Fico Ukratko, RT će biti u potpunosti funkcionalan na RDNA2 grafičkima kroz DX12, odnosno DXR ekstenziju istoga. Svaka od novih grafičkih ima ray acceleratore kao dio compute unita, i njihova brzina je udesetostručena u odnosu na standardne metode putem softverskih shadera. AMD smatra ray acceleratore fizičkim sklopom, tako da postoji podrška i sa hardverske i softverske strane. Ono što ostaje za vidjeti je kako se igre ponašaju kada je RT omogućen, no razumna je pretpostvka da je to lošije rješenje od Nvidijinog i kako će udarac na performanse biti veći, jer bi se u suprotnom hvalili i time na prezentaciji. Njihova alternativa DLSS-u je FidelityFX i to je također nešto što tek trebamo vidjeti na djelu, ali isto tako bi trebalo raditi i na konzolama.
Jake sirove performanse i fićri koji su i dalje netestirani uz obećanje kako hoće uz odlične rezultate, to je nekakav rezime. Nezavisne recenzije će dati najbolju sliku.