S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Dobra fora ali pogle, ima kolizije u cutscenama, ovo je impresivno
Još da iam AI-a
U cutscenama?
Ne, općenito
Still, impresivno da stavis hrpu junka u cutscenu, testiras i ovako te iznenadi rezultat. Sjecam se RDR2 kada bacis dinamit i lik bez ruke ili noge normalno prica s tobom
chono vidim da je izašlo već par patcheva, jesu počeli raditi na A Lifeu?
Deadwalker ma kakvi, izasli su vecinom mission based i mem leak patchevi. Prckali su nesto po AIu generalno, nema vise onih glupih spawna iza tebe, ali A Life jos ne radi kako treba
chono ništa, onda čekam dalje. Kada to barem počnu sređivati, planiram novi prelazak da si sada ne otkrijem toga previše.
Ocito se mora i spavati u dvojci
- Uređivano
Arcer mislim da su za spavanje ubacili onaj dizzy efekt kao u poppy fields, barem je meni tako bilo.
Inace, A-Life odnosno njegov "offline" dio zakazao u Garbageu, zapravo bolje receno ogledni primjer kako ne radi. Glavna hala iz jedinice je puna bandita, usao unutra svi samo stoje, komunikacija s njima moguca, ali ne rade nista, nema nikakve rutine. Odjednom hrpa stakora doletila, ovi ih pobili i nastavili sa svojim default stajanjem. Bas lose.
Dok primjerice glavni hub u garbageu sasvim druga prica, obavljaju svoje poslove, mijenjaju pozicije, razgovaraju, djeluje zivo i uvjerljivo