Developer :  Deck13 & Focus Home Interactive
Žanr : RPG
Platforme : XONE,PS4,PC
Izlazi : 2017

"The Surge... is a visceral hardcore RPG with innovative new combat mechanics."

We are currently working with Paris-based publisher Focus Home Interactive to create a new premium action RPG IP. The game will be set in a dystopian sci-fi future! This new IP will feature innovative combat mechanics and an original character progression system based on modular upgrades gained through tight, visceral combat. Stay tuned to receive more info on this title which is scheduled to launch retail and digital on PS4, Xbox One and PC in 2017

Elysium: The Game?

2 godine kasnije

14 minuta gameplaya...

https://www.youtube.com/watch?v=WbZ6NrXJUu0

3 mjeseci kasnije

Tu je tema za sve one koji igraju

Ne. Preteška je.

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Kupujem čim malo padne cijena. Inače igra jako dobro podržava Pro. U bilo kojem modu ide na 99% zaključanih 30/60 fps-a. Deck13 je odradio jako dobar posao.

Btw. trajnost za SP dio je između 30/40 sati otprilike.

Vrijedi pogledat :

https://www.youtube.com/watch?v=rDKmJB629-0

Definitivno nabavljam samo ne znam kad i ofc čekam pad cijene. Za par mj ova igra će se prodavati za 100-150 kn, isto kao novi Deus Ex.
Pratim od početka, pogledao sam dvije video recenzije i sviđa mi se. LOTF mi je bio sasvim okej tako da ne sumnjam u te ljude.

Nisam baš primjetio pljuce? To mi se baš ne sviđa.

https://www.youtube.com/watch?v=CGXoqpva7Bs&

Ne znam, meni se čini previše jednolično po pitanju levela, a kaže i da ima premalo raznolikosti neprijatelja i da manjka bossova.

Ali opet, ovo je kudikamo originalnije od Lords of the Fallen, koji je baš rip off DS-a. Na kraju dana, nema toliko kvalitetne alternative koja može parirati Fromovcima, i to je bolno očigledno.

Nioh. I to ce Fromovci (tko bi rekao)  morat pokupit neke fore od njih koliko je to dobra igra.

Inace moram ih pohvalit kao jos jedna igra koja podrzava dualshock 4. Odmah se pojave i PS ikone i sve

Ja sam na prvu bio poprilično hladan što se tiče igre, pogotovo što u zadnje vrijeme baš i nemam živaca za takav tip igre ali nekak mi se sve više dopada što više gledam recenzije/gameplay videe. Čini mi se dosta brzo i fluidno, baš kao Bloodborne a to mi je uvjerljivo najbolja igra od Froma. I nedostatak bosseva je + u mojoj knjizi. Mislim da igra ne vrijedi 60$ tako da se slažem s ACG recenzijom o "Wait for Sale".

Ja sam probao malo, puno je bolje od Lordsa. Samo ovo svi usporedjuju sa Darkom, a vise je zapravo sci-fi verzija Lordsa sa tim svojim pristupom koji su oni uzeli kad su kopirali Dark Souls. Ako bas mora ic usporedba blize je Bloodborneu ali opet dosta daleko.

Opet cu reci, ako trazis igru u rangu kao Bloodborne (mozda i brze) onda svakako probaj Nioh. To je igra naizgled kopija al kad zagrebes ispod otkrit ces bombu od igre koja je toliko razradjena po pitanju gameplaya tako da me nece ni malo cudit ako From pokupi neke stvari od njih koje su oni usavrsili jos vise. Team Ninja nije ko From po pitanju svijeta i world buildinga tako da su to bitno slabiji ali po samom core combatu majstori rasturaju. The Surge mi na prvu nema takav osjecaj ispoliranosti borbe.

Inace Deck 13 se pokazao da zna sta radi. Koliko god Lordsi meni bili losi za tako malo studio su se progurali dost dobro. Vjerujem da ce im iduca igra bit prava stvar. Tech im je pogotovo dobar, kako se moze vidjet u videu od mastera gore. Jos da srede ostale stvari i to je to.

mjesec kasnije

Jako ugodno iznenađen!
Borba je vrhunska, osjećaj kretanja lika i ponašanja u borbi odličan...
Više dojmova nakon više vremena provedenog u igri...
Mnoštvo opcija i odlična PC verzija!


Evo više dojmova nakon kakvih šest sati provedenih u igri...

