moschus Nama bi idealan bio nekakav 2.0 dizel koji ima momenta a ne trosi jako puno.

U tom slučaju ja lično na tvom mjestu bi išao na Audi Q5 ili Škodu Kodiaq, vozila koja su stara 5-6 godina, koja nemaju više od 120.000 km na satu, istina rabljena koštaju isto kao nova vozila koje su ti gore naveli, ali ponovo istinu za volju, i kvalitetnija.

Zvučim full balkanski mentalitet, ali radije bi kupio polovnu Q5icu iz pouzdanog salona, nego nekog tamo novog Renaulta iz fabrike.

    Raziel baš si dobro opisao dvojbu koju znam imati i ja i frendovi. Oni su isto večinom stava, rađe stariji auto od preko 100 tisuća i da je neka mrcina. A ja bi uvijek rađe novog malog miceka, pa čak i ako je grozni francuz. Nema šanse da dam 20 hiljada eura za auto s toliko km. Meni je to neprihvatljivo. Njima je neprihvatljivo vozit 208icu. Jebiga.

      Po meni rabljeni auto DA, ali ako je po cijeni po kojoj mogu kupiti neki malo lošiji, ali novi onda definitivno NE. Za ovih 25K€ od Mazde3 sam mogao uvesti svašta, ali nikad ne bi dao toliko para za nešto rabljeno i neprovjereno. Ono što želim reći @Tzereen da bi i ja radije vozio novi 208, nego stari Audi A6.

        Tzereen Potpis na ovo! Nov auto je nov auto, ne govorim nuzno iz salona jer se to ne isplati ali 1-2god star uvijek prije nego nesto vise klase staro 6-7godina. Zasto? Jednostavno, na noviji auto imam jos uvijek tvornicku garanciju barem 3 godine a nesto rabljeno niti znam tko je vozio niti kako je vozio a pogotovo kako je odrzavan auto i troskovi se samo gomilaju. Kad krene iznad 100k ajmo prvo kuplung, pa mozda bi trebalo brzo i turbinu reparirati itd. itd. Po meni se to jednostavno ne isplati niti imam zivaca i vremena kupiti auto pa onda gledati svaka 3 mjeseca sto treba popravljati. Prosla su vremena kada su se auti radili ko tenkovi da traju i traju jer ih, na zapadu, vise nitko ni ne vozi toliko. Vozis 4-5 godina i onda uvalis nekom balkancu koji ce bit sretan i sa tim. Razumijem dilemu ali po mom misljenju i iskustvu je pametnija opcija novijeg auta s manje km i pod garancijom nego nesto staro i neprovjereno.

        yakuza_stinger Imao! Zapravo je to bio zenin auto i jos uvijek place za njim a bogme i ja jer se takvi vise ne rade. Velika, cvrsta limuzina koja ide i ide i ide i lezi bolesno dobro ... Sve u njoj tvrdo, kada promijenis brzinu osjetis da si je promijenio, volan tvrd, sve osjetis, papucice tvrde a ne ova elektronska sranja koja sada imamo. Prava sportska limuzina iz tog vremena. Jos da je bio T16 gdje bi nam bio kraj

        😃
        🙂
        1 / 2
        Ali da, problem sa svim tim autima su djelovi i njihove cijene jer ne pase nista sa obicnih 405ica nego sve moras cekati i kosta uzasno puno. Za fun car odlican ali za daily drivera sa svojom potrosnjom nikako. Za gustanje jos uvijek imamo Clia a jos uvijek se nadam da cu jednom imati i Clia Sport

          moschus T16 bi bio ubojica - kao Alfa 164 3.0V6
          rupa za novčanik, ali osmjeh od uha do uha za brief moment

          Razlog zašto se cijena Audia starog 5 godina poklapa sa cijenom novog Renova iz fabrike je ta što je Audi prije 5 godina u fabrici koštao duplo skuplje.
          I dalje imam mišljenje, da će uprkos takvoj starosti i iskorištenosti pužiti više kilometara nego novo auto iz fabrike koje je niže do srednje klase, ako gledamo na dugoročni period pouzdanosti.

