Greška. Tvoj auto ima 133 konja :-)
I drugo t-cross je subcompact crossover suv, udoban je i drži zavoje kao emilio playstation. Novi tcross ima 1.0 na 150 konja ali jbga što je tu je.
Greška. Tvoj auto ima 133 konja :-)
I drugo t-cross je subcompact crossover suv, udoban je i drži zavoje kao emilio playstation. Novi tcross ima 1.0 na 150 konja ali jbga što je tu je.
1.0 motor iz T-crossa 150 konja postiže turbinom.
Ti motori idu 130 000 km uz gradsku vožnju i redovni servis. Na grobniku si sretan ako se ne razleti turbina u sredini četvrtog kruga, a bez nje računaj 50 konja na 6000 okretaja
Stari Peugeot sa 2.0 motorom i 150 konja je Group B auto u usporedbi s tim.
Joj ovih vrtlara, prepiru se čija je kosilica za travu brža.
Danas se koriste što manji benzinci sa turbom zbog vece iskoristivosti i manje potrosnje, auti danas nisu ni zamišljeni da traju više od 10-15 godina, prvo zbog kompleksne elektronike drugo zbog premale kubikaže a visoke konjaže (turbo, umanjene i lagane komponente, koristenje aluminijskog bloka…)
Švabo je zamislio da današnji automobili nakon 10 godina idu pod presu-reciklažu ili da se prodaju na Balkan
wooddiebone Stari Peugeot sa 2.0 motorom i 150 konja je Group B auto u usporedbi s tim.
Ti stari Peugeoti su bili bomba, imali smo 405 Mi16 i auto je bio pravi gust za voziti. Osjetis da okreces volan, osjetis da mijenjas brzine, osjetis da si stisnuo gas…. a ne ova moderna sranja gdje je sve s nekim delayom i sve mekano i bezosjecajno :/
@StarFox_N vidi kako me vabe
Kupi stari auto. Jebeš ovo.
Daš 30+ K eura za auto kojem škripi armatura na dodir.
Stara trojka s presloženim motorom prije ovog any day.
Al dobro izgleda, to je istina.
wooddiebone jesi probo interijer? Bolji i od Audija i od Mećke. Baš premium feeling.
Gledam ga fakat ne sad jer je BMW, nego od svega kaj sam gledao, ovo je najkompletniji auto u toj klasi. Iako mi je recimo Mazda 3 još ljepša, ali fakat ima malo prostora iza i mali gepek. I nije baš toliko vozački auto ko ovo.
A stari auto bih uvijek rađe gledao. Samo kaj smo i dalje u periodu gdje se ne isplati. Paradoksalno, ne bi to nikad rekao, ali evo već godinu dana je isplativije uzet malo skuplji novi auto, nego rabljeni. Osim ako ideš baš jako rabljeni. Ogromna kilometraža i starost.
Je sad je totalno glupa situacija s autima.
Ja sam svoj A3 uzeo dva tjedna prije nego su cijene otišle u nebo zbog covida.
A interijer u toj jedinici nisam vidio, ali u prethodnoj je bio koma. Kao i u svim BMWima, Audijima i Mercedesima pod zadnje.
Jedino Audi je malo duže održao dobar interijer, znam da je moj A3 iz 2015. Mercedes za Mercedese i BMWe iz te godine.
Novi A3 je plastična katastrofa.
Trebali su interijer iz Q2 stavit u njega. Perfekcija.
Evo zadnjih godinu dana mi dođe da iskeširam za nekog starog garažiranog japanca i sam šarafam motor.
wooddiebone da, sve si u pravu reko, osim da je u novim generacijama BMW poboljšao kvalitetu interijera. Audi nažalost srozao. Barem u ovim klasama kaj ja pratim.
Pa došli smo do toga da su Mazda i novi Peugeoti (vozio novi 308, probo 408) postali pravi premium modeli. Moraš probat. Jedva čekam da dođe novi 3008, da i u njega sjednem, izgleda brutalno iznutra.
buz ne govorim o kvaliteti motora ili snazi. Tu je Mazdin SkyActive top. Govorim o upravljivosti i držanju. Mazda je super, ali jedinica je ipak bolja. Navodno je doduše Focus najbolji. Dugo ga već želim probat, ali nikako da uhvatim vremena.
Tzereen Znam ja o čemu pričaš, ali dio tog iskustva je i motor, a ovaj je preslab za taj auto. A te razlike u držanju i upravljivosti ćeš osjetit nigdje, osim ako te fensi ne izazove na utrku na Grobniku. Plus ti je mjenjač bolji u Mazdi, ako ideš u manual smjeru.
Badava sve to kad ćeš ti ionako kupit auto odmah dan nakon što Miro kupi drugi mobitel.
wooddiebone ovo je bio njihov peak, slažem se. Divota.
Čekam da prestane sve biti samo na touch i haptiku.
Edit:
Btw, fakat me hvata kriza srednjih godina, ali najradije bi uzeo neki rabljeni 350 ili 370Z. Ovaj novi Z koji ni ne dolazi u EU mi je totalni sex. Taman mix retro i moderno.
Jedno pitanje za auto znalce.
Vezano za automatske mjenjače.
Molim vas da me poštedite predavanja kako je manual… "This is the way." kako bi rekli u Mandalorianu.
Primjetio sam da ih je i kod nas sve više. Kada gledam recenzije uglavnom hvale moderne automatske mjenjače kao super smooth itd.
Zanima me sljedeće…
Koliko su automatski mjenjači pouzdani? Koji su troškovi održavanja i koliko košta kada nešto krepa u usporedbi s manualnim ?
StarFox_N Uz normalno korištenje, nije da su nešto ekstra skloni kvarovima. Naravno, pošto su kompliciranij te imaju više dijelova da su definitivno podložniji više kvarovima od ručnih. A onda je i popravak puno skuplji, upravo iz tog razloga. Održavanje, imaš promjenu ulja, mislim da je na DSG-u preporuka svakih 60000 km ili tako nešto, nije to nešto što ćeš raditi svake godine. Iako, neki tvrde da se i ne treba mijenjati.
To, pretpostavljam, gledaš auto za suprugu? Automatski mjenjač i je za dame.