Prvo, gameplay mi je odličan i zabavan! Kao šta se zna igra je Souls like naslov te je sama mehanika vrlo slična kao i u Souls igrama. Skupljamo tech scrap / souls koje nam služe za lvlanje lika u Operations sektoru / bonefire te ukoliko izginemo imamo dvije i pol minute da na istom mjestu pokupi nazad tehnološko smeće ili isto nestaje zauvijek - dakle identična stvar kao i u Souls igrama...
Ono šta se meni jako sviđa i poprilično mi gameplay čini zabavnijim je mogućnost odabira djela tijela na koji će mo se fokusirat sa horizontalnim ili vertikalnim napadom šta nakraju rezultira koliko je napad uspješan te koliku šptetu smo napravili - npr ako se odlučimo fokusirat na tijelo iznad prepona nećemo napast vertikalnim udarcem već horizontalnim radi efikasnije štete; isto tako ako se odlučimo da je neprijatelj slab na jednoj od ruku napast ćemo vertikalnim napadom, a ne horizontalnim... Također treba uzet u obzir i na kojeim mjestima neprijatelj ima armor...
Armor je bitan iz više stvari - naravno da radimo manju štetu ukoliko udaramo po desnoj ruci koija ima armor no ukoliko želimo taj armor i djelove za njega moramo u sa finišerom otkinut taj dio tijela da bi u Operations odjeljku mogli napravit armor koji želimo... Isto tako i oružja dobivamo odsjecanjem ruke u kojoj protivnik drži oružje...
Po pitanju oružja još nisam baš sve pohvato jer ima razlike između različitih oružja i njihovog učinka na određene neprijatelje...



Zasada sam se susreo sa jednim bossom koji nije bio pretjerano težak no čitajući komentare se može vidjet da se igra više oslanja na teže konstantne encountere, a manje na bosse borbe za razliku od Souls serijala...

U igri nema karte niti vodiča za ruku - treba sam istražit i zaključit kamo i šta, dakle još jedna Souls poveznica. Iako ovdje možemo sresti karte na zidovima lvla te nam mogu pomoć u snalaženju



Po pitanju priče moram priznat da su audio logovi interesantni te me zanima šta se to dogodilo sa nama i ostalima nakon one uvodne animacije gdje vidimo da nešto krene po zlu...
No nešto sigurno ne štima:



Tu igra također prati Souls način prezentiranja priče bez prerenderiranih animacija, a informacije dobivamo kroz razgovore sa NPCovima, razne poruke u svijetu kroz koji se krećemo te audio logove. Kažu da kasnije to sve postaje mnogo zanimljivije...

Šta se tiče dizajna svijeta ja sam osobno veliki fan ovakvih industrijskih okoliša tako da mi je ovo ekstra! Kažu da je jednolično no nakon dolaska u drugo područje ono je skroz drugačijeg dizajna od početnog i bilo je par lokacija koje su odlične!
Tako da sa te strane "jednoličnosti" kod mene nema nikakvih problema...

Grafički igra može izgledat zbilja vrhunski, teksture su odlične, efekti poput volumetric lightinga, subsurface scatteringa i screen space reflectionsa, (efekt koji je ako se ne varam izbačen sa PS4 / PS4 PRO platforme radi performansi) doprinose još boljem prikazu!
PC verzija je jednostavno nevjerovatna te radi vrhunski uz toliko opcija da neznam kada je koja igra imala toliko stvari za podesit - od gampleya efekata, preko kontroli, grafičkih postavki itd; ono, igra ima za podesitit HUD aspect ratio!



Animacije lika su odlične, a osjećaj težine i samog kretanja je vrhunski kao šta sam rekao u postu prije...
U ovom videu se dotiču kako su radili motion capture i ostalih stvari iz igre kojih sam se i dotako u ovom osvrtu...

Po raznim trailerima vidim da sam tek zagrebo površinu i samo mogu reći da me igra ugodno iznenadila!

Dobar tekst i slike! Igrao sam kod frenda na kompu pola sata i sviđa mi se. Kao što rekoh, kupujem kad cijena padne ispod 200 kn jer mi se nigdje ne žuri.

I baš me zanima da li će im treća igra biti opet novi IP.

Došo do drugog bossa, onog kojeg vidimo kod izlaska iz prvog Operations sektora i nemam pojma šta mi je činiti 



Inače, ovdje ima dosta dobrih savjeta po pitanju borbe i slično - Advanced combat techniques

Nemoj po netu gledati. Skuzit ces. Svaki boss ima neku foru koju kad skuzis lagani su.

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Riješen Firebug... Druga faza me namučila dok nisam strpljivo čeko da krene sa plamenom i nakon toga sa sliedom se zaletio ispod uz jedan udarac i momentalni doge van...
Nakon šta sam dobio Firebug Throttle prešo sam na LYNX armor i ajme meni koliko je okretniji i brži napsram RHINO armora!

LYNX Armor:


Mislim da treba još istražit ovaj drugi sektor prije odlaska dalje...

Btw, kako da se čovjek ne poistovjeti sa glavnim protagonsitom 

The Surge protagonist seems to be a slightly-ugly, confused, generic-looking white dude in his thirties who shows up for work

13 dana kasnije

Ja krenuo igrat ovu igru. Rijesio PAX-a zasad. Dosta bolji uradak naspram njihovog prijasnjeg LOTF-a.