Raziel Slažem se.
Kvaliteta mi je na prvom mjestu, ali tražim neki best buy.
Jer kilometraža koju radim, je nikakva (ovih 10.000 km se još dijeli na pola na ljetne/zimske, to sam zaboravio 🙂), tako da gume sigurno neću potrošiti prije nego se stvrdnu pa mi je bitno da izdrže tih 5, 6 godina.

    Matador Ako ne radiš puno km, zašto ne uzmeš cjelogodišnje? Ako ne živiš negdje gdje ima snijega. Sad su dosta dobre. Imam Michelinke na Peugeotu godinu dana negdje, dobro su se pokazale i sad na ovim minusima i sve, stvarno nisu loše.

      buz Prošlo mi je i to kroz glavu, ali svi mi vele da su najjeftinije zimske bolje od cjelogodišnjih, itd...

        Matador Jesu to oni isti koji su rekli da Alfi padne cijena za pola čim iz salona izađe? Pogledaj neovisne revieowe za Michelin CrossClimate 2. Po dimenziji guma koje si naveo bih rekao da nije u pitanju neki auto s 200 konja i 400NM okretnog momenta, s tim da i na takve ljudi stavljaju cjelogodišnje i zadovoljni su. Imao sam predrasude pa sam dobro proučio gume. Za tu kilometražu i slabiji auto su dušu dale, dobro koče i na mokrom i suhom i ne troše se puno, to ti je najbitnije od svega. Nećeš utrke vozit na njima. A ušteda je super jer imaš jedan set. Samo ih rotiraš jednom godišnje i dobar si.

        Jučer kupio sa kolegom neki auto i gledam u Welt autu Golf 1,5 tsi 249 000kn samo sam prošao pored njega mislim halo... Uglavnom cijene paprene da paprenije nemogu. Recimo ja sam 2016 kupio passata 249 000kn sad je takav sličan blizu 380 000kn.

        Strašne su cijene. Do sad smo vozili stare krame, strah me kroz par godina na što će nam ličiti vozni park.

        Ma.... ima ljudi koji imaju novaca, u vozni park na cestama uopće ne sumnjam

        Evo svaki dan gledam nove aute oko sebe.... Bayon, Sportage. ma koji god izađe, odmah su na našim cestama....

          Torla Statistika ovog puta ne laže, a i Zagreb nije pravi pokazatelj stanja u državi.
          Ja sam baš nedavno prolazio po parkingu od firme, nas je više stotina zaposlenih pa ima svega i mislim si kako je ok vozni park i nisu tak stari auti i onda skužim da jesu kad sam malo pobliže gledao modele i godišta. U mojoj glavi stari auto je Golf 3, a ne Golf 5. A u biti kad pogledaš zadnji Golf 5 je s trake izašao prije skoro 14 godina.

            Jučer neki crni Porsche proletio kraj mene sa, rekao bih, blizu 3 glave. Vidio sam ga zadnju sekundu u retrovizoru, srećom nisam krenuo u preticanje jer nema tih kočnica koje bi mene i njega spasile da jesam. Nakon toga me skoro neki kombi izgurao na auto pored mene (poslije naplatnih), ne znam šta je s tim ljudima. Samo gas pa šta bude.

            Tzereen Na žalost, već po slikama vidim da nije sve ok s autom i da je to mačak u vreći. Evo izdvojio sam par detalja:

            1 / 3

              Tzereen Pa idi busom po auto, nije neki problem. Za jedan dan to riješiš, uzmeš probne tablice.

                buz pa moram prvo vidjet jel valja. To je problem. Možemo ići dvoje dolje, ja vozim novog lavića, cura starog.

                Možda bi kupio nešto rabljeno do 10k eura. Što se preporuča u tom rangu? Radije bi ispod, nebi nikako iznad toga.

                Otprilike imam ukus kao Cerin (buz sorry), ne zanima me brza vožnja i više cijenim udobnost. Ne treba mi ništa veliko, eventualno toliko veliko da ako se dogodi dijete da mogu njega i djecje stvari furat godinu dana dok ne kupim veći auto.

                  Hyundai i20/i30, ovisno naravno o starosti i kilometraži. Superpouzdani su i ugodni.

                  Iz Europe možda Megane ako uleti dobar.

                    weky iz iskustva pišeš? Meni su baš atraktivni ovi što viđam po cesti, i oni i Kia. Treba me samo pogurat u tom smjeru netko s pozitivnim iskustvom.

                      Od svih autiju, s Hyundaiem smo imali najmanje problema. i30 je meni bio gušt za voziti.