            Tzereen 508 je korak u super smjeru nakon 20ak godina estrogenske radijacije koja je poharala Peugeot. Em dobro izgleda, em se dobro i vozi.

            Raziel I dalje imam mišljenje, da će uprkos takvoj starosti i iskorištenosti pužiti više kilometara nego novo auto iz fabrike koje je niže do srednje klase, ako gledamo na dugoročni period pouzdanosti.

            A ono, na Renaultu ćeš u prvih pet godina promijeniti ulje, filtere i metlice brisača, a na 5+ godina polovnom Audiju kreću servisi po 2k Eura.

              weky

              Zato sam na kraju svog posta i naglasio dugoročni period pouzdanosti. Imas ljude koji ne mijenjaju nova vozila svakih 5 godina čim garancija istekne.

              5 godina ces raditi mali servis, i to pod uslovom da sedmično prelaziš 100injak km.
              Zamisli da sa takvim vozilom prelaziš 50k kilometara godišnje. Za 2 godine ćeš ga pohabati do te mjere da će biti u gorem stanju nego li dotični Audi sa 5-6 godina starosti.
              A zašto? Zato jer je to vozilo niže klase.

              Ja iskreno ne sjećam se kad sam vidio auto niže klase da je premašilo 200k kilometara, a da i dalje izgleda utegnuto.
              Za auta više klase to je srednjovječnost, i to je činjenica.

              S razlogom višu klasu ekipa uzima na firme, na operativni leasing. Kad istekne, uvalit će ga nekom naivcu da se drka sa preskupim popravcima jer kupuje auto iznad svojih mogućnosti, a oni opet idu na tri godine. I baš ta viša klasa se najviše gazi jer ga sigurno ne misle otkupljivati. Najviše izdrži, udobna je, ali se iz nje vadi mast.

              Koji god auto prelazi 40-50k godišnje je za nekoliko godina krama, a ne sredovječan auto. S 40k+ kilometara, njegov vozač praktički stanuje u autu.

                I u tom slučaju je Raza napisao gore u svom prvom postu

                radije bi kupio polovnu Q5icu iz pouzdanog salona

                A takvo što se svakako može pronaći, i tvoja teorija da su sva starija vozila ishabana hrpetina željeza koju ljudi ne štede nije realna.

                weky Koji god auto prelazi 40-50k godišnje je za nekoliko godina krama, a ne sredovječan auto. S 40k+ kilometara, njegov vozač praktički stanuje u autu.

                To bi bio moj rođeni brat koji svaki vikend putuje za Njemačku/Švicarsku i natrag, i koji godišnje pređe 50k+ kilometara, tako već unatrag 5 godina.
                Vozi Touarega iz 2014e godine, nabio mu je preko 330k kilometara, i ne planira ga mijenjati dok auto u potpunosti ne stane.
                A vjerujem da će ga se još dugo navozati, barem po trenutnom viđenom stanju vozila.
                Sumnjam da bi to uspio izvesti sa Renault Cliom, onako novim iz fabrike.

                Sve na kraju dana ovisi kako ga je prethodni gazda vozio i održavao, to je jedino bitno. Isto je kao i s ovim Dualsenseovima, dođu i tvornički neispravni, naravno, ali je i do načina korištenja.

                Ja se ne zaletavam preko ležećih kao u filmovima, ne pentram se na rinzole i slično. Znam pravilno krenuti bez da jebem kuplung, ne ubrzavam naglo dok motor ne dosegne radnu temperaturu, servisiram auto u redovnim intervalima, ako čujem nešto neobično odlazim na servis i slično. Mijenjam i gume redovito što onda stvara manji stres ovjesu i slično. Naravno onda da kupac kad dođe vidjeti moju Mazdu 3 iz 2011. izjavi da je auto kao nov.

                Sigurno da ima i tamo izuzetaka pa si naletio na nekog tko je čuvao taj auto i vozio ga je nježno i po autoputu pa makar i radio 30K godišnje i dobiješ super pouzdan auto kojem neće krepati ništa idućih 150K kilometara. A možeš tu kupiti novi pa ima stalno neke pizdarije i kvarove jer eto posralo te tako. Tako da po meni i jedan i drugi ste u pravu, ali ja to gledam kroz prizmu rizika jer je na kraju dana taj premium rabljeni iz Njemačke meni rizičniji od srednje klase koju sam ja tu kupio novu i brinuo se za nju od prvog dana.

