebitne" detalje jer kad ih okrupniš to pokazuje kakvi su trud i ljubav uloženi u proizvod.
Grafički ja ne vidim toliki napredak s GT Sporta ako gledamo ovako općenito, no napredak je vidljiv u detaljima. Drugačije se na suncu presijava ovo staklo koje u autu prekriva cajgere, sve izgleda realističnije i uvjerljivije. Kokpit sad ima neku dubinu. Kiša stvarno izgleda neuvjerljivo, ali mi to nije bitno jer je fizika vožnje po kiši odlična.
Igra i dalje nije hardcore sim, ali je po meni najviše sim što je ikad bila. Treba biti precizan i oprezan u vožnji, a to dolazi do izražaja upravo kad su lošiji vremenski uvjeti.
Zvuk je napokon dobar, ima prostora za poboljšanje, ali sam zadovoljan. Modifikacije od kojih to očekujete mijenjaju zvuk motora i ispuha i to je odlična vijest.
Progress je slabiji na početku, ali to je dio čari "pravog" GT-a. Malo je i sporiji zbog konstantnog vraćanja u taj Café da bi se otključali svi igrini elementi pa smo stalno u glavnom izborniku i prolazimo kroz menije. Moglo je možda ipak malo brže, shvatili smo što je Cafè mod, ne moraš mi svake 2-3 utrke otključavati po jednu stvar.
Meni je jedina i najveća zamjerka taj njihov support za periferiju, sve je kakti automatsko i radi out of the box i onda nemaš gotovo nikakve mogućnosti kalibracije kao u drugim igrama. Pisao sam u temi, mjenjač mi ne radi, a kad sam googlao problem vidim da puno ljudi ima istu stvar. Upalim Dirt da vidim u čemu je problem i u Dirtu radi normalno. Na kraju sam slučajno uspio riješiti djelomično problem s mjenjačem. Doslovno sam morao razviti postupak paljenja konzole i volana da bi volan radio. Vjerujem da vas ne zanima, ali svejedno ću napisati. Mjenjač je uštekan u bazu volana, onda volan ide prvo u struju i zatim u prednji USB port. Tad palim konzolu na tipku za paljenje. Nakon par sekundi kad se volan počne vrtiti ja počnem mijenjati brzine nekoliko puta i onda ga ostavim u prvoj. Potvrdim volan kao controller i ulogiram se i pokrenem igru. Kad krene utrka ne smijem ništa dirati dok ne krene odbrojavanje, tek kad to završi i krene prava utrka moram odmah promijeniti brzinu bez kuplunga da bi se aktivirao mjenjač. Ako stisnem kuplung ili nešto, ode sve u ler i mjenjač više ne reagira. A kažem, bilo koju drugu racing igru pokrenem i radi sve kako treba. Istih sam problema imao i u GT Sportu, mjenjač radi pa dođe update pa ne radi baš i tako u krug. Neki dan sam saznao da je za GTSport mjenjač zapravo trebao biti direktno u konzolin USB port biti spojen da bi radio, a za GT7 kao fix za mjenjač ističu da ga treba uštekati u bazu volana. 🤯 Meni je uvijek u bazu uštekan i svejedno sad imam problema.
U svakom slučaju meni je za sad ovo najbolji GT do sada, nadam se da nas čeka sadržaja kao za GT Sport i da se neće naplaćivati. Ako tako bude, onda će ovo definitivno biti najsuperiorniji GT naslov ikad.
@Picek Ne, jer si ti visok i mršav. Dolje se postolje za pedale može dosta jako izvući ako netko ima duže noge. Ja sam 184 i to mi nije ni do pola vani tako da ima prostora za produljiti. Debljina je veći problem jer je sjedalo malo usko. Nemoj počet samo žderati i bit će ti super sic.