Nakon 55 sati gotova je moja priča s pričom u Dying Light 2, no ne i avantura s Aidenom; ima još tu pregršt sadržaja...
Ubacivanje Rosario Dawson u DL2 je pun pogodak i ne nije sporedan lik, dapače - ona je naša najveća inspiracija i motivacija u igri i maestralno je odigrala svoju rolu.
*
*
Ja sam zombi koljač, parkour majstor i zovem se Aiden. Dying Light 2 Stay Human je igra koja radi na toliko različitih nivoa dobar posao, da je pravi grijeh propustiti ovaj naslov, čak i ako vas tematika igre odbija ili ne privlači. Iako sam propustio Dead Island naslove, srećom nisam prvi Dying Light, jer bi vjerojatno tim propustom propustio i ovo, a ova igra je meni tako sjela da vam ja to ne mogu opisat. Nije to AAA naslov poput The Last of Us-a, ali je u svojim gabaritima kvalitete čista desetka. Aiden je fantastičan lik i kako mu je pisan tekst je maestralno odrađen posao, a kada to spojimo s odličnom pričom i još boljim likovima - bolje ne može! Priča me vukla da igru završim prije nekog planiranog 70-80 sata, pa sam od tih 55, zadnjih pet odigrao u šusu, jer me strašno zanimao rasplet epiloga igre po pitanju storya. I više nego zadovoljan kako su to momci i cure Techlanda složili - fantastični Poljaci! Ima igra naravno svojih vrlina i opipljivih mana, bez daljnjeg, no sveukupni dojam koji ostavlja je baš onaj klasične gamerske zadovoljštine nakon pređene igre.
Preporučio bih vam da ne napravite istu grešku kao i ja, tj. dvije greške/propusta koje sam napravio prilikom igranja. Ne zanemarujte zvuk u igri - bitan je i ključan za ukupan doživljaj. Prvih 20 sati sam igrao na normalnoj glasnoći, ne obaziravši se baš na zvuk, što je ogromna greška pošto je isti fantastičan, a uz to ide i igranje po danu i ne mračnim uvjetima. Ako već igrate po danu; zamračite sobu! Zahvalite mi kasnije. Bilo da trčkaramo, koljemo ili bilo što radimo, a time gradimo nekakav kombo, glazbena podloga vas prati i radi atmosferičan build up, koji je toliko dinamičan, da jednom kada uđete u štos sa cijelim parkourom, osjećaj zadovoljstva u koheziji gameplaya i glazbe je nestvaran. Usporedio bih to sa onim driftanjem u racing igrama, kada nesmijete prekinuti combo (tipa Tony Hawk igre ili Forza Horizon), tada glazba prati svaki vaš korak i što više i brže stvari radite to glazba dobiva sve jači i jači impuls i novi layer svemu onom predhodnom sve do neke točke usijanja ili kada stanete - naježim se svaki put. Villedor je prekrasan grad i stvarno su brutalno pogodili s level designom, što izgledom što vertikalnošću i funkcionalošću. Isti je raj za istraživanje i parkouranje. Nezz evo što mi je draže bilo. Side aktivnosti su vrhunske i ovo definitivno nije jedna od onih igara koja je prepuna nepotrebnog sadržaja. Tu nema osjećaja nekog ponavljanja kakvog smo navikli gledat ili igrat u recimo Assassin's Creed naslovima. Neprijatelji su BOMBA. Jedino za čim žalim u toj cijeloj igri, a da se tiče gameplaya je malo dorađenija borba; kao da žudi za maaaaaalo većom dubinom ili da je bolje odrađena. Fizika tijela NPC-a je isto doživjela korak dva unazad od predhodne igre. I već sam spomenuo u temi; kada god je potjera i neko ultra brzo parkouranje, pobogu zašto nisu stavili automatsko zaletavanje u vrata i otvaranje istih, nego se sve uspori s animacijom otvaranja vrata - to je toliko glupo na toliko razina i nije mi jasna ta odluka koja tako maljem razbija tako jeben flow koji igra nudi.
Rekao bih da je trajnost igre idealna, da se priča proći i 20-25 sati, meni je trebalo točno 55 u minutu, ali ostalo mi je sigurno još 45 sati sideaktivnosti. Igru neću maknuti s HDD-a, ali mi je baš došla inspiracija za konačan sud, makar ima još jako puno sadržaja. Odluke u igri su ključne i sviđa mi se jako kako granaju priču. Donio sam dvije upitne odluke u igri koje nisu u skladu s mojim nekim razmišljanjem, no na kraju sretan sam s njima, jer mi se baš svidjela posljedica te odluke. Bilo je par emotivnih trenutaka u igri i ključnu ulogu tu opet igra fantastični Aiden koji mi je toliko jeben nakon ove igre da ga stvarno želim u DL3! Likovi su pamtljivi i sjajno okarakterizirani. Parkour je vrh vrhova, dok borba ipak malo kaska, no odrađuje nužno. Ingame cutscene su vrhunski odrađene i baš volim vidjet kako naš glavni lik cijelim tjelom sudjeluje u interakcijama. Žao mi je samo što ga nismo malo više vidjeli iz trećeg lica, jer je odličan lik, baš preodličan. Ne znam da li ovoj igri treba kakav DLC sadržaj, čak ga i ne bih htio, ako nije jako kvalitetan. Ja ću se defintivino ovih dana nastaviti baviti Dying Lightom 2, jer igra baš zaslužuje temeljito prekucavanje. Poljaci znaju napraviti jebeno dobre igre, a ako se mene pita ovo je jedna čista devetka bez ustručavanja i untoča minornim propustima u gameplayu. Još bih nadodao odličan izgled igre uz još bolje izvođenje; igra leti na mojoj konfiguraciji. Bilo je par sitnih bugova ili glitcheva, ali ništa što bi pokvarilo ukupan dojam kvalitete ovog naslova. Iako niste fan ovakve tematike, igru obavezno probajte ako ništa. Ista postaje puno kvalitetnija nakon prvih desetak sati. Hvala Techlandu na ovom naslovu, odigrat će se i NG+