Pozdrav!

Evo za početak moram reći da sam novi na forumu, no nadam se da mi budete pomogli. Vidim da su se ovdje već tražili slični savjeti i da ljudi uvijek uskoće 🙂

Dakle ovako. S obzirom da sam student, jako puno vremena provodim pred laptopom. Pišu se seminari, učim ili gledam tutorijale i radim pararelno uz njih pa sam sve više počeo razmišljati da si uzmem UltraWide monitor. Jednostavno imati na zaslonu veličine 15,6" uz omjer 16:9 otvorena dva worda ili preglednik i word i to jedan kraj drugog je užas.

Koje je Vaše mišljenje oko takvih ekrana? Koliko sam uspio primijetiti oni još uvijek nisu toliko zastupljeni. Da li je to kao i prelazak s 4:3 na 16:9 pa su ljudi u početku bili jako skeptični?

Muči me između ostalog da li takav monitor mogu spajati na svoj laptop koji ima nvidia 950M grafičku? Inače ne smatram se nikakvih zahtjevnim korisnikom, ali ne želim baš kupiti mačka u vreći tak da mi kao opcija dolazi i klasični 16:9 monitor od 24". Svaka opcija bude bolja od trenutne 🙂

Generalno, osim stvari za faks, odigram koju igru, ali većinom singleplayer ili strategije u LAN-u, a dosta se znam zezati i sa obradom videa i tome slično, ali to je samo hobi, nista kaj donosi novce, tak da ne mogu potrošiti ne znam koliko.

Gledao sam ovaj LG, sad je na akciji pa bi njega i uzeo ako mislite da je ok?
https://www.ekupi.hr/hr/Ra%C4%8Dunala/Ra%C4%8Dunala-i-periferija/Monitori/LED-monitori/LG-monitor-29WK600-W%2C-IPS-panel%2C-UltraWide%2C-2560x1080%2C-300cd-m2/p/EK000252413

Super je i genijalni su za filmove/serije koji su tako i tako u 2.35:1 formatu.

Slažem se, s tehničke strane te ništa ne ograničava da si uzmeš widescreen. A to je ono što želiš. Moći ćeš bez problema word i browser side by side i preporodit ćeš se.

Ali za igre ćeš biti ograničen kao i dosad. Znači ponekad smanjit rezoluciju, igrati s black barovima sa strane...