Deadwalker Problem je što su te iste cijene opet diktirane većinom zbog toga što se ljudima ne da izaći na izbore ili na prosvjede ili općenito učiniti nešto za dobrobit kolektiva.
Ako su električni automobili skupi (iako se nađe bez problema hibrida prihvatljih cijena, ne moraju svi uzimati Audi e-tron), ako infrastruktura nije dovoljno razvijena, onda se bori da na vlast dođu ljudi koji će promovirati efikasan, pristupačan i kvalitetan gradski prijevoz. Borit će se da na vlast dođu ljudi koji će poboljšati mrežu biciklističkih traka i pješačkih staza po gradovima. Opet sve vodi do ljudi. Ne bi neke stvari ni bile skupe da se ljudi bore za određene regulacije.
Rekao bih da za one koji nisu u EU ili anglosferi da ovise upravo o njima, što znači da aktivni građani koji dovode na vlast ljude željne kvalitetnih promjena direktno utječu i na vanjsku politiku i trgovinu te time odnos prema zemljama koje žive na tuđim financijama.
Tema je komplicirana, ali desetljećima se govori o tome da je komplicirana i da treba krenuti s dijalogom koji se uporno odgađa, unatoč upozorenjima stručnjaka. To je vrijeme prošlo i sada je vrijeme za drastične odluke koje spašavaju Zemlju da bi indirektno spasile i nas. Nikada se neće svaka osoba na svijetu složiti oko nečega, ali neki svojim akcijama i mišljenjima drže svijet u lancima, sprječavajući napredak, poboljšanje ili, u nekim slučajevima, samu egzistenciju.
themarko Sve ovo što pišeš je inaćenje prema nečemu što nije uzrok problema, već njegov rezultat. Nisu političari krivi što mogu koristiti privatne avione, krivi su građani koji na vlast dovode ljude koji ništa ne poduzimaju po tom pitanju i onda se rugaju ljudima koji pokušavaju makar nekako progurati svoju poruku.