Zbog ove stvari, Boss fight dobiva epic razmjeru da to nije normlano. Jedan od najdražih boss fight upravo zobg toga.
The Legend of Heroes
"...When she manifests in the real world, she transforms Van into the "nightmare-clad" Grendel, similar to henshin heroes."
Znači sa mechova na... power rangerse? wow
Moram priznati da mi se Walterov dizajn puno više sviđa od onog iz Sky igara.
Također, već vidim da će Golden Butterfly biti super zanimljiva.
Zanimljivo mi je to što su odmah otkrili identitet i prikazali agente Ouroborosa, inače to čuvaju za kraj.
Sve je izglednije da ćemo stvarno surađivat s njima.
P.S. Ovaj lik u plavom kaputu je zasigurno IV. Anguis, Thousand Oathbreaker.
HYPE!!!!!
Što više gledam taj novi trailer, čitam više informacija, to sve više čekam nastavak od toga
- Uređivano
Evo ako još nekoga zanima, Falcom kreće na 2:39:20
Završio je stream a ja već par minuta zurim u gifove iz igre i ne vjerujem kako dobro sve skupa izgleda...
Gameplay je apsolutno čudo. Baš glatko plovi i stvarno se lijepo izvodi. Potezi su flashy i dodge mi se jako dopada. Akcijska komponenta će biti zlatna za bezbrižno trčkaranje i brzo rješavanje protivnika u svrhu skupljanja sepiha.
I na kraju, tu je i turn base sustav koji će (vjerojatno) biti strateško čudo u borbi protiv zahtjevnih bossova.
Uff... teško mi je.
kabegami Pogledah malo, stvarno ne znam zasto idu na YS combat. Ako hocu akcijski RPG, igrat cu YS, a Heroese bolje da nikad ne diraju.
Ili se varam pa ce bit turn-based opcija? Izgleda mi na prvu kao tromi YS, uz speciale iz Heroesa, a ne mogu rec da me odusevljava. Razuvjeri me, ti vec znas sve o igri
- Uređivano
Moći će se "šaltat" između tradicionalnog i Real Time combat system-a, znači možeš si birat što ti više odgovara i kolko vidim u Real Time-u imaš nešto slično kao ATB gauge dok u klasičnom modu imaš standardni meni item/crafts/arts/normal attack
Edit 1: Evo zamijenio sam imgur url s flickr-om
I evo da citiram
"The Features of new Xipha system allows players to seamlessly switch between action and more tactical command based battles, allowing them to chose how they want to fight."
Tako da mislim da po tom pitanju nema straha.
- Uređivano
A to su valjda i napravili tako da si svatko može birat što mu više paše + moguće da s ovim naslovom pikiraju na novu/frišku publiku pošto serijal dobiva u zadnje vrijeme dosta na popularnosti na zapadu. Znaš i sam da su ostavili samo klasičan combat system da bi se sigurno našao bar jedan filozof koji će reći da je turn based combat trebao otići u povijest. Ovako su taj rizik eliminirali odmah u startu
- Uređivano
foggy A cuj, svakom svoje, ali serijal je poznat po super turn-based fajtu koji mi je glavni razlog zast igram te igre, pa da mi sad naprave samo akciju radi igraca i popularizacije...
Sve jasno, ja budem isto vjv. 90% vremena igrao u classic modu dok ovaj action budem vjv. probao iz znatiželje.
Al zato baš kažem da im je ovo genijalni potez s mogućnošću mijenjanja combat stila. Postojeća publika ima classic bombat system i vrlo vjerojatno će se toga većinom držat dok s ovim novim action combat system-om možda privuku novu publiku (jbg treba od nečega i zaradit $$$ + ako se igra bude dobro prodavala onda možda u budućnosti i mi dobijemo prijevod u nekom razumnom periodu) , nigdje ja nisam rekao da klasični turn based system treba izbacit (to bi bilo svetogrđe i blasfemija) samo da je super što su dodali mogućnost da si svatko može birat što mu paše .
f_i_c_o Je je, slazem se ja s tobom 100%, samo me ljute ti moderni klinci koji bi samo stiskali bez smisla. Dobro, nije da su im igre stiskalice, ali kad mi fino slojevito naprave turn-based pa kemijas kad i sta, uf, ja u ekstazi. Zato mi realno ni ne treba akcijski pristup, a vidim po grupama gdje pratim da ljudi isto govore.
Neka im bude ako je dobro za nas, neka bude i FPS dok god mi mozemo sebi prebacit na turn-based
@foggy Na akcijski combat gledaj kao na modificirani field attack.
Za razliku od dosadašnjih naslova gdje protivnika možeš samo ošamutiti ovdje se daje aktivni imput. Igrat ću i jedan i drugi, svakako.
Posebno zato što je igra ima nekoliko ruta pa je replay value velik, zamisli samo kakav kaos možeš napraviti kad si jedno 50lv iznad bossa i samo frcaju brojke. Borbe em su brže em su oku ugodnije (točnije, trebale bi biti).
Što se tiče turn base borbe, dosadašnji Trailsi su dogurali do apsolutnog limita, dalje nije išlo. A ovdje ti se pruža mogućnost kontrole i "namještanja" aktivnog lika unutar njegovog kruga. Znači kao pravi taktički RPG.
Ma joj, moram prestat... opet mi je tipkovnica slinava.