Jako dobra igra. Baš dotjerana i full spremna za izlazak kako se piše. Jebeno mi je kako su čuvali igru u tajnosti sve do izlaska.
E sad, ima dobrih i loših stvari. Baš su gledali na to da pokupe najbolje od popularnih multiplayera, dodali nešto novo svoje i sve to fino zaokruže u već poznat setting.
Međutim, nije bez mana. Mi koji smo dosta igrali Titanfall u multiplayeru, očekivali smo Titanfall bez titana, međutim, core je dosta mijenjan. Traversing je dosta toned downan, pa nema wall runa, ni bunny hopa.
Isto je dosta mijenjan balans oružja. To je najviše zbog toga što svi igrači imaju puno previše healtha i shielda. Poznata oružja koja su mesarila u Titanfallu su tu dosta mlaka. Mastif kao one shot shotgun, tu mi je sranje jer treba puno više metaka i natezanja. Spitfire kao meni omiljeni LMG, tu je festival ogromnog recoila i nepreciznost, a praktički samo ogrebe protivnika, čak i headshot. Čak ni bolt snajperi nisu to što bi trebali biti. U biti se taktike trenutno svode na assault rifle i da jednog igrača izrejpa cijeli tim, onda drugog, onda trećeg.
Trenutno je BR tržište dosta sito i nema "novih" igrača. Ono što BR igre trenutno rade je da kradu drugima igrače. Međutim, za razliku od svih BR igara, tu timovi nemaju četiri igrača, već tri. Onda već uigrane ekipe ne mogu samo tako prijeći na novu igru, jer će im jedan teammate ostati "visiti". Ja sam siguran da će to dosta ljudi odbiti u startu i da će Respawn to prvo mijenjati. Također, trenutno je samo dostupno igranje u troje, pa su solo igrači osuđeni na randome, koje složeni timovi masakriraju. Trebaju hitno uvesti solo i duo modove.
Isto je dosta specifičan loot sistem, gdje meci troše isti inventorij kao i sve ostalo - health, armor, bombe, te su jako mali slot kapaciteti za metke, onda krene trošiti drugi slot i tako, općenito mali inventorij. Onda se često dovedeš u situaciju da bacaš metke za vrstu oružja koju nemaš, a za minut nađeš baš jebenu puškicu te klase. Metaka onda uvijek ima premalo upravo zato jer su svi jebene spužve i čim ih se okrzne, odjebu se nahealati, nashildati i sve iznova. U biti, dosta fightova se svodi na to da se ekipa puca s daljine, potroše sve metke i kurac naprave, a onda i jedan i drugi tim se razbježe ko jebene kokoši i traže iznova nove metke.
Jako su fine sitne promjene u žanr. Ekipa za početak ima odabranog jumpera i svi su vezani za njega i skaču na istu točku. To dosta smanjuje raštrkavanje u startu i zakon je. Također, igra ima vrhunski quick chat gdje je moguće pingati apsolutno sve - destinacije, loot zone, opremu, protivnike.
Sve u svemu, odlično na prvu, ali nadam se da ako na prvu ne postigne ogromni rezultat, da EA neće krenuti full retard.