Razlog zašto bi igre išle u 30, a ne 60 fpsova je taj što će devovi u početku vjerojatno koristiti stari model game developmenta gdje će se gledati samo snaga, a ssd će biti brži storage za kraći loading. U tom slučaju, nove konzole su već sad užasne, jer je XSX samo dvostruko bolji od One X-a i tri puta od PS4 Pro, dok je s PS5 još gora situacija.
S druge strane, ako se gleda po performansama, PS5 je najveći međugeneracijski skok između dvije konzole dosad, ikad od kad postoje konzole. Procjenjuje se da nije 2.5 puta jači što bi bilo računanjem flopsa od PS4, već desetke puta brži i bolji, samo će to trebati znati i moći iskoristiti.
Također je važno spomenuti i deduplication. Insomniac je na GDC-u izjavio da na svakih 11 giga podataka ide 1 GB čistih podataka i 10 giga dupliciranih, da bi se igra uopće mogla izvoditi na HDD-u uz takav streaming podataka. To znači da jedan Spiderman realno ima nekih 5-6 giga, a ne 50-ak. Praktički cijeli stane u RAM next-gena. Ovih 800+ giga će biti i previše, jer će igre biti desetinu trenutne veličine. Naravno, Valhalla će osim 30 fps-ova imati i barem 60-70 giga jer Ubisoft.