Još pokoji komentar.
Nakon 10-15 sati igre, još mi se nije razbila iluzija neograničenih mogućnosti i sadržaja. 3-4 lokacije koje sam posjetio na proceduralno generiranim planetima su bile zanimljive i još nisam naišao na dvije iste, ali koliko vidim, krenut će se događati kad tad.
Mislim da su promašili s marketingom gdje su gurali tih 1000 planeta, što realno nije neki big deal kad se uzme u obzir način na koji je to odrađeno, kolega s posla je napravio random generiranje terena za par sati u Unityju bez prehodnog 3D game dev iskustva. To što je Bethesda napravila to isto uz neke parametre za klimu i gravitaciju i razbacala par asseta stijena, kamenja i možda drva, i dodala pokoji dungeon, ne vidim kao neki veliki achievement za toliki studio. To je više trebao biti neki bonus, a ne main selling point.
Mene je recimo više fasciniralo kad sam otišao u "podrum" New Atlantisa koji je ustvari još jedan ogroman dio grada s potpuno različitom estetikom od ostatka. Na takvim mi se mjestima puno više osjeti veliki scale igre, nego kad mi random generira komad mape.
Selling pointi ove igre (koje bi mene kupili više nego 1000 planeta) su trebali biti veliki i raznovrsni gradovi, ship building, bolje napucavanje. Vjerujem da ću naći toga još kroz više sati, ali ovo su mi zasad neki high pointi igre.
Osim toga, jedva čekam neke quality of life modove kad napokon dođe mod support na konzole. Najveći grudge koji trenutno imam je lootanje i to što ne vidim koliko trenutno kila stvari nosim na sebi kad prebacujem iteme s mrtvog NPC-a ili iz containera, nego moram promijenit tab da bih to vidio, i onda kad se vratim na prethodni tab, moram odabrati kategoriju itema koju želim vidjeti ili listati na dno do kategorije All. Mislim da je to skroz nepotrebno da se razvrsta po kategorijama, nikad neki enemy ili container nema više od 5-6 stvari kod sebe i ovo bezveze usporava lootanje koje se realno događa svakih par minuta.
Drugi problem trenutno mi je što sad očito postoje leveli protivnika i leveli planeta, ali se to ne vidi direktno uz quest, nego moram odabrati da mi pokaže lokaciju questa na mapi, udaljiti se s prikaza planeta na prikaz sustava da bih vidio level protivnika u tom području. Skroz nepotrebno listanje ne baš najfluidnijih menija za koje iskreno vjerujem da je moglo biti lako riješeno jer podatak o levelu sustava je čini mi se fiksan i samo ga je trebalo prikazati na pravom mjestu, slično kao i za weight limit i trenutni weight, čisto sumnjam da ga igra iznova računa svaki puta tek kada otvorim svoj inventory.
Od bugova zasad naišao na jedan gdje sam ubio neku beštiju na planetu i nije se bacila u ragdoll nego je ostala u poziciji u kojoj je primila zadnji metak i drugi gdje mi je companion znao random promijeniti odjeću iz svemirskog odijela u casual odjeću koju nosi recimo u gradu.