Ne želim ulaziti u cijeli kaos usluge koja je kompletno smeće, opisat ću ti samo proces otkazivanja.
W: Dobar dan, želim otkazati sve vaše usluge.
A: U redu. Niste zadovoljni?
W: Nisam. Molim vas, otkažite sve usluge.
A: Ok, to su ove dvije usluge.
Pripremi papire, na kojima ne piše na što se odnose zbog GDPR-a, već se vode pod šifrom koju samo oni znaju.
Otkažem.
W: Hvala, doviđenja.
A: Doći će vam papiri za slanje opreme.
W: Hvala, ne trebaju, kupio sam opremu od vas.
A: Aha, ok. Onda neće lol.
Ipak stižu papiri, ignoriram ih.
Nakon mjesec dana, stiže račun za jednu od usluga.
W: Halo, poslali ste račun za uslugu koju sam otkazao. Molim vas stornirajte račun, konačno ugasite uslugu i odjebite.
A: Evo, otkazano i stornirano. Stići će vam papiri za prikup opreme.
W: Opremu sam kupio, ugasite uslugu i odjebite.
A: Ipak će stići papiri, a ako ste kupili opremu, zanemarite papire koji svejedno moraju stići.
Stižu, zanemarujem ih.
Nakon još mjesec dana stiže opomena i kamata za račun koji su stornirali, ali samo iznos kamate.
W: Halo, poslali ste račun za kamate za račun koji ste greškom poslali i stornirali nakon otkazivanja usluge.
A: Ok, stornirat ćemo račun. Stići će vam papiri za prikup opreme.
W: Opremu sam kupio. Odjebite.
A: Ok, stići će papiri.
Stižu papiri, ignoriram ih.
Za dva mjeseca stiže koverta od firme za prisilnu naplatu potraživanja, u kojima se prijete sudom i sranjima. Račun stoji na iznos vrijednosti nevraćene opreme i postupka.
W: Halo, angažirali ste kamatare za prisilnu naplatu opreme.
A: To radimo kad netko ne vrati opremu.
W: Evo vam račun za to da sam kupio opremu.
A: Aha, ok. Ne morate vraćati opremu. Sorry što smo poslali.
I tako... to traje već mjesecima i mjesecima.