wooddiebone nisam ja rekao da ne moze imati dobru pricu. Medjutim nekoliko kvalitetnih dijaloga i to sto je Kojima previdio buducnost ne mogu potpuno izbrisati scenarij koji on mora uvjek uciniti kao da gledas pavr rendgere. Igrao si mgs2 i ne moram ti objasnjavati sada scene koje su lucklaster kao i glupiranje sa tehnologijom i zasto je fortune neunistiva i kako je vamp besmrtan itd itd. Djaba ti dobre premise i price kad ukenjas sa svojim buadalastinama i preobjasnjavanjem svega u milijun dijaloga. Takodjer ima tu klisej djelova u prici poput oteti predsjednik, cringa u vidu Otacon scena, ocelot glumi clint eastwooda, solidus se voza po fighter jettu itd. nije dobro pisanje samo jedna ideja koja je za svaku pohvalu, ili dobri likovi ili nesto trece nego skup svih segmenata. U mgs2 ima mnogo toga za nafaliti, ali i dosta toga sto bih radije da nisam vidio jer sad kad se prisjecam, hvata me cringe.
Mislim tebi ako je ta igra kao paket odlicna i ima odlicnu pricu, ja nemam nista protiv. Cak sta vise drago mi je.
vec sam rekao i reci cu ponovo, za mene je najbolja igra sa najboljom pricom SotC jer si ne pokusava i ne stigne zakomplicirati zivot za objasnjavanjem, milijun dijaloga i cutscena nego pogadja tamo gdje treba i emotivno i porukom. igra koju ce se i za tisucu godina spominjati i koja ce se, vjerojatno zauvijek, smatrati remek djelom. Kojima je ubo sa mgs2 sto je ''predvidio'' buducnost, ali sve ostalo izmedju je klasicni Kojima, sto za mene nije lose jer ja volim njegov stil, ali isto tako znam i da ima problema.
igre mogu biti edukativne i tu se slazemo. medjutim trebaju primarno biti oblik zabave, jer ne treba mi jos jedan medij da mi pametuje kako trebam zivjeti i da me uci sta je dobro, a sta lose. ako to do sada nisam shvatio, onda neka mi bog pomogne.