Ima neki tehnički razlog iza zaključavanja frame generator tehnologije na zadnju seriju ili im je falilo argumenata zašto bi ljudi iskeširali te novce za novu seriju?

    Nvidijina kurvinjska politika mužnje za razliku od AMDa koji FSR pruža svima, uključujući i konkurenciji. Do polovice godine izlazi FSR 3.0 i frejm grnerator pa će mo vidjeti kurvinjsku nvidiju da li će pokleknuti

      Nisam fan tog dlss 3 jer daje jos vise latencije posebice kad ga uparis sa vsync. Ok za neke igre nije big deal, ali meh… vjerujem da ce ista stvar biti i sa fsr 3 i dok ce na pc to biti opcija, nadam se da konzolaske igre neće po defaultu to imati implementirano, sto bas mislim da nažalost hoce biti slucaj.

      Vsync sam uvijek pokušavao izbjegavati jer se latencija osjeti kad ga koristis, medjutim nekad je nuzno zlo bio.

      Za SP igre totalno nebitno, palim vsync baš u svakoj igri i ne mogu skužiti baš nikakvo kašnjenje.

        Sterlok ne igras mozda fast paced igre. Ja npr na prvoj Bayonetti osjetim i zato ga nisam nikad palio iako sam znao tu i tamo tearing imati, sto sam kasnije isto uspio rijesiti.

          Sterlok Radi i XeSS na svemu, ali je bolji na Intel Arcu, zapravo je beskoristan na svemu ostalom jer daje lošije performanse od nativnog.

          @maverick Vsync je katastrofa, a ovo ne primijetiš kad upališ, nije neka usporedba.

            Heat

            FSR 2.0 radi sasvim normalno na mojoj nvidiji, ne vidim poveznicu

            Heat a ovo ne primijetiš kad upališ, nije neka usporedba.

            Onda ok.

            Sterlok kuzim sta si napisao, ali ima fast paced Singleplayer igara isto. Doom Eternal kao samo jedan primjer.

              Kakav FSR? Jebeni smearing fest i u 2.0 verziji. Nativno je nativno. Ne vidim razlog zašto bi to opće palio. Valjda prvo treba spustiti par detalja, ako ni to ne pomaže možda je vrijeme za novi GPU ili si prezahtjevan user?

              DLSS je malo bolja priča kad upscalea tj. rekonstruira pomoću A.I.

              DLSS koristim jedino u quality modu, taj skalira sa 1440p na 4K. Balanced i performance sranje, gubi se kvaliteta.

              DLSS 3.0 gimmick teški baš kako maverick kaže, stvori latenciju, trzanja i artefakte. Još su ga stavili samo na rtx 4000 seriju pa mi nije žao.

              RTX 4070ti za 1000 eure? Ok donekle ali 192 bitni bus ju trga na 4k kod nekih naslova. Odlična za 1440p tu se slažem.

              maverick kuzim sta si napisao, ali ima fast paced Singleplayer igara isto. Doom Eternal kao samo jedan primjer.

              Imaš neki test sa kojim se vidi kašnjenje, jer ja ga nisam primijetio. Recimo 75 hz monitor sa upaljenim i ugašenim vsyncom te koliko to utječe na igrivost. Ili na 60 hz TV u.

              Meni je vsync nezamjenjiv, uklanja trganje ekrana u potpunosti za razliku od fastsynca ili adaptiv synca. Također grafa ne puca frejmove koje ne vidim uzalud pa se manje zagrijava prostor pogotovo ljeti.

              Također freesync barem meni ne radi savršeno pa se vidi trganje ekrana s vremena na vrijeme.

              Kaj je najgore bez vsynca čak i pri gledanju filmova prek vlc playera zna bit mikrotrzanja i trganja

                Sterlok Meni je vsync nezamjenjiv

                Ako npr koristis gsync ne treba ti vsync.

                Sterlok Recimo 75 hz monitor sa upaljenim i ugašenim vsyncom te koliko to utječe na igrivost. Ili na 60 hz TV u.

                Ne znam koliko u tvom slucaju. Netko ne vidi ni stutter, a ja ga vidim. Netko ne vidi razliku ni izmedju 30 i 60 fps, a kamoli 100+

                Barem onda cappaj framerate ispod nativnog display-a jer ces tako izbjeci vecu latenciju. Znaci ako imas npr 75hz monitor, cappaj framerate na 72. Ali opet ako ne zelis, onda ni ne moras, ali eto cisto probaj, možda vidis razliku.

                To ne funkcionira, ograničim fps na 75, 74, ili 73 i dalje ima trganja ekrana, jedino je uz vsync sve glatko ibez trganja i ne vidim nikakvo kašnjenje. Imam freesync monitor i također zna se strgat…tak da mi je to ugašeno. I jasno vidim razliku između 30 fpsa, 60 fpsa i 120 fpsa ( tv mi podržava 1080p 120 fpsa) i vidim razliku kad ima i nema mikrotrzanja ili kad se trga ekran.Da uz vsync vidim kašnjenje, rekao bi, vidim kašnjenje. Ali ne vidim ga i za MENE jr vsync nobrainer i upaljen je u 100% SP igara i tak će ostati. Imam ga upaljenog i u battlefieldu 2042 online igri i igram ga sa bežičnim mišom i ne kužim nikakvo kašnjenje. Upaljen je nvidijin low latency mod u driverima, čisto zato jer postoji a ne vidim negativnu stranu.

                  Meni je isto vysnc no brainer u SP igrama, a cak i lockam fps na 60, jer se tada PC prakticki ne cuje. Jos mi je cpu u novijim igrama dao prostora grafi da dise

                  Sterlok To ne funkcionira, ograničim fps na 75, 74, ili 73 i dalje ima trganja ekrana, jedino je uz vsync sve glatko ibez trganja i ne vidim nikakvo kašnjenje.

                  ne razumijes ti mene. ostavi vsync, ali cappaj framerate na 72 i onda ce vsync praviti manju latenciju.

                    maverick ne razumijes ti mene. ostavi vsync, ali cappaj framerate na 72 i onda ce vsync praviti manju latenciju.

                    Kolika je razlika u latenciji između vsynca na 75fps/75 hz i 72fpsa/75hza?

                      Sterlok pa probaj. ako ne vidis razliku, onda ti je svejedno. ja imam 144hz monitor i samim time je manja latencija. manji refreshrate, veca latencija, jelte.

                      npr souls igre imaju dosta velik input lag (veci nego prd dmc 5 i bayonetta) i kad uparis to sa latencijom ekrana, moze dovesti do smrti jer iako si ti npr pravovremeno dodge uradio, ali informacija dugo putuje do "ekrana".

                      ja osobno volim tucnjave i mozes zamisliti kako input lag, latencija, ekran, i kvaliteta internet konekcije igraju vaznu ulogu.

                      kazem citao sam kako dlss 3 jos dodaje latencije, ali Heat veli da je neprimjetno pa cu mu vjerovati na rijec jer sam nemam priliku isprobati.

                      Onda nadam se da imaš oled sa 0 input laga, da imaš žični gamepad ili miš i da imaš optiku i da se spajaš na neki server koji je u blizini u slučaju online borbi.

                      Jer lanac puca ako postoji slaba karika.