Soul Znaš da ja uopće nisam skužio da je rapier do jučer. Ja reko short spear vidi kao brzo buba iza shielda
blade pisao sam u spoiler temi o nekom progresu. Ali zašto bi pisao o progresu i gdje sam došao u temi u kojoj nije trebalo biti spoilera o contentu. Kao što @Tuhy kaže, on razumije praktički sve što sam pisao. Jer sam pisao o Souls related stvarima koje su doslovno prisutne u svakoj souls igri (većinom).
blade hur dur fensi je varajući fegot
Soul Pa jesi, jucer si izaso iz ormara sa onim gejpierom
Reportat ću vas LGBTovcima
@Fenix iskreno me mozda više zasmetalo to što je specifično napisao WOW spiku. Tu sam izgorio.
Evo za vas elden ring homofobe da budete zadovoljni.
Elden Ring je po meni najbolja open world igra koju sam ikad igrao (ajd sad RDR2 pizdeki prigovorite nešto).
Ima otvoreniju priču za razliku od ostalih souls igara koji 98% lorea skrivaju iza itema. Osobno mi se to sviđa puno više od priče za koju trebam imati IQ420 da bi ju shvatio (ili pogledati Lore vide na youtubeu ljudi koji imaju IQ420). Sama priča je jako zanimljiva, osjeti se čar i dodir onog debelog smrada koji nije sposoban završiti knjigu zbog koje bi @Tuhy žrtvovao obližnje selo. Za nekoga koji gotivi jako souls serijal Elden Ring je doslovno sve što sam htio od open world igre. Bez pardona mogu reći da je Myazaki jebeni genijalac, gigachad akademik, četverostruki doktor znanosti game industrije i da mu se drugi devovi open world igara mogu lagano sagnuti i oralno ga zadovoljavati. Mapa je predivna, odvratno predivna u slučaju Caelida (ako slušate NPCeve možete otkrit zašto je Caelid takav kakav je, i čitav lore iza svega toga). Dizajn neprijatelja je top, nema što previše pričati o tome. Od običnog skeletona do gigantskog pileta na kokainu, sve vas želi ubiti na najgori mogući način. Ima neprijatelja koje prezirem iz dna duše jer su cheap as fuck, ali su generalno balansirani s obzirom na teritoriji na kojima se nalaze.
U Dark Souls 3 je recimo bilo neprijatelja koji su fakat bili over the top čak i kad gledaš lokaciju na kojima su se nalazili, npr. Desert Pyromancer Zoey u Ringed City DLCu. Konačno prođeš poison swamp, i one jebene anđele koji te raketiraju sa projektilima kao Amerikanci Baghdad, prođeš pored onih giga mutarnih medvjeda ili što god da jesu da bi te u drvenom tunelu dočekala Zoey koja te oneshota. Fulja glupa.
NPCevi su stvarno osvježavajuće iskustvo u ovoj igri. Questovi su odlični, imaju baš dobru priču i dosta se isprepleću sa drugima. Ima par stvar koje smatram velikim minusom u vezi tih istih questova ali nažalost bi spominanje istoga moglo pokvariti doživljaj nekome koji igru nije igrao. Generalno imam sam pozitivno mišljenje u vezi NPCeva. Jako sam zadovoljan sa time da su u kratko vrijeme dovršili questove za NPCeve čiji su questovi u početnom izdanju bili nedovršeni. NPCeve treba dobro slušati, jer daju dosta korisnik informacija, bilo to o tome kako ubiti bossa lakše ili o tome gdje strebamo otići riješit quest, pokupit item ili zonu u koju bi trebali otići. Jedan od glavnih NPCeva mi je stalno pri razgovoru sa njime govorio da odem naći neku ženu, i kad mi je puknuo film i otišao sam pronaći tu ženu, prateći njegove koordinate (npr. JUGOISTIČNO OD HAMDIJEVE PEKARE) sam pronašao ženu koja mi je dala quest koji se proteže do skoro samog kraja igre a kulminira sa otkrićem zbog sam rekao "no way hose?!". Sve u svemu top top top.
Ambientalna muzika i soundtrack su naravno epic as fuck, boss borbe su popraćene orkestralnim ludilom, pogotovo na main story bossevima koji su baš jebeni. Većinu igre sam igrao na slušalicama, pogotovo noću, kad mi mali spava jer ovo je nešto što se baš mora slušati. Ja inače dosta često gasim muziku u igrama jer me soundtrack smeta, ali za Elden Ring soundtrack je na max.
Bossevi su sama priča za sebe, variraju od blagorazočaravajućih što se tiče težine do vrlo teških borbi koji su borderline ne fer. Kao i u svakoj souls igri, prirrema je najbitnija. a bome i build. Svi main story bossevi su fantastični pogotovo polubogovi oko kojih se priča vrti. Uvodne scene samih borbi sa njima su doslovno spektakl od kojih se naježiš i tjeraju te na brisanje znojnih dlanova. Srećom nisam si spoilao glavnu mehaniku najteže borbe u igri, i nisam tražio riješenja kako ubiti bossa. Iskreno, nisam zadovoljan na način na koju sam ju ubio, ali sam definitivno sretan što ju nisam obrisao sa mačem kojeg sam koristio i kojeg su nedavno nerfali u zaborav (60+%).
Sve u svemu zadovoljan sam sa svakim aspektom ove igre, plus minus neke gluposti, i ujedno mogu reći sa sigurnošću da je From Software napravio ono što drugi developeri mogu sanjati i na koju drugi developeri mogu biti ljubomorni te za kraj igru koju drugi developeri trebaju uzeti kao primjer i raditi igre ovakvog tipa, koje te ne drže za ruku, ogromnim markerima govore gdje trebaš iči, što pojesti, što odjenuti i da ti presvuku pelene kad se ukakiš.
Eto: Nadam se da ste zadovoljni.