Evo više dojmova nakon kakvih šest sati provedenih u igri...
Prvo, gameplay mi je odličan i zabavan! Kao šta se zna igra je Souls like naslov te je sama mehanika vrlo slična kao i u Souls igrama. Skupljamo tech scrap / souls koje nam služe za lvlanje lika u Operations sektoru / bonefire te ukoliko izginemo imamo dvije i pol minute da na istom mjestu pokupi nazad tehnološko smeće ili isto nestaje zauvijek - dakle identična stvar kao i u Souls igrama...
Ono šta se meni jako sviđa i poprilično mi gameplay čini zabavnijim je mogućnost odabira djela tijela na koji će mo se fokusirat sa horizontalnim ili vertikalnim napadom šta nakraju rezultira koliko je napad uspješan te koliku šptetu smo napravili - npr ako se odlučimo fokusirat na tijelo iznad prepona nećemo napast vertikalnim udarcem već horizontalnim radi efikasnije štete; isto tako ako se odlučimo da je neprijatelj slab na jednoj od ruku napast ćemo vertikalnim napadom, a ne horizontalnim... Također treba uzet u obzir i na kojeim mjestima neprijatelj ima armor...
Armor je bitan iz više stvari - naravno da radimo manju štetu ukoliko udaramo po desnoj ruci koija ima armor no ukoliko želimo taj armor i djelove za njega moramo u sa finišerom otkinut taj dio tijela da bi u Operations odjeljku mogli napravit armor koji želimo... Isto tako i oružja dobivamo odsjecanjem ruke u kojoj protivnik drži oružje...
Po pitanju oružja još nisam baš sve pohvato jer ima razlike između različitih oružja i njihovog učinka na određene neprijatelje...
Zasada sam se susreo sa jednim bossom koji nije bio pretjerano težak no čitajući komentare se može vidjet da se igra više oslanja na teže konstantne encountere, a manje na bosse borbe za razliku od Souls serijala...
U igri nema karte niti vodiča za ruku - treba sam istražit i zaključit kamo i šta, dakle još jedna Souls poveznica. Iako ovdje možemo sresti karte na zidovima lvla te nam mogu pomoć u snalaženju
Po pitanju priče moram priznat da su audio logovi interesantni te me zanima šta se to dogodilo sa nama i ostalima nakon one uvodne animacije gdje vidimo da nešto krene po zlu...
No nešto sigurno ne štima:
Tu igra također prati Souls način prezentiranja priče bez prerenderiranih animacija, a informacije dobivamo kroz razgovore sa NPCovima, razne poruke u svijetu kroz koji se krećemo te audio logove. Kažu da kasnije to sve postaje mnogo zanimljivije...
Šta se tiče dizajna svijeta ja sam osobno veliki fan ovakvih industrijskih okoliša tako da mi je ovo ekstra! Kažu da je jednolično no nakon dolaska u drugo područje ono je skroz drugačijeg dizajna od početnog i bilo je par lokacija koje su odlične!
Tako da sa te strane "jednoličnosti" kod mene nema nikakvih problema...
Grafički igra može izgledat zbilja vrhunski, teksture su odlične, efekti poput volumetric lightinga, subsurface scatteringa i screen space reflectionsa, (efekt koji je ako se ne varam izbačen sa PS4 / PS4 PRO platforme radi performansi) doprinose još boljem prikazu!
PC verzija je jednostavno nevjerovatna te radi vrhunski uz toliko opcija da neznam kada je koja igra imala toliko stvari za podesit - od gampleya efekata, preko kontroli, grafičkih postavki itd; ono, igra ima za podesitit HUD aspect ratio!
Animacije lika su odlične, a osjećaj težine i samog kretanja je vrhunski kao šta sam rekao u postu prije...
U ovom videu se dotiču kako su radili motion capture i ostalih stvari iz igre kojih sam se i dotako u ovom osvrtu...
Po raznim trailerima vidim da sam tek zagrebo površinu i samo mogu reći da me igra ugodno iznenadila!