Ja sam nesto skromniji i skroz bi se zadovoljio s jednim starijim Clio Sportom 😉

    Ja bi ovo. Ako ništa barem rentat za jedan mjesec road tripa po Europi. Provansa, Andaluzija, Portugal, Azurna obala, Alpe, spustit se niz Italiju i zaključiti na Siciliji. Bez ikakve elektronike, kako u autu tako i van auta, idealno u coupe verziji jednog svibnja. Nadam se da ću si jednom priuštiti

      Fenix slažem se. 👏 Ako bih birao neki sportski auto, Porsche 911. Always.

      Eventualni backup je Nissan Z. Legenda.

      Fenix Pa dobro to se podrazumijeva. 😆 Ovo je bilo ipak u nekom smjeru da je koliko toliko dostižno.

      Porsche si mogu eventualno iznajmit kak si rekao i to eventualno na jedan dan. Yarisa bi u nekim ludim kombinacijama i mogao kupit. 😌

      • [deleted]

      Fenix najam na mjesec dana s tom planiranom kilometrazom bi te kostao toliko da mozes kupit neki auto Ha-Ha-Ha

        Deadwalker Nemam ništa protiv takve tehnologije (dapače), no imam dojam da se ovo od strane birokracije puno vise gura nego li bi se na tržištu inače samo od sebe razvilo. EV-ovi zapravo nisu jedino eko rješenje i pomalo mi je glupo da su birokrati odredili gdje treba ići cijela industrija.

        U sustini se slazem, no s druge strane ne vidim drugi nacin da se pogura ta promjena bez da se prisiljava. Naravno, ima tu puno aspekata poput onih tko su ustvari najveci zagadivaci, korporativni lobiji i slicno, no onaj prvi COVID lockdown je bas na ljudski nacin pokazao koliko i promet ima jako velik utjecaj.

        [deleted] kad sam gledao cca 10ak tisuća eura. Moguće da me zajebalo ovo što pišeš da se dodatno plaća za km, to nisam uzeo u obzir

        Fenix

        To je klasicni boxer sa zracnim hlađenjem👍, do 1998. su svi 911 bili zracnjaci. Need for Speed Porsche Unleashed je sve modele odlicno prezentirao.

        Mene zanimaju troškovi održavanja električnih vozila na duže staze.

        Šta kad poslije određene kilometraže baterije oslabe i degradiraju? Kada više ne bude na 100% kapaciteta, nego na 60 i slično?

        Čitao sam negdje da zamjena baterija košta skuplje nego neko vozilo iz fabrike.

          Raziel

          Racunaj oko 10 godina, zatim izmjena baterije i servisiranje ostalih komponenti, elektro motori nisu neki problem. Najbolja solucija je razvoj efektivnijih i jeftinijih baterija, dali ce do toga doci, vrijeme ce pokazati.

          Tzereen

          Brat si uzeo nedavno godinu i pol star bijeli BMW serie 1 120i M Sport, izać će ga 34 000 EUR nešto dao odmah a ostalo 3 godine, bolje da nisam sjeo u njega, kažem bratu mijenjaj to za par godina a onda nešto novo a taj meni 🤣🤣 za neku razumnu cijenu!

          [deleted]

          Samo naprijed, nisu losi ti n modeli.

          buz

          Neznam nekako mi nije sjeo taj yaris, skup je ko vrag a mini. U bunker nemozes ni torbu posteno stavit. I nedaj vrag da uzmes karbon krov. Katastrofa kakosu to napravili

          moschus

          Clio 2 RS 🤤 ludi autic ili pak renault 5 GT turbo

            elder8472 Clio 2 RS 🤤 ludi autic ili pak renault 5 GT turbo

            Tesko ces naci Renault 5 GT Turbo, Clio RS 2 i 3 ili neki Civic Type R a njih je isto tesko naci.

              elder8472 Ma briga me za praktičnost, sviđa mi se sve drugo, čak mi je i auto lijep, sviđa mi se taj all in rally stil. Kad bi to uzeo, bio bi mi daily za posao i uživanje vikendom tako da bi mi za te potrebe bio dovoljno praktičan. Obiteljski bi ostavio ženi da vozi i uzeo full kasko.

              A gepek je sigurno premija naspram mog trenutnog 130 litarskog. 😆 Usudio bi se reći da imam najmanjeg na čitavom forumu. 😳

                buz

                Jeli ima hard topova za Miate i koliko se krecu cijene?

                  stitrek Što se Hondi tiče, drže cijenu jer su kvalitetni auti, to je jako dobar izbor dugoročno. Za neki oko 100 000 prijeđenih km treba izdvojiti oko 30 000 eura, ali nije da ih nema uopće u ponudi.

                  stitrek Za moju generaciju ne tvornički, ima nekih aftermarket Frankenštajna, ali to je neka kućna radinost, nisu predviđeni za to.

                  Ali zato postoji RF model s tvrdim uvlačnim krovom, ali on nije onda kabrio, već više targa stil. Zato sam ja išao na meki krov. Bilo mi je jeftinije, a i lakše što je na Miati uvijek bitno jer je slaba. 😄

                    buz

                    Da, novi modeli imaju taj automatski hard top pa sam mislio da su nesto skemijali za stariju Miatu kao i za S2000. Rijec "slaba" ne postoji za japanske zvrkove, oko 130KS na takvom autu jos sa zadnjom vucom je odlicno analogno iskustvo a uzmi u obzir da su stariji modeli bili nepoderivi.

                      stitrek Ja imam taj motor. Iskreno, volio bi da je jača, ali za to što ti treba i ovo je objektivno dosta. Nisko si jako dolje, sve je otvoreno tako da imaš uvijek osjećaj da ideš 50 km/h više nego što ideš. Motor se vrlo rado vrti do solidnih 7500 okretaja, auto se ponaša se kao da je na tračnicama, mjenjač je kratak, precizan i taman mehaničkog osjećaja koliko treba. Iz kabine vidiš cijelu dugačku haubu, baš je poseban doživljaj vozit taj auto.

                      stitrek

                      Znam da ih nema, a i cijene su im paprene.

                      buz

                      Ja ti sam velim kaj ljudi govore kaj ih imaju. 🙂 Inace je super autek 🙂.

                      Btw ak te zanima prodajem ti ja svog RS jer moram ici u renovaciju gornjeg kata kuce 😁