Ljudi se malo zapale na pojam proceduralne generacije, ali on je tu vec jako, jako dugo i koristi se kao jedna od mehanika brzeg generiranja stvari koje su prije bila sablona na kojoj se gubilo vrijeme. To sto je nesto proceduralno generirano ne znaci da nije naknadno rucno doradeno. Samo je rijec o mehanici koja se moze koristiti kakva jest, a moze se i koristiti kao podloga nad kojom se potom radi napredak. Skyrimova priroda je u svojoj sustini proceduralno generirana te potom rucno obogacena.
Za ocekivati je da ce tih tisuce i tisuce planeta biti napravljene cistom proceduralnom generacijom, no ona je isto znatno napredovala te ce vjerojatno imati varijante velikog broja rucno napravljenog sadrzaja.
Iskreno, za sada, prema najavama, ne vidim problem. Zna se da ce biti jako puno rucno napravljenog sadrzaja, a zatim ce biti i potpuno proceduralno generiranog sadrzaja koji je tu za one koji jednostavno zele svaki dan odigrati Starfield nakon sto su pocistili sav glavni i sporedni sadrzaj.