10 dana kasnije

Stigla roba:

Malo slabija od 4070Ti koju sam prije ove imao, ali 250€ jeftinija.

Šrot model, ali ima 3 godina gare pa me boli briga + kupljena u HR, a planirao vani uzet i na kraju ju dobijem jeftinije nego u Njemačkoj.

    Brijac brate ti si največi guzičar za te akcije za forumu 😃 odeš na te prodajne sajtove kupiš stvari za 98% popusta, nove grafičke ispod cijene. 😃 jebemu sunce đe ih nanjušiš sunce ti jebem! 😃

    Brijac

    Uzeo si ju na bugu, taman pre mene jer sam bedak pikirao RTX 4080 super, na kraju 660 eura za 4070 super ispalo bagatela.

      Heat

      Vidio sam to, nije loša cijena s obzirom da su u Njemačkoj oko 640€, ali GamerShop nije do sad imao grafe pa nikad nisam ni provjeravao, ali nisam siguran da bi uopće uzeo od njih jer mi nisu nešto provjereni što se tiče garancije i reklamacija.

      Ova moja je iz Future, a s njima imam najviše iskustva i sva pozitivna pa mi je to veliki plus.

      Dobro si prešel u svakom slučaju. Inače RTX 4070 super je jača od 4070ti u ray tracingu radi više jezgri.

      Ništa strašno ali jeste.

      Da, izgleda da su rezultati, barem što se tiče Cyberpunka, tu negdje. Znači Frame Generator, Path Tracing i sve ultra na 1440p daje 70-100 FPS-a na ovako random lokacijama i vožnjom po gradu. Vjerujem da ima lokacija gdje bi to išlo niže, ali stvarno impresivno s obzirom da imam R5 5600. Temperature ove MSI Ventus 2X isto nisu tako loše kao što sam čitao po netu, hotspot mi je 80C, a sam GPU 70C sa samo 46% dan speed-a . Čitao sam da hotspot nekima kod ovog modela ide puno više, no i da može ići do tipa 105C.

      Moram malo baciti oko na tutoriale za undervoltanje da probam nešto srediti ako ide.

      5 dana kasnije

      Nadam se da će to postati standard na PS6 i next xboxu.

      Možda ne path tracing ali ray tracing visoke rezolucije refleksija i sjena svakako u svim igrama.

      Nvidia uvijek gura tehnologiju naprijed, dostupna je svima odmah ali za visoku cifru do kad ne postane cijenovno pristupačna.

        pravednik ma bit će i prije, zadnjih godina ono šta me najviše raduje u gamingu što developeri uz pomoć novih alata mogu bolje prenijeti svoju kreativnu viziju. 3D zvuk, ray traced GI, seamless loading/tranzicije u cutscene, kompleksne animacije i high-res texture itd. jako pomažu kod atmosfere u igrama/ ne moraju gubiti vrijeme na workarounde da postignu umjetnički/željeni efekat. Recimo Alan Wake2, TLOU2, Death Stranding, Cyberpunk, GOW R, itd. jako profitiraju od novih tehnologija i zasigurno bi bile lošije igre da tih tehnologija nema.