Kažeš, jedva čekaš peti mjesec da skineš ceradu s njega?

    5 dana kasnije

    Neznam kakav je AMG uzivo ali cini mi se da je nonamg jos mocniji

    14 dana kasnije

    U dva dana spizdio 3800 kn za razne servise i zatamnjivanje stakala. Nisu bili neki kvarovi već više stvari za riješiti, tipa filtri, kočione pločice za stražnje kotače, stražnji ležaj i vijak, ulje, senzor za tekućinu za prozore (koji je na kraju odspojen jer se navodno treba mijenjati čitava posuda u kompletu koja je onak 700kn). Samo zatamnjivanje (95%) folijom za stražnja stakla me izašlo 800 kn i stvarno auto sad bolje izgleda s tim i nije mi žao tih para.

      Zero To je sve super, ali moraš si remapirati taj slabi dizel, ima potencijala, ali ga treba otključati.

      100 kw, 2.0, 4 cilindra. Ali ne znam što bih ionako s viškom snage/promjenom režima jer ovdje kod mene vozim na kratko i do posla jednom imam prilike raspaliti do stotke i to isto na kratko. Nisam čak ni šaltao između sport i eco moda jer eto, ne da mi se. Za mene će još promjena felgi biti domet tjuninga, izgleda.: (

      Mislim da je isti i u četvorci od žene. Ja uvijek zveknem Sport mode jer se osjeti da je gas direktniji, ali da to nešto pomogne ičemu drugom - pa baš i ne. Volio bi da ima 30 - 40 konja više jer bi tad bio taman agilan koliko treba. Ovako je malo asmatičan ako zgazim po gasu. Eco sam probao po autocesti da vidim ima li štednje i iskreno nema neke razlike, a osjetim da limitira gas što je zajebano kod pretjecanja.

      A inače malo troši goriva, al puno ulja 😃

        yakuza_stinger Kad smo kod toga, je li na njenom pouzdan mjerač/senzor za ulje? Mijenja(te) na 10 000 km, ili? Na servisu su utankali Motul 5w30, nije da sam imao neku preferenciju što se toga tiče…

          Fenix

          I meni, to je pravi avtek za moj ukus, opet modernijeg dizajna i za današnje vrijeme a ne odveć i staromodan. a ne ovi današnji svemisrkog izgleda.

          Zero mislim da je pouzdan. Svakih cca 2000-3000km se javi da treba nadolit litru. Isprva sam ja provjeravao baš pod haubom i ulje bude milimetar niže od sredine na mjeraču što bi trebalo biti okej. Ali ne, unatoč tome, senzori će stalno javljati da fali litra pa svaki put kad veli da treba, ja nadolijem strogo litru. I to Castrol 5W-30. Vjerujem da je kvaliteta tog ulja tu negdje kao i Motula. Iz predostrožnosti svaki put prije rege promjenimo ulje, al imam filing da je to redundantno jer sam motor to skuri. I navodno to je boljka tog modela motora. Srče više ulja nego goriva.

          Zato na autocesti sam znao spustit potrošnju goriva na 4 litre po 100km/h što sam mislio da je nemoguće. Al je stvarno moguće.

            Meni se vrti na nekih 5.3. Kao što prije rekoh, malo ludo što sad imam duplo jači auto koji troši isto ili čak manje, ali evo, po tom pitanju je stvarno super imati twin turbo. Dok se nešto ne sje…naravno.

            yakuza_stinger

            Gle u fordu toce castrol te sam usporedio castrol 0w40 i motul 0w40 razlika je u samoj gustoci ulja.

            Tako da ja zadnja dva servisa stavljam motul. Ravenol nisam jos probal al vele da je odlican isto.

            16 dana kasnije

            Vjerojatno su već neko vrijeme na cestama, ali ja sam tek jučer uočio ovo. Vozio sam se 10-ak minuta iza jednog, ali tek kad je dao žmigavac skrenulo mi je pažnju na donji par svjetala. Doslovno mi je, i to ne serem, došla muka. Najružnije što sam vidio na cestama u svom životu.

              Prednji dio Multiple i stražnji Kone su ultimativni pojam ružnoće.

              Ipak ništa ne može zamijeniti Ford Ka.

              Najružnije tačkice za beton koje sam u životu vidio.

                • buz

                  •  
                  •  
                  •  
                  •  
                • Uređivano

                Fenix To ti je zbog europskih propisa. Ovaj auto se prodaje i u USA, a kod njih dio stop svjetla može biti žmigavac i crvene boje i onda ne svijetli dolje ništa u ovoj nižoj grupi svjetala. Kod nas mora žmigavac bit narančast i onda to stave na glupo mjesto, tamo gdje jedino i mogu - dolje, da bi se zadovoljili propisi i onda izgleda nezgrapno. Inače bi morali imati dva različita dizajna, a to onda komplicira i poskupljuje proizvodnju. Ovo je ništa drugo nego kompromis.

                Ovdje je to dobro objašnjeno kog zanima.