elder8472 Jer Dark Souls 2 nije trebao biti Dark Souls 2. Trebao je biti nešto više od toga, ali Bandai je tražio nastavak. Igra je imala užasno težak period i dva direktora. Original priča je bila totalno scrappana i na kraju su povezali lokacije koje su imale i samo sklopili otprilike što su imali bez razloga i rime.
Ideš liftom prema gore na nebu i dođeš u planine sa lavom? Ček, što? Feedback combata je bio isto dosta tame. Lupaš nekoga, jedva da ima krvi. Kao da su svi od nekog čelika napravljeni. SOTFS je još igru napravio gorom sa 50 Alonne Knights koji te rushaju i Shrine of Amana.
Znači cijeli onaj interconnected svijet su bacili u vodu, Gutter je trebao biti ogromno mjesto kao Blighttown, samo bolje, i to su maknuli. Uglavnom sve lokacije su izrezali. I ništa na mapi nema smisla. Moraš raditi arenu i duele da invejdaš. Ali da je igra zabavna? Bome je.
Dodali su kul armore, capeove, oružja, etc.
Meni nije problem što je Dark Souls 2 takav kakav je, nego to što je mogao biti puno bolji da nije bilo clash ideja. Ali DLC je dakako apsolutno najbolji dio igre po meni, i uvijek ga hvalim. Ako ga stavim zadnji na listi, i dalje je 90% bolji od svih ostalih igara što sam igrao.
Isto tako, drago mi je da ima recimo, branching paths, kao i sve ostale From Software igre minus Dark Souls 3 koji je skroz linearan. Sekiro je također imao puteve gdje si mogao birati gdje želiš ići prvo.