Proveo u igri preko dvadeset sati i meni je igra odlična.
Evo ponešto dojmova....
Prešao sam i prvu i drugu igru; prvi nastavak mi je bio dobar; ništa super duper, ali to hakiranje, zadiranje u privatnost NPCa, poneki dobar lik poput T-Bonea i slično su držali igru i prešao sam je sa guštom.
Dvojku nisam igrao kod izlaska nego sam je uzeo pred koji mjesec i prešo sam je nedavno. Priča me nije impresionirala, čak sam se i gubio u tome; sad vamo, sad tamo, sad onaj, sad ovaj, skupljaj followere...
Ali gampelay mi je bio fora i igra je vizualno još uvijek super. Bio je teški fokus na stealth šta i je u srži WD igara, a pogotovo u dvojci radi karizme našeg protagonista i same politike DedSeca. Tako da uz odlične lokacije i to šuljanje uz gadgete iga mi je bila super. Radi te politike pištolj sam koristio minimalno jer sam se "ufuro" u ulogu i nikako mi nije išlo da pobijem sve oko mene... Dok je u Legionu stvar potpuno drugačija...
Igrajući Legion te iako sam sa glavnom pričnom tek krenuo mogu sa sigurnošću reći da je priča dva koplja bolja i od jedinice i od dvojke.
Antagonisti kao šta su Nigel Cass i Mary Kelley su drastično bolje odrađeni i imaju više osobnosti od jednog Damien Brenksa iz prvog dijela ili Dušana Nemeca iz dvojke.
Taj cyber London je odlično napravljen; kao šta je rečeno po kiši i mraku izgleda nevjerovatno. Još kada se spusti magla, kada vidimo Albion kako kontrolira i maltretira građane dobije se vrlo imerzivno iskustvo. Imerzivno iskustvo dok neki od likova ne progovore i tada jednostavno pomisliš kako je prava šteta šta još nisu koji dolar uložili u voice acting jer radi toga igra se čini još neozbiljnijom nego šta je.
Po dizajnu likova se vidi da igra niti ne želi imati neki preozbiljan ton, kao šta nije isti imala niti dvojka za razliku od jednice i to mi je OK.
Pohvale i na ponašanje NPCa! Ove njihove dnevne rutine koje možemo vidjeti kada ih treba detaljnije pratiti za pridobiti u grupu te kada nam se pojedini likovi pridruže jer smo oslobodili njegovog prijatelja ili curu od Albiona dok ih je maltretirao na ulici je odlična stvar.
Isto tako i reakcije random NPCa koji nam otimaju članove jer smo im npr ubili ženu.
I da, imam hitmana koji stalno kocka pa malo gubi, malo dobiva DedSecov novac... Već je dva puta bio otet.
Regrutirao sam cca 20 članova i do sada nisam iša na isto mjesto i radio sam razne zadatke.
Odradio tri side misije i dvije su bile odlične! Jedna je bila ravna glavnim misijama u mnogim igrama. Da se odmah vratim malo i na priču koja je vezana za ovo regrutiranje... Po meni ima smisla - dakle u dvojci kada se pređe glavna misija dobivamo followere koji su bitni DedSecu. Tu se praktički nadograđuje to samo šta ne skupljamo fanove već mnoge ljude koji su npr bili followeri uzimamo u službu iz razloga pokazanog na početku igre. I da btw, šteta šta ubiju Daltona na početku, baš je bio fora lik...
E sada gameplay... Tu je igra meni odlična. Najprije malo usporedbe sa dvojkom; sve je to vrlo slično i dosta lagano ali napucavanje je mnogo, mnogo bolje kao i šta su uvrstili bolju melee borbu koja sada više nije Press F to Pay Respect već ima mrvicu dubine. Naravno nije Mortal Kombat, ali dovoljno da iskoristi razne perkove koje neki likovi imaju i doda malo dubine u gameplay. Vožnja je dosta bolja no i dalje arkadna no ako sam mogao vozitit "aute" u Sleeping Dogsu mogu svugdje!! I dobro je šta se sada možemo sagnuti i ustati kada hoćemo.
Ovaj sistem regrutiranja raznih članova te mogućnost biranja koga ćemo uzeti za koji zadat je super stvar i tu treba pohvaliti Ubisoft koji se odlučio na takav potez. E sada mnogi govore kako tada igra postaje ekstra lagana. Naravno nemora se uzeti Albion operativac za ući u stožer, (ne kod Božinovića i Beroša), ali sigurno se možemo sjetiti kada smo prije par godina maštali - "ej zamisli da u open world svijetu možeš biti bilo tko i onda se samo ušuljaš u XY zgradu i potajno obaviš zadatak...."
Tako da smatram da je Ubisoft napravio odličan posao u tom pogledu.
A sada, jako, ali jako bitna stvar u gameplayu - permadeath!!
Igram na permadeath + ironman i smatram da je permadeath morala biti default opcija bez mogućnosti isključivanja. Ako se ne varam na to su i ciljali ali su onda odustali da igra nekome ne bude "preteška"...
Ostao sam bez dva tipa koji su mi bili odlični; i kako se može vidjeti u donjem kratkom videu čišćenja lokacije, obavezno čistim sa pištoljem vani kada ga imam jer moram biti spreman za prosvirat glavu da je ne prosviraju meni...
Inače, kada samo odaberemo člana za zamjenu odmah se stvori na mjestu gdje smo bili sa prethodnim, no kada idemo da ga pokaže na mapi i tada zamjenimo teleportira nas na njegovu lokaciju.
Najveća mana kao šta je svugdje rečeno je šta mi svaki treći crnac zvuči kao da je negdje iz obale bjelokosti i prenemaganje nekih voice actora.
Uz bolji voice acting i dorađeniji program za to miksanje glasova Ubisoft ima fora i dobru platformu da pruži makar malo osvježenja u open world svijet, jer mora se priznat taj dio za zamjenom likova i da su svi igrivi je inovacija ma koliko god netko htjeo ismijavat i rugat se Ubisoftu.
Osim dva crasha nemam tehničkih problema i igra se vrti odlično.
To je to od mog malog osvrta na ovu igru.....