Raziel Sad vozi C300 Coupe tako da se neće uvrijediti. 😄

zontra Mislim da je to netočno.
Bugatti i Rimac zajedno rade kompaniju ( treću) za hiperautomobile koja se zove Bugatti Rimac. Mate će biti izvršni direktor i Rimac Grupa najveći dioničar.
Bugatti i Rimac ostaju neovisni brandovi.

    StarFox_N

    Istina, sad sam pomnije pročitao članak i vidio sam da ovo piše: 'Bugatti and Rimac will both continue as separate respective brands, retaining existing production facilities and distribution channels'

    No svejedno i dalje velika stvar. Bugatti je ogromna firma, a Rimac do prije 12 godina nije postojao. I sad udružuju snage.

    Bugatti je propao već jedno 3 puta i sad će 4 puta.VW se rješio gubitaka tom prodajom.Samo mi nije jasno kako VW preko Porsche-a kupuje udjele u Rimcu a ne direktno kao VW.Opet neka švapska muljaža.

      master_x ovo sam i ja pokušavao shvatit, a ne znam jesam li. Ukratko, Porsche kao familija posjeduje VW, a VW posjeduje Porsche kao kompaniju. Ali nije mi jasno koliko VW/Porsche sada posjeduju u Rimcu.

        Fenix Četvrtinu, počeli su sa 10% i svako malo kapnu još par milijuna.

        Fenix I dalje 24% Rimac grupe, formalni udio je 45% u novoosnovanoj tvrtki Buggati/Rimac, dok Rimac grupa drži preostalih 55%. Tako je to prikazano na njihovom slajdu investitorskih udjela.

        Fenix Koliko sam ja shvatio VW je preko Porsche-a došao do udjela u Rimcu.Sad šta oni namjeravaju za razvoj svojih ID. modela,razvoj baterija il nešto sl. ko će ga znat.Al uglavnom mi nije jasno zašto se VW odlučio na prodaju Bugatti-ja.I to Rimcu sa kojim tako ionako surađuju.Ima tu svašta iza zavjese.

        Ma ništa nema.
        To je investicija.
        Umjesto love su ponudili Bugatti i Rimac je prihvatio.
        Znalo se to još od kad.

        Ja nekako mislim da su oni njega pokrali baš ono đentlmenski, u odijelu. Bugatti je bila samo lijepa udica.

        VW odnosno Porsche drži 24% Rimac Grupe i 45% Buggati/Rimca. Tako doslovno drže preko 50% i Buggatija i Rimca.
        Budući da Mate Rimac čak ne drži ni preko 50% Rimac grupe, većinski dioničari će uskoro postaviti svog direktora, a Matu gurnuti u Rimac Technology kao nekakvo lice kompanije. Budući da je dio grupacije, bit će dužan svu tehnologiju dati VW i Hyundaiu. Kad iscrpe tehnologiju i hype, Rimac bi mogao postati lijepa uspomena.

        Nadam se da sam u krivu, ali nekako mislim da je svjetski izigran.

          Rimcu čestitam na poslu i želim mu sve najbolje u budućem poslovanju.

          Samo...

          master_x Bugatti je propao već jedno 3 puta i sad će 4 puta.

          Znam da je zapravo tako, ali ono... Meni je toliko teško povjerovati u to da netko poput Bugattija može doći na tako niske grane. Nije da nemaju kvalitetu, tradiciju i ime iza sebe.

          weky Nadam se da sam u krivu, ali nekako mislim da je svjetski izigran.

          A možda i nije, jer svakako će izaći bogat iz ovog svega.

          Ne znam, pirova pobjeda. Stvarao je nešto veliko, ovako će ko klošar uzeti novce i to je to.

          Nije se uopće razmjenila lova.
          Niti euro.

          Samo dogovor i udjeli u vlasništvu.

          weky Čuj, Rimac je i dalje najveći pojedini dioničar (37%) u svojoj tvrtki i zapravo s ostalima (što nisu ni Porsche ili Hyundai) koji drže 27% čini većinu. Ne vidim scenarij gdje će kao glavni vizionar i izvršni čelnik biti maknut po strani, to je doslovno pucanje dioničara sebi u nogu, pogotovo u situaciji kada se od Rimca očekuju velike stvari i u budućnosti. Realno, industrija električnih vozila je i dalje u povojima i tu se itekako očekuju tehnološki proboji u narednim desetljećima. Da je želio potpunu neovisnost bez ikakvih investicija ovo sve bi ostalo na razini marginaliziranog projekta iz garaže za entuzijaste. Ovako ipak ima mogućnost da sagradi nešto mnogo više, što će možda (nadajmo se) utjecati na pozitivan način na čitavu industriju.