                11 dana kasnije

                The EV battery shortage is about to hurt more than pinching your finger in a car door.

                RJ Scaringe, CEO of EV startup Rivian, told reporters on a tour of the company’s Illinois plant last week that the recent semiconductor shortage hampering the auto industry is just a “small appetizer to what we are about to feel on battery cells over the next two decades.” And with EV manufacturers’ lofty production goals, every part of the supply chain is struggling to keep up.

                The biggest hiccup starts at the very beginning
                We’re talking raw materials. 80% of the cost of a lithium-ion battery comes from raw materials including lithium (duh), cobalt, and nickel. But as companies scramble to snag those supplies, prices have skyrocketed. The price of lithium alone has gone up over 480% in the last year, according to Benchmark Mineral Intelligence.

                Tesla CEO Elon Musk said lithium battery prices were so “insane” he might just get into mining himself. You and us both, buddy.
                And because lithium-ion batteries account for at least 30% of the cost of an EV, higher battery prices are translating to higher prices for consumers. Both Rivian and Tesla have hiked prices recently, saying expensive raw materials are partly to blame.
                And those materials are not Made in the USA
                In 2020, the US imported over half of its supply of 46 minerals and all its supply of 17, according to the US Geological Survey. One of the biggest suppliers is China—the world leader in lithium-ion battery manufacturing—which has a history of restricting trade for political reasons.

                That’s enough to spook the White House, which considers the EV supply chain to be a national security issue. Last month, President Biden invoked the Defense Production Act, which gives the government access to $750 million to invest in domestic mining operations for critical raw materials needed by battery manufacturers. But it could take up to a decade to see new US mining projects or battery plants.

                Zoom out: President Biden’s goal is for half of all new cars sold by 2030 to be electric. But given the shortage of materials, that’s like asking MasterChef contestants to make a meal with two footballs and a single noodle. According to Rivian’s Scaringe, “90% to 95% of the supply chain does not exist.”—MM
                Lako moguce da cijene elektricnih automobila poskupe, i ti mnogo.

                Električni auti će za 10 godina biti ilegalni. Ako želimo gorivo budućnosti, treba ulagati u vodik.

                EV automobili trenutno služe samo za marketing luđaka. Još mogu razumijeti one koji imaju financijsku korist od toga, naravno da će trubiti o EV na sav glas.
                S druge strane, vozači i zagovornici EV. To su baš nepodnošljivo naporni šupci od kojih bježim glavom bez obzira.

                  weky Naravno da bjezis od vozaca EV jer imaju bolji carbon footprint od tebe, dakako.

                  Ne bi si uzeo potpuno elektricni automobil ni da imam tu lovu ali frend mi ima plug in hibrid i bome to je po meni odlicna stvar (barem u teoriji). Auto ima tek kratko pa ce se vidjeti kroz buduce koristenje ali zasad je jako korisno pogotovo kod kracih gradskih voznji. Baterija ima doseg do 60km ako se ne varam.

                  Čak i da se stavi na stranu upitnost kakti ekološke isplativosti električnih auta i dalje ne vidim nikakvu smisao biti vlasnik električnog vozila koje ima domet manje od normalnog vozila i kojem treba dulje vremena za punjenje od tankanja goriva, o (ne)dostupnosti punionica ne želim niti govoriti.

                  Da se električar da kupiti za 7.000 € pa bih rekao, nemam ga gdje puniti, na izlet ne mogu dalje od Karlovca, do Dubrovnika moraš tri noći prespavati negdje, ali je barem duplo jeftiniji od normalnog auta pa hajde, neka mu.

                  Električari nisu ništa drugo nego međuproizvod koji se forsira da istisne trenutnu tehnologiju, prije nego dođe nešto što dolazi, nešto kao štedne žarulje ili Windows Vista.